Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/6/2010
Συγκριτικό Test
Σύγχρονοι «δούρειοι ίπποι»
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 34161 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/6/2010
Πιο ισορροπημένα χαρακτηριστικά το Clio
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο συνδυάζει το Clio την άνεση με τη σταθερότητα στο δρόμο, γεγονός στο οποίο συνάδουν η σωστά ρυθμισμένη ανάρτησή του που δεν είναι πολύ μαλακή, αλλά ούτε και σφιχτή, το μακρύ μεταξόνιο, τα πλατιά μετατρόχια και το πλαίσιο με την πολύ καλή ακαμψία. Έτσι, το μικρό Renault διαπερνά τις διάφορες ανωμαλίες χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες, επιδεικνύει υψηλή σταθερότητα στις ευθείες σε ταχύτητες τελικής και παρουσιάζει ουδέτερη συμπεριφορά σε στροφές. Επιπλέον, το τιμόνι με την ηλεκτρική μεταβλητή υποβοήθηση παρέχει καλό βάρος και ακρίβεια, όχι όμως και πληροφόρηση. Η συμπαγή αίσθηση που αποπνέει στο δρόμο το Polo αποτελεί ένα από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό, μαζί με το σύνολο κινητήρα - κιβωτίου ταχυτήτων. Η ανάρτησή του με τη sport ρύθμιση στην έκδοση Highline της δοκιμής δεν είναι το ίδιο άνετη με του Clio και της Fabia, ωστόσο το κάνει ενδιαφέρον οδηγικά, λόγω των μειωμένων κλίσεων στις στροφές, όπου συμπεριφέρεται προβλέψιμα και ελεγχόμενα, χάρη και στα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Επίσης, το στάνταρ ESP επεμβαίνει γρήγορα και όχι ιδιαίτερα απότομα όποτε διαγνωσθεί τάση αποσταθεροποίησης και το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση και αμεσότητα, αλλά είναι ελαφρύ. Πιο θετική συνολικά αίσθηση προσφέρει το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι της Fabia, της οποίας η ανάρτηση είναι σχετικά μαλακή, ευνοώντας την άνεση. Πρόσθετα, η σταθερότητα του αμαξώματος στις ευθείες είναι πολύ καλή σε γρήγορες ταχύτητες, όπου φτάνει χωρίς δυσκολία, ενώ εξίσου ασφαλής είναι όταν κινείται και σε διαδρομές με στροφές. Σε αυτή την περίπτωση η υποστροφή ή η υπερστροφή θα κάνουν την παρουσία τους σε περιορισμένο βαθμό και με προοδευτικό τρόπο κατόπιν επιδίωξης του οδηγού, χωρίς ωστόσο να διακρίνεται για κάποιο σπορτίφ χαρακτηριστικό.
Στο Clio η ανάρτησή του, χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακή αλλά ούτε και σφιχτή, εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση και σταθερότητα.

Η ανανεωμένη Fabia εμφανίζει ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, αφού είναι ασφαλής και καλή οδηγικά, αλλά και άνετη.

Το Polo στην έκδοση Highline με τη sport ανάρτηση παρουσιάζει μειωμένες κλίσεις στις στροφές, χωρίς να είναι κουραστικό.

 
 Ανανεωμένη Skoda Fabia 1,2 TSI εναντίον Renault Clio 1,2 TCe και VW Polo 1,2 TSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χρηματοδοτικά προγράμματα - Προσφορές- Εγγυήσεις
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά - Εξοπλισμός - τιμή
Συμπέρασμα