ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

BMW iX1: Το επόμενο βήμα της Neue Klasse έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο

1.126 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2025)
BMW iX1: Το επόμενο βήμα της Neue Klasse έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο
4 Φωτογραφίες »

Το νέο BMW iX1, που αναμένεται να παρουσιαστεί έως το 2027.
Νέα αισθητική, ίδια ταυτότητα BMW.
Πιο αποδοτικό, ταχύτερο και «έξυπνο».
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο μινιμαλισμός και η τεχνολογία.
Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τιμή εκκίνησης περίπου 46.000 ευρώ.

autotriti team

Το νέο BMW iX1, που αναμένεται να παρουσιαστεί έως το 2027

Η BMW ανεβάζει στροφές στον ηλεκτρικό της μετασχηματισμό, φέρνοντας τη φιλοσοφία Neue Klasse πιο κοντά στο ευρύ κοινό. Το νέο BMW iX1, που αναμένεται να παρουσιαστεί έως το 2027, θα αποτελέσει ένα από τα πρώτα compact SUV του brand που θα ενσωματώσει την πλήρη τεχνολογική και σχεδιαστική ανανέωση της μάρκας.

Νέα αισθητική, ίδια ταυτότητα BMW

Το μικρότερο ηλεκτρικό SUV της BMW θα διατηρήσει τη γνώριμη δυναμική σιλουέτα του, αλλά με σαφώς πιο μοντέρνες γραμμές. Η νέα γενιά θα ξεχωρίζει με πιο κάθετες “νεφρικές” γρίλιες, λεπτούς LED προβολείς και πιο αεροδυναμική φόρμα, που συνδυάζει αποδοτικότητα και σπορ χαρακτήρα.
Οι φουσκωμένοι θόλοι, τα flush door handles και τα αεροδυναμικά σχέδια τροχών αναβαθμίζουν την εμφάνιση, ενώ το πίσω μέρος υιοθετεί φώτα τύπου iX3 και διακριτική αεροτομή οροφής. Όλα δείχνουν πως το νέο iX1 θα είναι αισθητικά πιο “καθαρό” και φουτουριστικό από ποτέ.
 

Πιο αποδοτικό, ταχύτερο και «έξυπνο»

Χτισμένο στην πλατφόρμα Neue Klasse, το νέο iX1 θα επωφεληθεί από μπαταρίες κυλινδρικού τύπου και ένα 800V ηλεκτρικό σύστημα που επιτρέπει υπερταχεία φόρτιση έως 400 kW. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό σημαίνει φόρτιση 250+ χλμ. σε 10 λεπτά και αυτονομία πάνω από 400 χλμ., έναντι των 293 χλμ. του σημερινού μοντέλου. Η βασική έκδοση θα είναι πισωκίνητη, ενώ θα υπάρχει και τετρακίνητη dual motor επιλογή, με ισχύ που θα ξεπερνά τους 400 ίππους. Παράλληλα, οι eDrive 6ης γενιάς κινητήρες προσφέρουν 40% χαμηλότερες ενεργειακές απώλειες και 10% λιγότερο βάρος, βελτιώνοντας θεαματικά την κατανάλωση και τις επιδόσεις.
 

Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο μινιμαλισμός και η τεχνολογία

Η καμπίνα του νέου iX1 θα ακολουθεί το παράδειγμα του iX3, με πανοραμική καμπύλη οθόνη που καλύπτει όλο το πλάτος του ταμπλό και λειτουργεί μέσω του νέου Operating System X.
Στο επίκεντρο θα βρίσκεται η μεγαλύτερη οθόνη αφής που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε X1, ενώ τα κορυφαία μοντέλα θα εξοπλίζονται με head-up display και το νέο ηχοσύστημα HypersonX, που δημιουργεί “συναισθηματική” εμπειρία οδήγησης μέσω προσαρμοσμένων ήχων. Το εσωτερικό θα είναι πιο ευρύχωρο, με καλύτερη εργονομία, έξυπνη εκμετάλλευση του δαπέδου και νέες οικολογικές επενδύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της BMW για premium βιωσιμότητα.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>