Eσωτερικό-Χώροι: Top ποιότητα, τεχνητή νοημοσύνη και «άπλα» για επιβάτες και αποσκευές

53.926 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2024)
Έντονη η «feel good» αύρα μέσα στο νέο VW Tiguan, που καλοβλέπει το premium φάσμα των οικογενειακών SUV.
9 Φωτογραφίες »

Έντονη η «feel good» αύρα μέσα στο νέο VW Tiguan, που καλοβλέπει το premium φάσμα των οικογενειακών SUV.

Oι premium διαθέσεις του νέου Tiguan γίνονται άμεσα αισθητές μπαίνοντας στην καμπίνα των επιβατών, όπου κυριαρχεί το ψηφιακό στοιχείο, η υψηλή ποιότητα υλικών και το εξαιρετικό φινίρισμα. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο νιώθεις ωραία μέσα στο νέο Tiguan (η λεγόμενη «feel good» αύρα), ειδικά με τις μονοκόμματες καθισματάρες της έκδοσης R-Line και την εξαιρετική αίσθηση απτής ποιότητας σε τιμόνι και διακόπτες. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, τον οποίο διαμορφώνεις ανάλογα με τα γούστα σου, ενώ στην κολόνα υπάρχει πλέον και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου που έφυγε την κεντρική κονσόλα (για τις εναλλαγές σχέσεων υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι).


 Η 15άρα οθόνη του μοντέλου δοκιμής ξεχωρίζει, όπως και το βελτιωμένο interface του infotainment, που ήρθε από το ID. 7.
9 Φωτογραφίες »

Η 15άρα οθόνη του μοντέλου δοκιμής ξεχωρίζει, όπως και το βελτιωμένο interface του infotainment, που ήρθε από το ID. 7.


Αυτό όμως που τραβάει την προσοχή είναι η βασική κεντρική οθονάρα των 15 ιντσών (12,9 ιντσών στάνταρ), που «τρέχει» την 4η γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Modular Infotainment Matrix (MIB 4). Το μενού έχει βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν, χάρη στην τοποθέτηση συντομεύσεων στα επάνω και κάτω μέρη της οθόνης, παρόλα αυτά απαιτείται ένας χρόνος εξοικείωσης, ειδικά με τη ρύθμιση του κλιματισμού.

Σημαντική βοήθεια για τη χρήση του MIB4 έρχεται από τον περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κονσόλας μέσω του οποίου γίνεται επιλογή της έντασης του ηχοσυστήματος, των οδηγικών προφίλ και του ατμοσφαιρικού φωτισμού. Πάντως όσοι δεν επιθυμούν να ψάχνουν με το χέρι, μπορούν να ζητήσουν βοήθεια από το διαδραστικό ψηφιακό βοηθό, ο οποίος μπορεί να ανοιγοκλείνει τα παράθυρα, να ρυθμίζει την θερμοκρασία της καμπίνας, να θερμαίνει ή να ψύχει τα καθίσματα και να επεμβαίνει στο σύστημα πλοήγησης, ενώ μπορεί να είναι συνδεδεμένος με την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT: Κάνεις διάφορες ερωτήσεις και το σύστημα σου απαντά ως άλλος φωτεινός παντογνώστης. Cool!

Ακόμα πιο πρακτικό
Βελτίωση υπάρχει και στον -ήδη κορυφαίο- τομέα των χώρων, με τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ να έχει αυξηθεί στα 652 λίτρα (+37), τιμή αναφοράς στην κατηγορία. Τα καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλότερα, και ως εκ τούτου υπάρχει αύξηση στον «αέρα» για τα κεφάλια των εμπρός και πίσω επιβατών, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω να είναι παραπάνω από επαρκής ακόμα και για σταυροπόδι από 2μετρους επιβάτες. Τέλος, την πρακτικότητα του Tiguan τονίζει το στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα, που ανάλογα με τις απαιτήσεις αυξάνει το χώρο για αποσκευές αν τραβηχτεί μπροστά ή για τα γόνατα αν πάει τέρμα πίσω.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Ήπια υβριδικό & αυτόματο με 150 άλογα
Σελίδα 2Το Tiguan «σκότωσε» την X1;
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: Top ποιότητα, τεχνητή νοημοσύνη και «άπλα» για επιβάτες και αποσκευές
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Περισσότερο «νεύρο» καίγοντας έως και 3 λίτρα λιγότερα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, άνεση και δυνατό κράτημα
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL