Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

98.926 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2023)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Mini Cooper Countryman
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/4.500-6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 220/1.500-4.100
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.555
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,6
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 205
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 6,3
Μέση δοκιμής 8,5
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 51
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 144
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή Mini Cooper Countryman
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */-
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός *(2ζωνικός)
Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */έγχρωμη 8,8"
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * 17 ιντσών
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 2 χρόνια
Έκδοση Cooper
Τιμή από (ευρώ) 30.550
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Mini Cooper Countryman
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,1
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.585/1.587
Στροφές τιμονιού 2,2
Κύκλος στροφής (μ.) 11,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,9/70,2
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/55 R17
Διαστάσεις (χλστ.) Mini Cooper Countryman
Κεφάλι οδηγού 135
Κεφάλι πίσω 52
Πλάτος εμπρός 1.390
Πλάτος πίσω 1.360
Πόδια πίσω 125
Χώρος αποσκευών (λτ.) 450
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.297x1.822x1.557
Μεταξόνιο 2.670
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ποιες αδυναμίες κρύβει το Mini Cooper Countryman πίσω από το στυλ του;
Σελίδα 2Eσωτερικό: Στυλ, ποιότητα, αλλά «στριμόκωλο» για την κατηγορία
Σελίδα 3Κινητήρας: Καλές οι επιδόσεις, «τσιμπημένη» η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο στην οδήγηση, όχι στο παρκάρισμα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL