Στο δρόμο: Με αρχοντικό «πάτημα» και ξεχωριστή ποιότητα κύλισης
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο δρόμο: Με αρχοντικό «πάτημα» και ξεχωριστή ποιότητα κύλισης

103.185 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2023)

Η Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC έχει τον τρόπο να σε ανταμείψει με όποιον τρόπο και να επιλέξεις να την οδηγήσεις. Σε χαλαρούς ρυθμούς και με επιλεγμένο το Hybrid ή Εlectric πρόγραμμα λειτουργίας θα σε κερδίσει η χαμηλή ή η μηδενική κατανάλωση αντίστοιχα με ανάλογα χαμηλό επίπεδο θορύβου και εξαιρετική ποιότητα κύλισης, παρότι το μοντέλο της δοκιμής δεν είχε αερανάρτηση, αλλά μόνο τον αυτορυθμιζόμενο, αναλόγως φορτίου, πίσω άξονα. Παρά τη σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση, που έχει αναλάβει τον έλεγχο των σχεδόν 2,5 τόνων βάρους, θα ισοπεδώσει τις ανωμαλίες στο δρόμο, ενώ η αεροδυναμική σιλουέτα θα ρίξει πιο κάτω τις ήδη χαμηλές ενδείξεις του ειδικού οργάνου για τη μέτρηση των ντεσιμπέλ που εισβάλουν στην καμπίνα. Είναι σίγουρο πως στο ταξίδι θα βγεις ατσαλάκωτος.


Η Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC έχει τον τρόπο να σε ανταμείψει με όποιον τρόπο και να επιλέξεις να την οδηγήσεις, είτε χαλαρά, είτε πιο δυναμικά. Ο άσσος στο μανίκι είναι πάντα η ηλεκτρική αυτονομία!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC έχει τον τρόπο να σε ανταμείψει με όποιον τρόπο και να επιλέξεις να την οδηγήσεις, είτε χαλαρά, είτε πιο δυναμικά. Ο άσσος στο μανίκι είναι πάντα η ηλεκτρική αυτονομία!


Αν αποφασίσεις τώρα να επιλέξεις Sport λειτουργία και να κινηθείς σβέλτα θα διαπιστώσεις τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και πως το σύνολο έχει έναν ξεχωριστό τρόπο να δείχνει τελικά ελαφρύτερο. Το μπροστινό μέρος θα ταραχτεί μόνο όταν πιεστεί υπερβολικά και σίγουρα σε αυτή την περίπτωση η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4MATIC (45:55) και τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εκεί για να συνεχίσεις χωρίς δράμα. Ακόμα και χωρίς τετραδιεύθυνση η GLC κινείται χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα στην πόλη (η αδυναμία της περιορισμένης προς τα πίσω ορατότητας καλύπτεται από τις εξαιρετικές κάμερες), αλλά αξίζει το έξτρα κόστος που επιτρέπει στην GLC Coupe να παρκάρει σαν… A-Class έχοντας ρίξει τον κύκλο στροφής στα 10,9 μέτρα, από τα 11,9 μ.! Κανένα παράπονο και από τα φρένα, που δεν καταλαβαίνουν τίποτα από το τεράστιο βάρος όντας δυνατά, αλλά και ανθεκτικά στη διαρκή χρήση.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC με 381 άλογα
Σελίδα 2«Hot» SUV-άρα
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Κάνει σχεδόν 120 χλμ. μόνο με ρεύμα!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με αρχοντικό «πάτημα» και ξεχωριστή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER