Honda και Mitsubishi: Μικρό-άλλα πιστό-μερίδιο της αγοράς. Τι λένε οι κάτοχοι ;

Honda και Mitsubishi: Μικρό-άλλα πιστό-μερίδιο της αγοράς. Τι λένε οι κάτοχοι ;

Honda & Mitsubishi: Μικρό μερίδιο αγοράς μα top πιστότητα

6487 Επισκέψεις στο άρθρο

Δύο ιαπωνικές μάρκες: Honda και Mitsubishi. Με κορυφαία εξυπηρέτηση και μεγάλη αφοσίωση από τους κατόχους των μοντέλων τους. Τι ακριβώς υπηρεσίες προσφέρουν και τι γνώμη έχουν γι αυτές οι κάτοχοι των μοντέλων τους;

Honda+ Mitsubishi: Μικρό μερίδιο αγοράς μα top πιστότητα

-5έτη δωρεάν εγγύηση με επέκταση 3 ετών για  Honda (συμβατικά)
-Για τα πρώτα 100.000 km, εγγυήση υβριδικού συστήματος
-5 έτη ( ή πρώτα 100.000 km) για μοντέλα Mitsubishi
-Genuine Parts ή ανταλλακτικά με χαμηλή τιμή & 2ετή εγγύηση

Οι ιαπωνικές εταιρείες έχουν «φανατικούς» φίλους στην ελληνική αγορά. Και όταν μιλάμε για «φαν»  δεν μιλάμε πάντα για μεγάλες βάσεις φίλων και αγοραστών άλλα περισσότερο για παθιασμένη αφοσίωση στην φιλοσοφία ή την αξιοπιστία των συγκεκριμένων μάρκων και όσα τα μοντέλα τους εκπροσωπούν.

Δεν φτάνουν σε καμμία περίπτωση  πωλήσεις που μπορούν να τις κατατάξουν στις Best Sellers μάρκες, ωστόσο οι Mitsubishi και Honda καταφέρνουν να διατηρούν ένα μικρό-μα πιστό- μερίδιο της αγοράς.

Αυτό το επιτυγχάνουν κυρίως λόγω της ιαπωνικής αξιοπιστίας, των μοντέλων, μα σίγουρα για να επιτευχθούν υψηλές βαθμολογίες και στην ικανοποίηση κατόχου, χρειάζεται και η συμβολή των After Sales υπηρεσιών (σχεδιασμός, παροχή υπηρεσιών και stakeholders εμπλεκόμενοι) των μαρκών.

Για να δούμε λοιπόν τι ακριβώς προσφέρουν οι Honda και Mitsubishi σε υπηρεσίες μετά την αγορά καθώς και πως αξιολογεί αυτές τις υπηρεσίες ο πιο έγκυρος κριτής: Το αγοραστικό κοινό της Honda και της Mitsubishi.




 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Honda: 5 έτη δωρεάν εγγύηση + Honda Assist

Πέντε έτη δωρεάν εγγύησης από τη Honda για τα συμβατικά και τα υβριδικά της και 5 έτη εγγύηση για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στα αμιγώς ηλεκτρικά.

Πέντε έτη δωρεάν εγγύησης από τη Honda για τα συμβατικά και τα υβριδικά της και 5 έτη εγγύηση για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στα αμιγώς ηλεκτρικά.

    Αρχικά, ας ξεκινήσουμε από την πρώτη υπηρεσία που χρειάζεται να γνωρίζει κανείς μετά την αγορά: Την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Οι εγγυήσεις της Honda ποικίλουν ανάλογα με το είδος του αυτοκίνητου.
    Έτσι, για τα συμβατικά αυτοκίνητα( δηλαδή τα οχήματα που χρησιμοποιούν βενζίνη ή πετρέλαιο) η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει 5 έτη δωρεάν εγγύησης, με την δυνατότητα για επέκταση της 3τους εργοστασιακής εγγύησης για επιπλέον δύο χρόνια μετά την λήξη της!

    Δεν σταματάει όμως εκεί καθώς παρέχει στους κατόχους των μοντέλων της 5 χρόνια εγγύηση συστήματος εξάτμισης για τα πρώτα 5 έτη καθώς και 12 χρόνια εγγύηση διάβρωσης δομικών μερών. Η εγγύηση χρώματος αφορά τα πρώτα 3 χρόνια.

    Ταυτόχρονα, μέσω του προγράμματος Honda Assist προσφέρεται 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
    Όσον αφορά, τα μοντέλα e-technology( δηλαδή τα μοντέλα της Honda που είναι εξοπλισμένα με υβριδικά συστήματα)   διαθέτουν 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή για τα πρώτα 100.000 km (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο) για το Υβριδικό σύστημα (Hybrid /i-MMD) που περιλαμβάνει σημαντικά μέρη του οχήματος όπως  γεννήτρια,  μετατροπέας μπαταρία, μονάδα ελέγχου μπαταρίας ,μοτέρ και σύστημα ελέγχου και μετατροπέα DC-DC.

    Για τα υπόλοιπα μέρη, προσφέρεται εργοστασιακή εγγύηση 3 χρόνων ή 100.000 χλμ. καθώς και επέκταση για 2 έτη. Η εγγύηση συστήματος εξάτμισης αφορά τα πρώτα 5 έτη ενώ η εγγύηση διάβρωσης δομικών μερών είναι και σε αυτή την κατηγορία οχημάτων 12 έτη.

    Και στα υβριδικά οχήματα παρέχεται 3 χρόνια εγγύηση χρώματος καθώς και το πρόγραμμα Honda Assist με 5 έτη οδική βοήθειας.

    Τέλος, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα επωφελούνται και αυτά από την κορυφαία εγγύηση της Honda καθώς διατίθεται 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή  έως 160.000km (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο), για διατήρηση του 70% και άνω της χωρητικότητας της μπαταρίας υψηλής τάσης.
    Η εργοστασιακή εγγύηση για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης αφόρα  τα πρώτα 5 έτη ή τα πρώτα 100.000 χλμ..

    Όπως και τις άλλες κατηγορίες οχημάτων, τα ηλεκτροκίνητα έρχονται με  3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000km και την επιλογή για επέκταση για ακόμα 2 έτη, 12 χρόνια εγγύηση διάβρωσης δομικών μερών, 3 χρόνια εγγύηση χρώματος καθώς και 5 έτη οδικής βοήθειας μέσω του προγράμματος Honda Assist.

    Το σύστημα υπενθύμισης service σε συνδυασμό και με την κυκλοφορία γνήσιων λιπαντικών και λοιπών υγρών της Honda, αυξάνουν την πιστότητα της  Ιαπωνικής μάρκας.

    Δείτε με 1 κλίκ εδώ , τι λένε κάτοχοι της μάρκας Honda  για υπηρεσίες και μοντέλα της

    Service Commitment & Value Selection by Mitsubishi

    Εργοστασιακή εγγύηση για τα πρώτα 5 έτη, ή για 100.000 χιλιόμετρα από τη Mitsubishi.

    Εργοστασιακή εγγύηση για τα πρώτα 5 έτη, ή για 100.000 χιλιόμετρα από τη Mitsubishi.

      Ακόμα μια ιαπωνική μάρκα που αποδεικνύει πως προσφέρει κορυφαία εξυπηρέτηση στους κατόχους της είναι η Mitsubishi. ¶λλωστε, η ιαπωνική εταιρεία ήταν η πρώτη που εξόπλισε τα μοντέλα της με  5 έτη εργοστασιακή εγγύηση, κάτι που μάλιστα συνεχίζει να κάνει έως σήμερα.

      Συγκεκριμένα και εκτός από τα 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης( ή για τα πρώτα 100.000 km), όλα τα πακέτα της Mitsubishi επωφελούνται από το πρόγραμμα Service Commitment της Ιαπωνικής εταιρείας.
      Κορυφαία εξυπηρέτηση από την Mitsubishi και στον τομέα των ανταλλακτικών καθώς ανάλογα την ηλικία του οχήματος και τους σκοπούς του κατόχου, προσφέρει δυο διαφορετικά προγράμματα για ανταλλακτικά του οχήματος.

      Έτσι, αν  το Mitsubishi σας χρειάζεται σέρβις ή επισκευή, μπορείτε να προμηθευτείτε τα γνήσια ανταλλακτικά κατευθείαν από τον κατασκευαστή του οχήματος. Τα ανταλλακτικά αυτά καλύπτονται από εγγύηση 2 ετών.

      Ταυτόχρονα, αν το Mitsubishi σας είναι ηλικίας άνω των 5 ετών, προσφέρεται το πρόγραμμα ανταλλακτικών value selection που προσφέρει την δυνατότητα για μια πιο οικονομική άλλα εξίσου αξιόπιστη λύση για το όχημα σας.

      Τα ανταλλακτικά Value Selection είναι διαθέσιμα για πολλά από τα μοντέλα μας ηλικίας από πέντε έως τριάντα ετών, συμπεριλαμβανομένων εμβληματικών οχημάτων της μάρκας όπως τα Colt, Lancer, ASX, Space Star, Carisma, Pinin, Outlander και L200.

      Το  πακέτο βοήθειας Mitsubishi Motors παρέχει οδική βοήθεια για τα πρώτα 5 χρόνια, χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό. Το πρόγραμμα καλύπτει τους κατόχους για 365 ήμερες και ισχύει για 24 ώρες ενώ σε περίπτωση που άμεση επιδιόρθωση του προβλήματος αποδεικνύεται αδύνατη, η εταιρεία φροντίζει για την παροχή υπηρεσιών όπως ξενοδοχείο, αυτοκίνητο αντικατάστασης ή επαναπατρισμός αν το όχημα σας αντιμετωπίσει πρόβλημα  όταν βρίσκεστε στο εξωτερικό.

      Τέλος, παρέχεται δωρεάν έλεγχος λειτουργικότητας για να εξασφαλίσετε πως το Mitsubishi σας λειτουργεί πάντα στην καλύτερη του συνθήκη.

      Δείτε με 1 κλίκ εδώ , τι λένε κάτοχοι της μάρκας Mitsubishi  για υπηρεσίες και μοντέλα της.
       

      Η φωνή των κατόχων

      Τι έχουν να πουν οι κάτοχοι των μοντέλων της Honda και της Mitsubishi;

      Τι έχουν να πουν οι κάτοχοι των μοντέλων της Honda και της Mitsubishi;

        Αναμφισβήτητα, ο πιο έγκυρος κριτής των μοντέλων της κάθε μάρκας είναι το αγοραστικό κοινό στο όποιο απευθύνεται. Είτε αρνητικά, είτε θετικά τα σχόλια και οι απόψεις των κατόχων (στην Έρευνα Ικανοποίησης Κατόχου Αυτοκινήτου) αντανακλούν την ποιότητα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και δίνουν μοναδικό feedback στο πώς είναι να έχεις ένα μοντέλο αυτών των εταιρειών.

        Honda

        Μετά από χρόνια επιμονής σε αγορά γερμανικών αυτοκινήτων, αποφάσισα να στραφώ στους ιάπωνες και αισθάνομαι απολυτά ικανοποιημένος που επέλεξα Kw, τόσο γιατί το αυτοκίνητο απλά είναι απροβλημάτιστο, όσο και από το γεγονός πως ότι έχει προκύψει έχει αντιμετωπιστεί σωστά από την αντιπροσωπία Σακαράκης, άλλα και τα service είναι μάλλον φθηνά για ένα αυτοκίνητο που ανήκει στο πάνω ράφι και έχει υψηλή τιμή αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό.»

        «ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ! ΤΈΛΕΙΟ AFTER SALES!»

        «Μετά από 10 χρονιά χρήση είμαι ικανοποιημένος, μερικές κατασκευαστικές λεπτομέρειες πρέπει να προσεχτούν παραπάνω. Σέρβις σχετικά ακριβό.»

        «Απροβλημάτιστο, με 80.000 χλμ. Κινεί οικονομικά και άνετα ολόκληρη την οικογένεια.»

        «Στα 180.000Km εκτός από τακτικότατα Service ανά 7500Km κανένα πρόβλημα από πλευράς συνεργείου πολύ ευχαριστημένος από το 2005 μέχρι σήμερα στο MOBILITY Λ.Δημοκρατίας που είναι Επίσημο της HONDA».

        Mitsubishi

        «4 χρόνια μετά έχω φτάσει τις 315.000 χλμ. Ακόμα καμία βλάβη, καμία διαρροή, κανένα τρίξιμο από τα πλαστικά της καμπίνας και πέρα από 2 ημίμπαρα (και όχι ημιαξόνια όπως λανθασμένα είχα γράψει τότε) άλλαξα προ διετίας και τα μπροστινά ψαλίδια μαζί με σινεμπλοκ και ζανφόρ. 14 χρόνια μετά έχω καταλάβει πια τί πάει να πει αξιοπιστία.»

        «Πάντοτε στην επίσημη αντιπροσωπεία όλοι οι έλεγχοι κτλ δεν έχει μεγάλη διαφορά από μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Απροβλημάτιστο. Πλήρως ευχαριστημένος και από την εταιρεία»

        «200.000χλμ. Μόνο service, αλλαγή λαδιών κάθε 7.500χλμ. καλό πετρέλαιο και συνεχίζουμε...»

        « το αυτοκίνητο ήταν 2.000 πετρέλαιο, απο την πρώτη στιγμή άναβε το λαμπάκι κινητηρα, εκει που πήγαινε το αμάξι ξαφνικά δεν είχε γκαζι, ποσες φορές πήγα να σκοτωθώ, στην αντιπροσωπεία μου άλλαξαν εγκεφαλικοί τούρμπο και...χωρίς αποτέλεσμα. το πούλησα το 2014 και το ξεφορτώθηκα !!!»

        «80.000χλμ. Καθαρά και απροβλημάτιστα
         

        Κοινοποίησέ το »
        Σχολίασέ το »

        προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES