
Στην πόλη καίει 5,4 λτ./100 χλμ., το κορυφαίο στην κατηγορία του.
Είναι το πιο γρήγορο μικρό σε προσπέραση (80-120 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ.) ανάμεσα σε 28 μοντέλα.
Φρενάρει από τα 100 χλμ. σε 36,6 μ., είναι στο TOP-5 των μικρών μοντέλων πόλης.
Με 145 ίππους και 48V υβριδικό σύστημα, είναι η κορυφαία έκδοση του 208.
autotriti team
Με 145 ίππους και 48V υβριδικό σύστημα, είναι η κορυφαία έκδοση του 208
Το δημοφιλές Peugeot 208 «φόρεσε» την ισχυρή έκδοση του 48V συστήματος της Stellantis, με απόδοση 145 ίππους. Να διευκρινίσουμε πως πρόκειται για το γνωστό κινητήρα με 136 άλογα, ο οποίος πωλείται εδώ και κάποιο διάστημα, απλά τώρα, λόγω αλλαγής των κανονισμών δυναμομέτρησης από την ΕΕ και όχι κάποιας διαφοροποίησης στα μηχανολογικά μέρη, φέρει στα χαρτιά ιπποδύναμη 145 ίππων αντί 136 ίππων που είχε πριν. Η συγκεκριμένη έκδοση να πούμε επίσης ότι λανσάρεται στην καλή έκδοση «Allure» ή στη σπορτίφ «GT Line» και όχι στη βασική, γι αυτό και η τιμή του είναι υψηλότερη, από 25.400 ευρώ, με το προωθητικό πρόγραμμα hybrid days (δείτε όλες τις τιμές του Peugeot 208).
Στην πόλη καίει μόλις 5,4 λτ./100 χλμ., το κορυφαίο μικρό βενζίνης
Το 48V υβριδικό σύστημα του ομίλου Stellantis, όπως έχουμε δει και σε αρκετά ακόμα μοντέλα, έχει τη δυνατότητα περιορισμένης κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα. Αυτό αρκεί ωστόσο για να περιορίσει σημαντικά την κατανάλωση, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη, όπου οι μετρήσεις του Test Center, έδωσαν πραγματική τιμή 5,4 λτ./100 χλμ., η χαμηλότερη ανάμεσα σε όλα τα μικρά βενζίνης και mild hybrid.

To Peugeot 208 στην πόλη καίει 5,4 λτ./100 χλμ. και είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του και παράλληλα είναι το πιο γρήγορο μικρό σε προσπέραση ανάμεσα σε 28 μοντέλα.
Είναι το πιο γρήγορο μικρό σε προσπέραση (80-120 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ.) ανάμεσα σε 28 μοντέλα
Παράλληλα το σύνολο του 208 χάρη στην πλούσια ροπή των 230 Nm και το boostάρισμα από τον ηλεκτροκινητήρα καταφέρνει να σημειώσει το καλύτερο χρόνο στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα (που προσομοιώνει την προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο) ανάμεσα σε όλα τα μικρά μοντέλα (πλην ηλεκτρικών). Γεγονός που του χαρίζει πόντους στην ασφάλεια και συμπληρώνεται ιδανικά από την απόδοση των φρένων, με το γαλλικό μικρό να είναι στο TOP-5 της κατηγορίας σταματώντας από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,6 μ..
Διαβάστε στις επόμενες σελίδες την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Peugeot 208 με τα 145 άλογα..
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Δυναμικό, εκλεπτυσμένο και με premium περγαμηνές |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Έχει νεύρο, είναι γεμάτος και δεν καίει |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Δυναμικό και με εξαιρετική κύλιση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |