Ακόμα και χωρίς αερανάρτηση, η ποιότητα κύλισης σε καλό οδόστρωμα είναι κορυφαία με τον ήχο εντός της καμπίνας να είναι ανεπαίσθητος.

Ακόμα και χωρίς αερανάρτηση, η ποιότητα κύλισης σε καλό οδόστρωμα είναι κορυφαία με τον ήχο εντός της καμπίνας να είναι ανεπαίσθητος.

Η γνώμη μας

52.436 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2023)

+ Ηλεκτρική αυτονομία-κατανάλωση, σχεδίαση, πολυτέλεια, χώροι επιβατών, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, τετρακίνηση, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, image

- Κύκλος στροφής (χωρίς τετραδιεύθυνση), απόσβεση κάποιων έντονων εγκάρσιων ανωμαλιών (χωρίς αερανάρτηση), μειωμένη χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ

Η GLC 300 de συνδυάζει την πολυτέλεια με την απόλυτη οικονομία που προσφέρει το diesel plug-in υβριδικό σύστημα που την κινεί και μάλιστα με κορυφαία ηλεκτρική αυτονομία. Όσοι μπορούν να διαθέσουν το (υψηλό) τίμημα ή να την αποκτήσουν ως εταιρικό όχημα (πιο πιθανό) θα αποκτήσουν μια κορυφαία επιλογή, ειδικά αν πληρώσουν ακόμα παραπάνω για αερανάρτηση και ενεργή τετραδιεύθυνση που λατρεύουμε!

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes GLC 300 de 4MATIC
Σελίδα 2Κινητήρας: Κάνει πάνω από 100 χλμ. με ρεύμα & όταν χρειαστεί «καίει» μόλις 4,5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 3Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα», προαιρετική η αερανάρτηση
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO