Σφιχτή ανάρτηση, κοφτερό τιμόνι και απολαυστική οδική συμπεριφορά για το Ford Fiesta. Είναι το πιο παιχνιδιάρικο εκ των τριών.

Πίσω από το τιμόνι του VW Polo GTI μπορείς να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα και χωρίς να κουραστείς ιδιαιτέρως. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση προσμετράται στα σημαντικά πλεονεκτήματα του.

Πυραυλάκι στο δρόμο είναι και το Opel Corsa OPC. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα, η συμπεριφορά του ουδέτερη και προβλέψιμη.

Οδική συμπεριφορά: Σκέτη απόλαυση

47.033 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2016

Με το που κουμπώσεις την αγκράφα της ζώνης, βάλεις πρώτη και πατήσεις το γκάζι, ένα πλατύ χαμόγελο ζωγραφίζεται στο πρόσωπό σου. Και αυτό ισχύει και για τα τρία μοντέλα. Ωστόσο, ο βαθμός της οδηγικής απόλαυσης είναι λίγο διαφορετικός από μοντέλο σε μοντέλο. Το πιο απολαυστικό και εθιστικό είναι μάλλον το Fiesta ST. Μπορεί να χάνει σε επιδόσεις, όμως είναι ένας πύραυλος εδάφους-εδάφους που κατευθύνεται με την σκέψη. Το τιμόνι του είναι εξαιρετικά γρήγορο σε βαθμό που απαιτεί την εξοικείωση ενός λιγότερου έμπειρου οδηγού (2,3 στροφές), το ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC συνδυάζεται με το ESP προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μηχανικού μπλοκέ, και ενεργοποιείται - απενεργοποιείται σε τρία στάδια (On, Off και Sport) με την τελευταία επιλογή σε αφήνει παίξεις με την ουρά του ανεβάζοντας την οδηγική σου ευχαρίστηση, ενώ η ανάρτησή του είναι σκληρή και παρότι σε ταλαιπωρεί στις καθημερινές διαδρομές, τελικά σου αρέσει πολύ.


Το VW Polo GTI, από την άλλη, στα κάνει όλα πολύ εύκολα και χωρίς καλά-καλά να το καταλάβεις, στρίβεις με ταχύτητες που δεν το αντιλαμβάνεσαι παρά μόνο όταν κοιτάξεις τη βελόνα στο κοντέρ. Διαθέτει και αυτό ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό που βάζει τη μούρη μέσα στη στροφή και σε γεμίζει αυτοπεποίθηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις (προαιρετικά) που αποτελούν σύμμαχο στις οδηγικές ορέξεις σου, είτε δηλαδή για να πας στο σούπερ μάρκετ, είτε για να «γράψεις χρόνους», κορυφαία σε απόδοση και αντοχή φρένα, και ένα πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι που παρότι δεν έχει την αίσθηση του Fiesta ST, είναι ακριβές. 

Τέλος, το Opel Corsa OPC καταφέρνει και αυτό με τη σειρά του να περνάει υποδειγματικά τη δύναμή του στο δρόμο. Το μπλοκέ κάνει θαύματα, οι κλίσεις είναι ελάχιστες και στρίβει αποτελεσματικά δίνοντας την αίσθηση σε κάθε στροφή πως είχες τη δυνατότητα για πιο γρήγορο πέρασμα. Σημαδεύεις το apex, νιώθεις το μπλοκέ να κρατάει τη μούρη μέσα και χωρίς ιδιαίτερα δράματα αφήνεις πίσω μία-μία τις στροφές. Το τιμόνι δεν είναι το καλύτερο σε πληροφόρηση, η συμμετοχικότητα και η ρυθμισιμότητα του πλαισίου δεν είναι ανάλογες του Ford Fiesta ST, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, το Corsa OPC χτυπάει κορυφή, μαζί δηλαδή με το Polo GTI, αφού σε μεταφέρει τάχιστα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, με προβλέψιμες αντιδράσεις και ανάλογη συμπεριφορά.