Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/5/2008
Πρώτη επαφή
Και PaCat και Cουπέ
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 17605 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/5/2008
Βενζίνης από 1,8 λίτρα μέχρι 300 άλογα
O 1.800άρης TFSI του ομίλου VW με τους 160 ίππους είναι ικανός να κινήσει σε γρήγορους ρυθμούς το Passat CC.
Με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης θα προσφέρεται στην Ελλάδα το νέο Passat CC. Αρχικός στην γκάμα του μεσαίου κουπέ είναι ο γνωστός 1.800άρης TFSI του ομίλου με 160 ονομαστικούς ίππους. Με τη σύμπραξη 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, το CC επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 222 χλμ./ώρα. Με τα χαρακτηριστικά αυτά, το εν λόγω μοτέρ έχει τη δυνατότητα να κινήσει αρκετά γρήγορα το 1.430 κιλών αμάξωμα του Passat CC, παρουσιάζοντας ελαστικότητα στο μεγαλύτερο κομμάτι των στροφών λειτουργίας του. Κορυφαίος στην γκάμα είναι ο V6 3,6 λίτρων FSI κινητήρας. Αποδίδει 300 άλογα και αρκετά υψηλά αποθέματα ροπής (350 Νm από τις 2.400 σ.α.λ.) συνοδεύοντας τις κορυφαίες εκδόσεις του Passat CC. Μέσω του 6τάχυτου αυτόματου σειριακού κιβωτίου DSG η δύναμη αυτή περνάει μόνιμα και στους 4 τροχούς.

 
 Volkswagen Passat CC
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά
Τech - Spec
Πόσο θα κάνει;