Κινητήρας: 3008 για οικονομία, Χ1 για επιδόσεις

113.078 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2024)
To 3008 αποδεικνύεται αρκετά πιο οικονομικό σε κατανάλωση, με μέση πραγματική κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. έναντι 9,5 της X1.
2 Φωτογραφίες »

To 3008 αποδεικνύεται αρκετά πιο οικονομικό σε κατανάλωση, με μέση πραγματική κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. έναντι 9,5 της X1.

Ο μεγαλύτερου κυβισμού (1,5 λτ.) και απόδοσης κινητήρας της X1 είναι τρικύλινδρος και αποδίδει 136 ίππους, ενώ ο αντίστοιχος 3κύλινδρος, αλλά 1,2 λτ. κινητήρας του Peugeot 3008, αποδίδει 130 ίππους, έχοντας ίδια ροπή στα 230 Nm. Όπως είδαμε και πιο πάνω, το σύνολο του Peugeot βγαίνει κερδισμένο στον τομέα της κατανάλωσης, ενώ αυτό της X1 στο πεδίο των επιδόσεων.


H BMW X1 είναι πιο γρήγορη στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, κατά 1 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα και κατά 1,7 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα.
2 Φωτογραφίες »

H BMW X1 είναι πιο γρήγορη στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, κατά 1 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα και κατά 1,7 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα.


Στην πράξη, το μοτέρ της Χ1 τραβάει εξαιρετικά από χαμηλά και κινεί σβέλτα το βαρύ αμάξωμα της X1, ωστόσο έχει μια ελαφριά τραχύτητα στην λειτουργία του. Από την άλλη ο 1,2 PureTech είναι ελαστικός από χαμηλά και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου του.
 

Σελίδα 1Στη «βασική», BMW X1 ή Peugeot 3008;
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ελκυστικό το 3008, πιο κλασσική η Χ1
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς
Σελίδα 4Κινητήρας: 3008 για οικονομία, Χ1 για επιδόσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο το 3008, περισσότερο δυναμική η Χ1
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO