Κινητήρες & Οδική συμπεριφορά

51.919 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2024)
Ο τεχνικά αναβαθμισμένος 1.000άρης TSI του Arona (115 PS) απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς στον πράσινο Δακτύλιο.
4 Φωτογραφίες »

Ο τεχνικά αναβαθμισμένος 1.000άρης TSI του Arona (115 PS) απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς στον πράσινο Δακτύλιο.

Με κατανάλωση στα 5,5 λίτρα & ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο και για τα δύο, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας για το Arona


Σύμφωνα με την SEAT, το Leon των 110 ίππων «καίει» γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ..
4 Φωτογραφίες »

Σύμφωνα με την SEAT, το Leon των 110 ίππων «καίει» γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ..

SEAT Arona και SEAT Leon «φοράνε» τον ίδιο κινητήρα του Ομίλου, τον γνωστό turbo βενζίνης 1,0 ECO TSI. Κατόπιν των τελευταίων τεχνικών αναβαθμίσεων το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 115 ίππους στο Arona, με το εισαγωγικό Leon να «βγάζει» 110 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
 
Σύμφωνα με τη SEAT, και τα δύο αυτοκίνητα γυροφέρνουν στα 5,5 λίτρα κατανάλωσης (κατά WLTP), με ρύπους που επιτρέπουν ελεύθερη είσοδο στον πράσινο Δακτύλιο. Κατά τα άλλα, το Arona έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας στην έκδοση Style (79 ευρώ στο αμέσως επόμενο πακέτο Vision), με το εισαγωγικό Leon να πληρώνει 81 ευρώ σε τέλη.

Στο δρόμο: Ψηλό SUVάκι με καλή ορατότητα που βγαίνει στο χώμα το Arona, πιο στριφτερό & fun to drive το Leon

Οδηγικά, η στόχευση κάθε αυτοκινήτου είναι διαφορετική. Το SEAT Arona επικεντρώνει περισσότερο στην άνεση, με την πιο μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης να του επιτρέπει να περνά από λακκούβες και κακοτράχαλα περισσότερο «ατσαλάκωτο». Σε αυτό συμβάλλει και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η οποία θα χρησιμεύσει σε μία ήπια, off-road διαδρομή. Κατά τα άλλα, το ύψος του αμαξώματος σηκώνει πιο ψηλά και τη θέση του οδηγού, ο οποίος έχει καλύτερη περιμετρική ορατότητα, εντός και εκτός πόλης.
 
Με το SEAT Leon οι προτεραιότητες αλλάζουν και το fun to drive μπαίνει σε πρώτο πλάνο. Μιλάμε για ένα πιο χαμηλωμένο αυτοκίνητο, με πιο σφιχτή ανάρτηση που κρατάει καλά, σε μία διαδρομή με στροφές. Αρωγός σε τέτοιες περιστάσεις είναι το πληροφοριακό και κοφτερό τιμόνι του Leon, το οποίο έχει στάνταρ XDS ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο εξασφαλίζει ουδετερότητα όταν κινηθείς λίγο πάνω από το όριο. Εντός αστικού ιστού θα σταθούμε στον μικρό κύκλο στροφής (10,3 μ.), ο οποίος σε συνδυασμό με τα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης διευκολύνει τις μανούβρες στα στενά δρομάκια της πόλης.

Σελίδα 1Μικρό SUV Arona ή μικρομεσαίο Leon; Ψηλό ή hatchback από την SEAT;
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό - Εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρες & Οδική συμπεριφορά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO