Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/2/2010
TEST
Το επόμενο βήμα!
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 33457 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/2/2010
Μετάλλαξη!
Πολύ μεγάλες αλλαγές συναντούμε στο εσωτερικό του Punto Evo σε σχέση με αυτό του Fiat Grande Punto, σε ένα τελικό αισθητικό αποτέλεσμα περισσότερο μοντέρνο από το παρελθόν, αλλά παράλληλα και πιο ιδιαίτερο. Στο ταμπλό πλέον υπάρχει διαχωρισμός σε δύο τμήματα, τόσο χρωματικός, όσο και ποιοτικός (εναλλαγή σκληρού και μαλακού πλαστικού). Αλλαγμένη είναι και η κεντρική κονσόλα, η οποία -στα πρότυπα αυτής του Bravo- περιλαμβάνει τρία ξεχωριστά τμήματα. Περνώντας στο χώρο μπροστά από τον οδηγό, εκεί το τιμόνι δεν άλλαξε, όμως ο πίνακας οργάνων έχει διαφοροποιηθεί αρκετά, αφού το στροφόμετρο και το ταχύμετρο έχουν τοποθετηθεί σε δύο ξεχωριστούς θόλους, ενώ νέα είναι και η γραμματοσειρά. Αφήνοντας όμως στην άκρη τη σχεδίαση και προχωρώντας στην ποιότητα, από πλευράς επιλογής υλικών η προσθήκη του μαλακού πλαστικού στο ταμπλό αναβαθμίζει τη συνολική αίσθηση ποιότητας. Από την άλλη όμως, το φινίρισμα και η συναρμογή των υλικών δεν είναι αψεγάδιαστα, αφού παρατηρούνται κάποια ατοπήματα, κυρίως εκεί όπου εφάπτεται το σκληρό πλαστικό με το αφρώδες στο ταμπλό. Σε επίπεδο εργονομίας, οι σχεδιαστικές αλλαγές δεν άλλαξαν τη γενικότερη πολύ καλή εικόνα. Η θέση οδήγησης, τέλος, είναι πολύ καλή, με το κάθισμα να προσφέρει ικανοποιητική στήριξη του σώματος, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων διαθέτει καλύτερο κούμπωμα και δεν είναι τόσο ελαστικός και ασαφής, όσο στην περίπτωση του Grande Punto.
Νέα σχεδίαση περιλαμβάνει ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι αρκετά εύχρηστος και ευανάγνωστος.
Πρακτική η νέα θήκη στο άνω τμήμα του ταμπλό, που μπαίνει στη θέση του προαιρετικού συστήματος πλοήγησης.
Η προσθήκη μαλακού στην αφή υλικού στο ταμπλό προσθέτει ποιοτικούς πόντους στο εσωτερικό του Punto Evo.

 
 Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir 5d 105 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας - Επιδόσεις
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία