facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Κινητήρας - Τεχνολογία

Διαβάστηκε από 80591 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2011

Στην παλαιότερη 116i το ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 115 ίππων αλλά και το πιο «ενισχυμένο» αργότερα των 122 ίππων προσέφεραν ικανοποιητικές επιταχύνσεις, αλλά τους έλειπε η «ζωηράδα». Πλέον όμως, αυτά ανήκουν στο παρελθόν, λόγω της προσθήκης του TwinPower Turbo κινητήρα των 1,6 λτ. με 136 ίππους που διαθέτει υπερσυμπιεστή διπλής ροής twin-scroll, υψηλής ακρίβειας ψεκασμό, μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων (VALVETRONIC) και μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων (Double-VANOS). Στην πράξη, η κινητήρια αυτή μονάδα έχει ιδιαίτερα γραμμική απόδοση θυμίζοντας μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ, διαθέτει θετικό τράβηγμα, απόκριση και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές (ειδικά με την επιλογή Sport) και ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί τους επιβάτες χάρη και στην αποτελεσματική ηχομόνωση. Καλύτερη αίσθηση θα θέλαμε από τον επιλογέα των 6 μακριών ταχυτήτων, ο οποίος παρουσιάζει ένα «σκάλωμα» ειδικά στις πιο γρήγορες αλλαγές. Προαιρετικά διατίθεται και το αυτόματο 8άρι. Εξαιρετικά χαμηλή είναι και η κατανάλωση βενζίνης (μόλις 5,7 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η BMW) χάρη και στην συνδρομή της τεχνολογίας EfficientDynamics που περιλαμβάνει –μεταξύ άλλων – Start/Stop στον κινητήρα (με όχι ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία και αμεσότητα), ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, δείκτη αλλαγής ταχύτητας, συμπιεστή κλιματισμού με αυτόματο σύστημα αποσύνδεσης, ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης κ.α.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κυβισμός (κ.εκ.)
1.598
Κύλινδροι/βαλβίδες/ταχύτητες
4/16/6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
136/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
220/1.350
Ροπή με overboost (Nm/σ.α.λ.)*
240/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
8,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
11,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
129
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
129
Βάρος (κιλά)
1.338
*Εργοστασιακή μέτρηση

Με «πλούσια» τεχνολογία
Ως γνήσια BMW, δεν θα μπορούσε να μη φέρει υψηλής τεχνολογίας συστήματα που προέρχονται από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Μερικά από αυτά που ξεχωρίζουν είναι η επιλογή για οικονομική οδήγηση (σύστημα ECO PRO) που αποτελεί σύμβουλο για τον οδηγό προκειμένου να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση, οι λειτουργίες της εφαρμογής ConnectedDrive (ηλεκτρονικό εγχειρίδιο αυτοκινήτου, ψυχαγωγία, πλοήγηση, κινητή τηλεφωνία, ακόμα και internet), το σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας ή επικείμενης σύγκρουσης, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το σύστημα απεικόνισης στον πίνακα οργάνων των ορίων ταχύτητας και απαγορευτικών προσπέρασης κ.α.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας - Τεχνολογία
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 1 | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σύγκριση: Το νέο VW Tiguan απέναντι σε BMW X1 & Nissan Qashqai

BMW X1 Vs Nissan Qashqai Vs Volkswagen Tiguan: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα BMW X1, Nissan Qashqai και Volkswagen Tiguan

BMW X1 Vs Nissan Qashqai Vs Volkswagen Tiguan: Αξιολόγηση σε 10 τομείς

Αιώνιο δίλημμα: BMW Σειρά 1 ή Mercedes A-Class στα 136 άλογα;

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Hyundai i20 | 1.000άρι βενζίνης με 100 ίππους

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS

ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ: Lexus LBX, το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV

Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid CUPRA Formentor με τα 245 άλογα;

Δοκιμή: Suzuki S-Cross mild hybrid με 129 ίππους

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr