Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/12/2008
Πρώτη επαφή
Πιο… πικάντικη
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 6070 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Με αυξημένη ισχύ και νέα κιβώτια ταχυτήτων
Το 7 σχέσεων PDK πραγματοποιεί ταχύτατα τις εναλλαγές των ταχυτήτων και επιτυγχάνει υψηλότερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση από το χειροκίνητο.
Η ανανεωμένη Cayman εφοδιάζεται με δύο νέους 6κύλινδρους boxer κινητήρες, απόδοσης 265 και 320 ίππων. Στη "βασική" έκδοση Cayman η χωρητικότητα του μοτέρ αυξήθηκε από τα 2,7 στα 2,9 λτ. και η ισχύς ανέβηκε κατά 20 ίππους και 27 Nm ροπής, ενώ το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων αντικαταστάθηκε από 6τάχυτο. Στην κορυφαία Cayman S το μηχανικό σύνολο παρέμεινε στα 3,4 λτ. αλλά είναι νέο και για πρώτη φορά εφοδιάζεται με άμεσο ψεκασμό του καυσίμου. Έτσι, η απόδοσή του αυξήθηκε κατά 25 ίππους και 30 Nm ροπής, ενώ οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση μειώθηκαν έως και 16%, ανάλογα το μοντέλο. Παράλληλα, αμφότεροι οι κινητήρες μπορούν προαιρετικά να εφοδιαστούν με το νέο αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK (Doppelkupplungsgetriebe), των 7 σχέσεων μετάδοσης, το πρόσθετο κόστος του οποίου υπολογίζεται γύρω στα 3.000 ευρώ. Στην πράξη οι αλλαγές των ταχυτήτων με το PDK πραγματοποιούνται αστραπιαία και μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι, ενώ η 7η σχέση είναι overdrive (π.χ. στα 200 χλμ./ώρα το στροφόμετρο δείχνει περίπου 3.500 σ.α.λ.) και δεν επιλέγεται με τη ρύθμιση "Sport plus". Επιπλέον, το μηχανικό σύνολο των 3,4 λτ. μας εντυπωσίασε με τους ρυθμούς επιταχύνσεων, τη δύναμή του και φυσικά με τον αγριεμένο μεταλλικό ήχο, που "χτυπάει" σε ρυθμούς hard rock πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων.
Για πρώτη φορά η Cayman S εφοδιάζεται με κινητήρα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου (6κύλινδρος Boxer), χωρητικότητας 3,4 λτ., με ισχύ 320 ίππων.

Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες και μέσω των πλήκτρων στο τιμόνι, πιέζοντας τα εμπρός για ανέβασμα και τα πίσω για κατέβασμα.

 
 Νέα Porsche Cayman S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Κινητήρες