Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/12/2008
Πρώτη επαφή
Πιο… πικάντικη
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 6070 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Απολαυστική και ισορροπημένη
Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τρίπτυχο κινητήρας - πλαίσιο - αναρτήσεις είναι άριστη, ενώ παράλληλα η Cayman χαρακτηρίζεται για την "ισορροπία" της στο δρόμο.
Αναβαθμίσεις με τη σειρά τους εντοπίζονται και στις αναρτήσεις της Cayman, όπως είναι στο set-up των ελατηρίων, αμορτισέρ και αντιστρεπτικών δοκών, στο σύστημα διεύθυνσης, στα φρένα (μεγαλύτεροι εμπρός δίσκοι στην Cayman) και στη ρύθμιση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (Porsche Stability Management). Επιπλέον, η Cayman "φοράει" μεγαλύτερους τροχούς, ενώ και στις δύο εκδόσεις τοποθετούνται νέα ελαστικά με χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και λιγότερη πίεση αέρα προς όφελος της άνεσης. Στη λίστα με τα "εξτρά" είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και η ενεργητική ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Managment), η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χλστ. και έχει δύο επιλογές ρύθμισης, τη "Sport" και τη "Sport Plus", με τη δεύτερη να είναι πιο σκληρή και να ελαχιστοποιεί τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Στοιχείο που γίνεται άμεσα αντιληπτό και εκτιμάται δεόντως κατά την κίνηση σε φιδίσιους δρόμους, όπου η Cayman προσφέρει απλόχερα οδηγική ευχαρίστηση είτε κινείται με γραμμές είτε με πλαγιολίσθηση, μέσω του πολύ καλά "ζυγισμένου" πλαισίου, με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, του υψηλής ακρίβειας τιμονιού και των άριστων φρένων (προαιρετικά υπάρχουν και κεραμικοί δίσκοι διαμέτρου 350 χλστ.). Εξίσου σε πολύ ταχείς ρυθμούς μπορεί να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο, εκμηδενίζοντας στην κυριολεξία τις αποστάσεις, δίχως να προκαλεί την παραμικρή τάση ανασφάλειας.
Εξαιρετικά σταθερή παραμένει στον αυτοκινητόδρομο, αφού έχει την ιδιότητα να "κρύβει" χιλιόμετρα" και να μην τρομάζει ακόμα και κοντά στην τελική της ταχύτητα.

 
 Νέα Porsche Cayman S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Κινητήρες