Δοκιμή: Nissan Ariya, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Nissan

5.210 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2024)
Δοκιμή: Nissan Ariya, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Nissan
2 Φωτογραφίες »

- Κάνεις 460 χλμ. με μία φόρτιση, λόγω της μεγάλης μπαταρίας
- Κορυφαίοι χώροι και με συρόμενη κεντρική κονσόλα
- Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Nissan
- Από 48.900 ευρώ με υπερπλούσιο εξοπλισμό

Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Nissan

H Nissan κάνει το comeback στην ηλεκτροκίνηση και μάλιστα με δυναμικό τρόπο, ρίχνοντας στο τραπέζι το νέο Ariya, το πρώτο της ηλεκτρικό οικογενειακό SUV. Υπενθυμίζουμε πως η ιαπωνική μάρκα κουβαλάει χρόνια εμπειρίας στην πλάτη (εξ ου και το «comeback»), έχοντας στην παραγωγή για πάνω από δέκα χρόνια το παγκόσμιο ηλεκτρικό best seller LEAF. Συνεπώς το απόλυτα αναμενόμενο ήταν να κεφαλαιοποιήσει όλη αυτήν την τεχνογνωσία και την εμπειρία της κάνοντας το step-up. Το Nissan Ariya, που πρώτη φορά οδηγήσαμε στη Στοκχόλμη, πέρασε την πόρτα του γκαράζ μας στην δικίνητη έκδοση με τα 242 άλογα.

Κάνεις 460 χλμ. με μία φόρτιση, λόγω της μεγάλης μπαταρίας

Το Nissan Ariya της δοκιμής μας έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα και αυτό είναι η αυτονομία του. Σε κανονικές, καθημερινές συνθήκες οδήγησης, η αυτονομία του ξεπερνάει τα 460 χλμ., ένα νούμερο από τα καλά της κατηγορίας, το οποίο και οφείλει αφενός στη μεγάλη του μπαταρία, αφετέρου στην χαμηλή για τον μέγεθός του κατανάλωση ενέργειας. Με ωφέλιμη χωρητικότητα 87 kWh, η μπαταρία του είναι αρκετά μεγαλύτερη από το σύνηθες της κλάσης που είναι περίπου 10 kWh μικρότερες.


Η συρόμενη κεντρική κονσόλα δημιουργεί ένα προσαρμόσιμο υποβραχιόνιο και επιπλέον χώρο στο μπροστά διάζωμα. Παράλληλα υπάρχει κρυφό δεύτερο ντουλαπάκι στο κέντρο της κονσόλας
2 Φωτογραφίες »

Η συρόμενη κεντρική κονσόλα δημιουργεί ένα προσαρμόσιμο υποβραχιόνιο και επιπλέον χώρο στο μπροστά διάζωμα. Παράλληλα υπάρχει κρυφό δεύτερο ντουλαπάκι στο κέντρο της κονσόλας

Κορυφαίοι χώροι για τα πόδια και με συρόμενη κεντρική κονσόλα

Το Ariya έχει επίσης πολύ ευρύχωρη και πρακτική καμπίνα. Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα σταυροπόδι, καθώς προφέρει 24 εκ. απόσταση από τα γόνατά σου ως την πλάτη του μπροστά καθίσματος. Πρόκειται για το καλύτερο νούμερο στην κατηγορία μετά τα 26 εκ. του Kia EV6, το οποίο σημειωτέον είναι όμως και 10 εκ. μακρύτερο.

Παράλληλα έχει και ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό high-light στην καμπίνα, που είναι η συρόμενη κεντρική κονσόλα η οποία δημιουργεί ένα προσαρμόσιμο υποβραχιόνιο και επιπλέον χώρο στο μπροστά διάζωμα.

Από 40.900 ευρώ με υπερπλούσιο εξοπλισμό

Το Nissan Ariya κοστίζει από 40.900 ευρώ (με όλες τις εκπτώσεις) στη δικίνητη έκδοση (217 ίπποι) και τη μπαταρία των 63 kWh, ενώ στο επόμενο σκαλί είναι το μοντέλο της δοκιμής μας με το κόστος απόκτησης του να ορίζεται από 50.900 ευρώ, ενώ η ίδια έκδοση με επιπλέον 4κίνηση κοστίζει από 53.900 ευρώ. Πάντως από το βασικό επίπεδο είναι υπέρπληρες, με δύο οθόνες 12,3 ιντσών, φουλ συστήματα και αυτοματισμούς και στοιχεία όπως θερμαινόμενα και μερικώς δερμάτινα καθίσματα, αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάμερα θέασης 180 μοιρών και πολλά ακόμα στοιχεία. Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις τιμές και τους εξοπλισμούς.

Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ηλεκτρικού Nissan Ariya
 

Σελίδα 2Σχεδίαση: Αεροδυναμική σχεδίαση με δυναμικό μπροστινό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Με hi-tech premium αύρα και φουλ πρακτικό
Σελίδα 4Κινητήρας: Μεγάλη αυτονομία και απαλό γκάζι
Σελίδα 5Στο δρόμο: Γρήγορο, ήσυχο και συνολικά ευχάριστο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
skoda