facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Κινητήρας - Τεχνολογία

Διαβάστηκε από 82352 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2011

Στην παλαιότερη 116i το ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 115 ίππων αλλά και το πιο «ενισχυμένο» αργότερα των 122 ίππων προσέφεραν ικανοποιητικές επιταχύνσεις, αλλά τους έλειπε η «ζωηράδα». Πλέον όμως, αυτά ανήκουν στο παρελθόν, λόγω της προσθήκης του TwinPower Turbo κινητήρα των 1,6 λτ. με 136 ίππους που διαθέτει υπερσυμπιεστή διπλής ροής twin-scroll, υψηλής ακρίβειας ψεκασμό, μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων (VALVETRONIC) και μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων (Double-VANOS). Στην πράξη, η κινητήρια αυτή μονάδα έχει ιδιαίτερα γραμμική απόδοση θυμίζοντας μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ, διαθέτει θετικό τράβηγμα, απόκριση και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές (ειδικά με την επιλογή Sport) και ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί τους επιβάτες χάρη και στην αποτελεσματική ηχομόνωση. Καλύτερη αίσθηση θα θέλαμε από τον επιλογέα των 6 μακριών ταχυτήτων, ο οποίος παρουσιάζει ένα «σκάλωμα» ειδικά στις πιο γρήγορες αλλαγές. Προαιρετικά διατίθεται και το αυτόματο 8άρι. Εξαιρετικά χαμηλή είναι και η κατανάλωση βενζίνης (μόλις 5,7 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η BMW) χάρη και στην συνδρομή της τεχνολογίας EfficientDynamics που περιλαμβάνει –μεταξύ άλλων – Start/Stop στον κινητήρα (με όχι ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία και αμεσότητα), ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, δείκτη αλλαγής ταχύτητας, συμπιεστή κλιματισμού με αυτόματο σύστημα αποσύνδεσης, ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης κ.α.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κυβισμός (κ.εκ.)
1.598
Κύλινδροι/βαλβίδες/ταχύτητες
4/16/6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
136/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
220/1.350
Ροπή με overboost (Nm/σ.α.λ.)*
240/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
8,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
11,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
129
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
129
Βάρος (κιλά)
1.338
*Εργοστασιακή μέτρηση

Με «πλούσια» τεχνολογία
Ως γνήσια BMW, δεν θα μπορούσε να μη φέρει υψηλής τεχνολογίας συστήματα που προέρχονται από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Μερικά από αυτά που ξεχωρίζουν είναι η επιλογή για οικονομική οδήγηση (σύστημα ECO PRO) που αποτελεί σύμβουλο για τον οδηγό προκειμένου να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση, οι λειτουργίες της εφαρμογής ConnectedDrive (ηλεκτρονικό εγχειρίδιο αυτοκινήτου, ψυχαγωγία, πλοήγηση, κινητή τηλεφωνία, ακόμα και internet), το σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας ή επικείμενης σύγκρουσης, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το σύστημα απεικόνισης στον πίνακα οργάνων των ορίων ταχύτητας και απαγορευτικών προσπέρασης κ.α.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας - Τεχνολογία
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 1 | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε στο BMW M Festival -Στην πίστα με 2.500 άλογα από την BMW M

BMW iX1: Το επόμενο βήμα της Neue Klasse έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο

Δοκιμή: BMW 120 -Premium οικογενειακό με 170 άλογα & σπορ αίσθηση

BMW: Ξεκάθαρη «σκούπα» στη γκάμα μοντέλων - Ποια μοντέλα εξαφανίζονται;

Νέα BMW X5: Σχέδιο την παρουσιάζει με μικρή γρίλια και μεγάλα φώτα

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Deepal S07 - Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Changan

Δοκιμή KGM Torres Hybrid -Μεγάλο SUV που καίει & κοστίζει σαν μικρό

Πόσο καλό σε μετρήσεις & VFM είναι το full υβριδικό Honda HR-V e:HEV;

Νέες μάρκες στην Ελλάδα - Ποια αυτοκίνητα αξίζουν τα λεφτά τους;

Δοκιμή Mercedes C-Class, plug-in με 380 ίππους και 4κίνηση

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2025 autotriti.gr