Η GLC  300 de είναι ένας από τους καλύτερους εκφραστές την τεχνολογίας των Plug-in γιατί έχει μπαταρία ώστε να την χρησιμοποιείς ως ηλεκτρικό και το diesel μπαίνει μόνο όταν πρέπει ή θέλεις. H πραγματ

Η GLC 300 de είναι ένας από τους καλύτερους εκφραστές την τεχνολογίας των Plug-in γιατί έχει μπαταρία ώστε να την χρησιμοποιείς ως ηλεκτρικό και το diesel μπαίνει μόνο όταν πρέπει ή θέλεις. H πραγματική ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνάει τα 110 χλμ., ενώ η συνδυαστική τα 1.000 χλμ!

Κινητήρας: Κάνει πάνω από 100 χλμ. με ρεύμα & όταν χρειαστεί «καίει» μόλις 4,5 λτ./100 χλμ.

52.435 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2023)

Αυτό που κάνει τη διαφορά στη GLC της δοκιμής είναι το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί μιας και συνδυάζει το diesel με Plug-in υβριδική τεχνολογία, κάτι που μόνο η Mercedes συνεχίζει να εφαρμόζει και να εξελίσσει, θυμίζοντας εδώ πως και η προηγούμενη GLC είχε diesel plug-in έκδοση. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο σήμερα είναι η ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας 31,2 kWh (23,3 ωφέλιμη), δηλαδή σχεδόν όσο ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης! Σαν αποτέλεσμα, η GLC μπορεί να κάνει ακόμα και 115 χλμ. μόνο με ρεύμα (μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα), ενώ μέσα στην πόλη η πραγματική αυτονομία ξεπερνάει τα 120 χλμ.!


Το καλό είναι πως η μπαταρία υποστηρίζει και ταχυφόρτιση έως 60 kW (υπάρχει και onboard φορτιστής 11 kW), συνεπώς χρειάζεται μόλις 20 λεπτά για να φορτίσει πλήρως. Πέρα από τη φόρτιση σε πρίζα, υπάρχει και η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, η οποία ρυθμίζεται ως προς την έντασή της από τα paddles του τιμονιού (στη λειτουργία SPORT, αλλάζουν κανονικά τις σχέσεις). Υπάρχει βέβαια και η επιλογή «Βattery Hold», στην οποία ο βενζινοκινητήρας κινεί αποκλειστικά την GLC διατηρώντας την μπαταρία στο ποσοστό που ήταν.

Έτσι, όταν το θελήσεις μπορείς να έχεις στη διαθέσή σου έναν γαργαλιστικό συνδυασμό 333 ίππων με 750 Nm ροπής παρακαλώ (306 άλογα και 700 Nm πριν), που προέρχονται από έναν εξελιγμένο δίλιτρο turbodiesel κινητήρα 197 ίππων με turbo μεταβλητής γεωμετρίας και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων.

Επιλέγοντας το Sport πρόγραμμα οδήγησης, που βάζει σε ταυτόχρονη λειτουργία τους δύο κινητήρες και πατώντας με αποφασιστικότητα το γκάζι, οι επιδόσεις είναι δυναμικές: 0-100 σε 6,2 δλ., 60-100 σε 3,2 δλ. και 80-120 σε 4,2 δλ! Φυσικά τον περισσότερο καιρό η επιλογή θα είναι το πρόγραμμα Hybrid που βάζει σε προτεραιότητα την κατανάλωση, η οποία όσο υπάρχει ρεύμα στη μπαταρία είναι μηδενική (αν δεν πατήσεις τέρμα το δεξί πεντάλ ή αν δεν ξεπεράσεις τα 140 χλμ./ώρα). Ακόμα όμως και όταν δουλεύει ο diesel κινητήρας η μέση κατανάλωση είναι γύρω στα 4,5 λτ. diesel /100 χλμ.. Τίποτα δηλαδή και μιλάμε για ένα μεγάλο SUV 2,4 τόνων, το οποίο συνδυαστικά μπορεί να επιτύχει αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ!

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes GLC 300 de 4MATIC
Σελίδα 2Κινητήρας: Κάνει πάνω από 100 χλμ. με ρεύμα & όταν χρειαστεί «καίει» μόλις 4,5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 3Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα», προαιρετική η αερανάρτηση
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER