Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/5/2008
Πρώτη επαφή
Και PaCat και Cουπέ
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 17605 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/5/2008
Ακόμη καλύτερο από το Passat
Στους δρόμους της Βαυαρίας, όπου και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε, το νέο CC έδειξε όλα τα χαρίσματα που γνωρίζουμε από το Passat, αλλά και ακόμη περισσότερα. Τα μεγαλύτερα μετατρόχια που έχει το κουπέ μοντέλο σε σχέση με το σεντάν, αλλά και το νέο σύστημα Adaptive Chassis Control με το οποίο εφοδιάζεται, επιτρέπουν στο CC ακόμη μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης. Στη ρύθμιση Comfort της ανάρτησης, τα επίπεδα άνεσης από το ρυθμό απόσβεσης των αμορτισέρ αυξάνονται σημαντικά, ενώ στη Sport οι επιβάτες λαμβάνουν μία διακριτικά πιο σκληρή αίσθηση. Το σύστημα διεύθυνσης έχει αρκετά καλή αίσθηση και, σε συνδυασμό με το ESP, που απενεργοποιείται μόνο μερικώς, το γερμανικό κουπέ κινείται με ασφάλεια, ακόμα και σε δρόμους με απαιτητικές στροφές. Στον αυτοκινητόδρομο το ταξίδι πραγματοποιείται με χαρακτηριστική ασφάλεια, αλλά και αρκετά καλή ποιότητα κύλισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι αεροδυναμικoί θόρυβοι παρουσιάζονται μόνο στις πολύ υψηλές ταχύτητες.

 
 Volkswagen Passat CC
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά
Τech - Spec
Πόσο θα κάνει;