facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Δοκιμάζουμε το Corsa OPC Nurburgring Edition

Διαβάστηκε από 15379 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/1/2012

Δεν είναι ό,τι κι ό,τι, αλλά η πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Opel Corsa OPC, που τιμά και με το παραπάνω το όνομα και το σήμα της «πράσινης κόλασης» του Nürburgring.

Το προσκυνητάρι των ανά τον κόσμο φανατικών της σπορ οδήγησης έχει μήκος 20 και κάτι χλμ. και βαπτίστηκε -όχι τυχαία- από τον Σερ Τζάκι Στιούαρτ «πράσινη κόλαση». Το «παλιό» Nürburgring, σήμερα, μπορεί να μην χρησιμοποιείται για Grand Prix της F1 -το ατύχημα του Νίκι Λάουντα το 1976, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της επικινδυνότητας για την πίστα- είναι όμως μια ουδόλως εύκολη διαδρομή που χαίρονται οι οδηγοί πληρώνοντας το σχετικό αντίτιμο. Κυρίως όμως είναι σήμερα, τόπος εξέλιξης σπορ αυτοκινήτων, που οι κατασκευαστές τιμούν δεόντως. Η Opel θέλοντας να παρουσιάσει μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Corsa OPC, έριξε το μικρό της GΤi στο λάκκο με τις στροφές του ‘Ρινγκ και άρχισε την εξέλιξη. Όπερ και εγένετο, το συλλεκτικό – μόλις σε 500 κομμάτια – Opel Corsa OPC Nürburgring Edition.

Έχει και τη χάρη
Η πράξη δείχνει πως οι επεμβάσεις των ανθρώπων του Opel Perfomance Center έπιασαν απόλυτα τόπο. Καταρχάς, τα περιθώρια πρόσφυσης σκαρφάλωσαν ακόμη ψηλότερα και το «ειδικό» Corsa OPC στρίβει πολύ πιο γρήγορα και θεαματικά. Μεγάλη συμβολή σε αυτό έχει η πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση, αλλά κυρίως το νέο μπλοκέ μπροστινό διαφορικό, που περνά την έξτρα δύναμη πολύ αποτελεσματικά στο δρόμο με ανεπαίσθητο τράβηγμα στο τιμόνι. Το τελευταίο όμως δεν έχει την αίσθηση που θα του άρμοζε, με αποτέλεσμα να χρειάζεσαι χρόνο προσαρμογής πριν το εμπιστευτείς τυφλά και σημαδέψεις τα επόμενα apex. Οι κλίσεις στις στροφές έχουν εξαλειφθεί, το τίμημα όμως στους ελληνικούς δρόμους πληρώνεται σε άνεση, εξαιτίας και των χαμηλού προφίλ ελαστικών 225/35/R18, που επιπλέον χρειάζονται προσοχή για να μην τραυματιστούν στις κακοτεχνίες. Εκμεταλλευόμενος όμως τη δύναμη του κινητήρα, την αμεσότητα του πλαισίου και το υψηλό κράτημα, εύκολα ξεχνάς ανέσεις και τέτοια καθημερινά συμβάντα και βρίσκεσαι εκστασιασμένος να παίζεις με τα όρια της πρόσφυσης απολαμβάνοντας τη ρυθμισιμότητα του πλαισίου, το λιγότερο παρεμβατικό ESP (ούτως ή άλλως απενεργοποιείται) και τα δυναμικά φρένα από τα οποία θα θέλαμε λιγότερο σπογγώδη αίσθηση.

4 χιλιάρικα…
Για το «πακέτο» που συνοδεύει τη συλλεκτική έκδοση του Corsa OPC θα χρειαστεί κάποιος να καταβάλει 4.000 ευρώ. Αν και οι καιροί είναι δύσκολοι, δύσκολα θα του γυρνούσα την πλάτη. Και όχι μόνο γιατί η ωριμότητα είναι μια λέξη που παραμένει εκτός λεξιλογίου μου, αλλά γιατί με αυτό το Corsa μπορείς να πυροβολείς αδιακρίτως. Και να το χαίρεσαι βεβαίως, βεβαίως…

Εσωτερικό: «Ειδικό» και ποιοτικό
Το εσωτερικό του Corsa OPC Nürburgring βασίζεται στο αντίστοιχο κομμάτι του Corsa OPC, διαθέτοντας κάποιες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες μοναδικότητας. Συναντούμε λοιπόν διακοσμητικά μαρσπιέ σε μαύρο/κόκκινο χρώμα με το λογότυπο “Nürburgring”, ενώ η αντίστοιχη ονομασία αναγράφεται και στις πλάτες των μπροστινών σπορ καθισμάτων από τη Recaro, που κυριολεκτικά είναι όλα τα λεφτά. Επίσης, τόσο τα μπροστινά, όσο και τα πίσω καθίσματα, ξεχωρίζουν για τις λευκές κάθετες και οριζόντιες ραφές που συναντώνται και στο χειρόφρενο και στον επιλογέα ταχυτήτων.

Τι περιλαμβάνει το «πακέτο» Nürburgring edition
- Μέγιστη ισχύς 210 ίππων και ροπή 250 Nm
- Εμπρός μπλοκέ διαφορικό
- Σπορ αμορτισέρ Bilstein και ελατήρια Eibach.
- Χαμηλότερο κατά 20 χλστ.
- Ενισχυμένα μπροστινά δισκόφρενα και 4πίστονες δαγκάνες Brembo
- Νέο σετάρισμα για το Traction Control και το ESP
- Super sport μπάκετ καθίσματα με το σήμα της πίστας στην κορυφή τους
- Διπλή πίσω εξάτμιση
- Χαρακτηριστικές ζάντες 18 ιντσών

Κινητήρας – Επιδόσεις: Πυροβολεί
Η νέα αυτή έκδοση έρχεται με αλλαγές στον πολύ ικανό 1,6 turbo κινητήρα του Corsa OPC (π.χ. νέες ρυθμίσεις σε τουρμπίνα και διαχείριση κινητήρα, πιο σπορ εξαγωγή κ.λπ.), ώστε να προσφέρει 18 άλογα ισχύος παραπάνω (210 συνολικά) και 20 Nm ροπής επιπλέον (250 συνολικά – 280 Nm με Overboost). Στην πράξη, οι αλλαγές αυτές έχουν δώσει στο αυτοκίνητο έναν περισσότερο «εκρηκτικό» χαρακτήρα, όπως εκφράζεται και μέσω των μετρήσεων μας. Για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 6,9 δλ. (έναντι 7,3 του Corsa OPC), η τελική ταχύτητα ανέβηκε στα 230 χλμ./ώρα (+5 χλμ./ώρα), τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η έρχονται σε 5,3/6,9 δλ. (5,4/7,4 δλ. στο Corsa OPC) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η είναι υπόθεση 7,2/9,0 δλ. (7,4/9,2 δλ. στο απλό).

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.598
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
210/5.850
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
250/2.550-5850
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
6,9
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.)
5,3/6,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.)
7,2/9,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
230
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
38,8
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
7,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
178
Βάρος (κιλά)
1.267
*Εργοστασιακή μέτρηση
Εξοπλισμός - τιμή
ESP + ASR
σ/σ
Αερόσακοι
6
Ηλ. παράθυρα μπρoς/ πίσω
σ/-
Κεντρικό κλείδ./ Ηλ. Καθρ.
σ/σ
Αir Condition
σ
Δερμάτινα καθίσματα
π
Ζάντες αλουμινίου
σ
Ηχοσύστημα
σ
Προβολείς ομίχλης
σ
Τιμή από (ευρώ)
25.730
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: OPEL | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
OPEL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Opel Corsa: Πού διαφέρει το ήπια υβριδικό από το βενζίνης;

Οι τιμές του ήπια υβριδικού Opel Astra στην Ελλάδα

Δοκιμή: Mild hybrid Opel Corsa με 100 PS | Το πρώτο ήπια υβριδικό Opel

Οι τιμές του ηλεκτρικού Opel Astra στην Ελλάδα

Δοκιμή: Opel Mokka 1.2 βενζίνη με 100 άλογα

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 turbo με 100 άλογα

Δοκιμή: Τουρμπάτο Nissan Juke με 114 άλογα & δελεαστική τιμή

Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους

Δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Ήπια υβριδικό & αυτόματο με 150 άλογα

Πρώτη Δοκιμή: Toyota bZ4X, το «ηλεκτρικό RAV4» της Toyota

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr