facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 82349 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2011

Η… γρανιτένια αίσθηση που αποκομίζει κανείς από το εσωτερικό του αυτοκινήτου ισχύει και όταν κινείται δίνοντας την εντύπωση ότι αποτελείται και συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου. Το συμπαγές πλαίσιο της καινούργιας μικρομεσαίας BMW σε συνδυασμό με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις (η εμπρόσθια είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο), την τέλεια αναλογία βάρους (50:50) μεταξύ των δύο αξόνων, το μακρύτερο μεταξόνιο, τα πλατύτερα μετατρόχια, την προαιρετική μεταβλητής υποβοήθησης κρεμαγιέρα (Servotronic) και το ηλεκτρονικό σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ρυθμίσεις ECO PRO, COMFORT, SPORT και SPORT+ ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, συνθέτουν ένα σύνολο άξιο αναφοράς και παραδειγματισμού. Το τελευταίο σύστημα αφορά σε μία τεχνολογία που επεμβαίνει στο τιμόνι, στην σκληρότητα των αναρτήσεων και στην απόκριση του κινητήρα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, στο COMFORT προσφέρεται περισσότερη άνεση στην οδήγηση, στο SPORT το τιμόνι και ο κινητήρας αποκτούν πιο άμεση απόκριση, ενώ «σφίγγει» ελαφρώς η ανάρτηση και στο SPORT+ ισχύει ότι και στο SPORT συν τη μερική απενεργοποίηση του DSC (Driving Stability Control), το οποίο τίθεται εκτός λειτουργίας με παρατεταμένο πάτημα του σχετικού διακόπτη. Στο δρόμο, όλα τα παραπάνω γίνονται αντιληπτά αφού με την επιλογή COMFORT η ανάρτηση είναι πολύ άνετη (παρά και τις 17 ιντσών ζάντες με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά 235/45 που εφοδιαζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής), στην SPORT η απόκριση του κινητήρα είναι σαφώς πιο άμεση και αισθητή και η ανάρτηση σκληραίνει χωρίς να γίνεται κουραστική. Κινούμενη στις ευθείες η νέα BMW Σειρά 1 παρουσιάζει υποδειγματική σταθερότητα και δεν εμπνέει καμία ανησυχία ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, ενώ το τιμόνι είναι πολύ καλά «ζυγισμένο» και τα φρένα αποτελεσματικά σε μια επιβράδυνση πανικού (100-0 σε 38,3 μ.). Εξαιρετικά σταθερή παρουσιάζεται και σε κλειστές στροφές, όπου υπό έντονη πίεση, το αυτοκίνητο παραμένει ευλαβικά στην πορεία του. Μόνο κατόπιν επιδίωξης και με το DSC στην θέση «off» -όπου αυτομάτως ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό κλείδωμα στο πίσω διαφορικό- το αυτοκίνητο θα υπερστρέψει πλήρως ελεγχόμενα και προοδευτικά και με τον οδηγό να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο μέσω του «γεμάτου» γκαζιού και του υψηλής ακριβείας τιμονιού.

Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι

Μπροστινή ανάρτηση
Αλουμινένιοι
διπλοί σύνδεσμοι
με γόνατα ΜακΦέρσον
και αντ. δοκό
Πίσω ανάρτηση
5πλών συνδέσμων,
αντ. δοκός
Μπροστινά φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
38,3
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρομηχανική
Στροφές τιμονιού
2,2
Κύκλος στροφής (μ.)
11
Διάσταση ελαστικών*
235/45 R17
*αυτοκινήτου δοκιμής

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας - Τεχνολογία
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 1 | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε στο BMW M Festival -Στην πίστα με 2.500 άλογα από την BMW M

BMW iX1: Το επόμενο βήμα της Neue Klasse έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο

Δοκιμή: BMW 120 -Premium οικογενειακό με 170 άλογα & σπορ αίσθηση

BMW: Ξεκάθαρη «σκούπα» στη γκάμα μοντέλων - Ποια μοντέλα εξαφανίζονται;

Νέα BMW X5: Σχέδιο την παρουσιάζει με μικρή γρίλια και μεγάλα φώτα

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Deepal S07 - Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Changan

Δοκιμή KGM Torres Hybrid -Μεγάλο SUV που καίει & κοστίζει σαν μικρό

Πόσο καλό σε μετρήσεις & VFM είναι το full υβριδικό Honda HR-V e:HEV;

Νέες μάρκες στην Ελλάδα - Ποια αυτοκίνητα αξίζουν τα λεφτά τους;

Δοκιμή Mercedes C-Class, plug-in με 380 ίππους και 4κίνηση

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2025 autotriti.gr