Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε στο αυτόματο 1000άρι Kona των 120 ίππων ήταν 8,2 λτ./100 χλμ. ενώ στο χειροκίνητο ήπια υβριδικό (120 PS) ήταν γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε στο αυτόματο 1000άρι Kona των 120 ίππων ήταν 8,2 λτ./100 χλμ. ενώ στο χειροκίνητο ήπια υβριδικό (120 PS) ήταν γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ..

Κινητήρες: Το Kona Electric πάει περισσότερα χλμ. χωρίς φόρτιση, το βενζινοκίνητο έρχεται στα ίδια μοτέρ

48.153 Επισκέψεις στο άρθρο

Το νέο Kona Electric κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις. Η μικρή αποδίδει 156 PS με μπαταρία 48 kWh, η μεγάλη «βγάζει» 218 άλογα με μπαταρία 64 κιλοβατώρων. Ίδιας χωρητικότητας σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς Hyundai, αλλά καλύτερης αποδοτικότητας, βάσει των μετρήσεων AutoΤρίτη Test Center. Η μπαταρία σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή κατανάλωση των 16,2 kWh/100 χλμ. εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 460-470 χλμ., όταν το προηγούμενο Kona με λιγότερα άλογα (204 PS) άγγιζε τα 400 χλμ.. Φυσικά ρόλο εδώ  παίζει και το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξετε (Eco, Normal και Sport), ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε πως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (σ.σ. έχει 4 επίπεδα) δουλεύει εξαιρετικά και προσθέτει χιλιόμετρα έτσι ώστε το Hyundai Kona Electric να αντέχει παραπάνω από μία εβδομάδα με μία πλήρη φόρτιση.


Στο ηλεκτρικό Kona, η φόρτισή της μπαταρίας έως και το 80% της χωρητικότητάς της διαρκεί 40 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW, ενώ με τον ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW και ρεύμα (AC) διαρκεί έως 6 ώρες και 25 λεπτά για πλήρη φόρτιση (10%-100%).
2 Φωτογραφίες »

Στο ηλεκτρικό Kona, η φόρτισή της μπαταρίας έως και το 80% της χωρητικότητάς της διαρκεί 40 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW, ενώ με τον ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW και ρεύμα (AC) διαρκεί έως 6 ώρες και 25 λεπτά για πλήρη φόρτιση (10%-100%).

 
Όσον αφορά τις λοιπές εκδόσεις, συνεχίζουν να υπάρχουν αποκλειστικά βενζινοκίνητα σύνολα, με και χωρίς κάποιο είδος ηλεκτρικής τεχνολογίας. Πάντοτε με κεντρικό πρωταγωνιστή τον γνωστό TGD-i της Hyundai, ο οποίος ενσωματώνει άμεσο ψεκασμό καυσίμου με την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD.
 
Στις εισαγωγικές εκδόσεις αποδίδει 120 άλογα και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (η μόνη mild hybrid έκδοση με 48-βολτο κύκλωμα, από 25.290 ευρώ), είτε έχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, από 27.990 ευρώ). Το ίδιο μοτέρ, ως 4κύλινδρο, έχει απόδοση 198 ίππων στις κορυφαίες εκδόσεις του Kona, σε δύο από αυτές και με 4κίνηση (από 36.490 ευρώ). Τέλος έχουμε το full hybrid Hyundai Kona, με τον 1.600άρη turbo κινητήρα και την μπαταρία των 1,56 κιλοβατώρων, όπως στο προηγούμενο μοντέλο. Ξεκινά από τα 31.890 ευρώ και έχει μέση πραγματική κατανάλωση στα 6,5 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Νέο Hyundai Kona: Πόσο άλλαξε σε σχέση με το προηγούμενο;
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό (εξοπλισμός) - Χώροι: Τι διαφορετικό βλέπουμε στο νέο Hyundai Kona
Σελίδα 3Κινητήρες: Το Kona Electric πάει περισσότερα χλμ. χωρίς φόρτιση, το βενζινοκίνητο έρχεται στα ίδια μοτέρ
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER