Πολεμικό είναι το κλίμα στην καμπίνα του Opel Corsa OPC. Όλα τα λεφτά οι μπάκετ καθισματάρες της Recaro.

Πολύ άνετα και με κορυφαία πλευρική στήριξη τα καθίσματα του Ford Fiesta ST. Καλή είναι και η ποιότητα κατασκευής.

Σήμα κατατεθέν τα καρό καθίσματα στο Polo GTI.

Εσωτερικό: Πολεμικό το OPC, διακριτικό το GTI, σπορ το Fiesta

47.023 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2016

Το κλίμα στην καμπίνα των τριών μοντέλων συνάδει με την εξωτερική τους εμφάνιση. Δηλαδή πιο πολεμικός είναι ο διάκοσμος του OPC, ακολουθεί το ST, ενώ πιο διακριτικό έρχεται το εσωτερικό του GTI. Πιο συγκεκριμένα, τώρα, το Corsa OPC βροντοφωνάζει για το αγωνιστικό του DNA με τα μπάκετ καθίσματα της Recaro που σε αγκαλιάζουν όσο αυξάνουν τα πλευρικά g, το επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ, το χαρακτηριστικό λεβιέ ταχυτήτων, αλλά και τις μπλε ραφές στις ταπετσαρίες. 


Το VW Polo GTI, από την άλλη χαρακτηρίζεται από τα καρό καθίσματα (παρέχουν και αυτά πολύ καλή πλευρική στήριξη), τις κόκκινες ραφές σε καθίσματα και τιμόνι (είναι και αυτό flat bottom), καθώς και τα αλουμινένια πεντάλ. Είναι λιγότερο πολεμικό, όμως διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις. Τέλος, το Ford Fiesta ST ξεχωρίζει με τα μπάκετ καθίσματα (της Recaro και αυτά, αλλά πιο «κανονικά» σε εμφάνιση, εξίσου καλά σε στήριξη με του OPC), τις πινελιές αλουμινίου και το λογότυπο ST στο τιμόνι. Αυτό δεν είναι «κομμένο» στο κάτω μέρος, ωστόσο το κλίμα στην καμπίνα παραμένει αγωνιστικό. 

Περνώντας τώρα στο κομμάτι της ποιότητας των υλικών και της συναρμογής, και τα τρία μοντέλα ικανοποιούν και με το παραπάνω. Μικρό προβάδισμα έχουν τα VW Polo GTI και Opel Corsa OPC ένεκα και των περισσότερων μαλακών υλικών, ωστόσο και το ST δείχνει στιβαρό. Για την εργονομία, αν σας ενδιαφέρει, αυτή είναι απροβλημάτιστη και στις τρεις περιπτώσεις, ενώ οι χώροι –επίσης αν αυτό σας λέει κάτι- είναι ικανοποιητικοί. Λίγο πιο άνετα θα καθίσουν οι πίσω επιβάτες στο OPC, ελάχιστα μεγαλύτερο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiesta. 

Δεδομένου όμως του προσανατολισμού των τριών μοντέλων, αυτά περνούν σε δεύτερη μοίρα. Πιο σημαντικός είναι ο ήχος που περνάει στην καμπίνα. Αυτός πρέπει να είναι δυνατός, μπάσος και πορωτικός. Και εδώ και τα τρία μοντέλα παίρνουν άριστα...