Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2010
Παρουσίαση
Με τα «μάτια» των αγοραστών
Hyundai
Διαβάστηκε από 66333 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/11/2010
Συμβίωση άνευ προβλημάτων
Τα αυτοκίνητα της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ν. Κορέας, της Hyundai, σημειώνουν μεγάλο ποσοστό ικανοποίησης (σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας) στην περιορισμένη εμφάνιση συχνότητας επισκευών, ενώ σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος συντήρησης αλλά και την πολύ καλή σχέση τιμής - αξίας, συνθέτουν μια ιδανική εικόνα ως προς το κόστος αγοράς και κτήσης. Τα μοντέλα της Hyundai, που εδώ και χρόνια τώρα είναι πολύ δημοφιλή στην Ελλάδα, χαρακτηρίζονται επίσης για τον πολύ καλό βασικό τους εξοπλισμό, την ευκολία χειρισμού των διακοπτών, αλλά και την ευρυχωρία του εσωτερικού. Επίσης αυξημένα ποσοστά ικανοποίησης σημειώθηκαν στην εξωτερική μορφή και στο στιλ, που γίνονται ολοένα και πιο ενδιαφέροντα με "ευρωπαϊκό" χαρακτήρα.
Top 5 τομείς
1.Συχνότητα επισκευών 91,4%
2.Ευρυχωρία εσωτερικού 89,7%
3.Εργονομία 89,5%
4.Κόστος συντήρησης 88,3%
5.Βασικός εξοπλισμός87,5%
1. Συχνότητα επισκευών: 91,4%
Η χαμηλή συχνότητα εμφάνισης βλαβών στα αυτοκίνητα της Hyundai τοποθετείται στην πρώτη θέση της κατάταξης με υψηλό ποσοστό ικανοποίησης των κατόχων, τομέας ο οποίος και σε παλαιότερες αντίστοιχες έρευνες του Auto Τρίτη βρισκόταν στην 1η ή 2η θέση της συνολικής κατάταξης.
2. Ευρυχωρία εσωτερικού: 89,7%
Μεγάλο ποσοστό ικανοποίησης των αγοραστών των Hyundai σημειώθηκε στον τομέα της ευρυχωρίας του εσωτερικού, αφού από το μικρότερο i10 μέχρι το πιο μεγάλο μοντέλο Santa Fe, οι επιβάτες απολαμβάνουν αυξημένες ανέσεις για τα δεδομένα της εκάστοτε κατηγορίας και εν συγκρίσει με τον ανταγωνισμό.
2. Εργονομία: 89,5%
Άλλος ένας ακόμα τομέας που παραδοσιακά ικανοποιεί σε μεγάλο ποσοστό τους κατόχους των μοντέλων της Hyundai, είναι αυτός της ευκολίας χειρισμού των διακοπτών. Οι σωστές θέσεις όπου βρίσκονται, η απλότητα στο χειρισμό τους και οι ευανάγνωστες ενδείξεις τους διευκολύνουν τον οδηγό αλλά και τους επιβάτες.
4. Κόστος συντήρησης: 88,3% 
Όπως ισχύει με την αξιοπιστία, έτσι και ο τομέας του (χαμηλού) κόστους συντήρησης έχει γίνει συνώνυμος της Hyundai. Στοιχείο που αν μη τι άλλο έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, αφού ο κάτοχος ενός Hyundai καλείται να πληρώσει μικρά χρηματικά ποσά στα service, αλλά και στη συντήρηση γενικά του αυτοκινήτου.
5. Βασικός εξοπλισμός: 87,5% 
Οι χαμηλές τιμές αγοράς όλων των μοντέλων της Hyundai, σε συνδυασμό με το πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, ανέσεων και ασφάλειας, ειδικά στο i20 και στο i30, τα κάνουν ακόμα πιο "ελκυστικά" και ανταγωνιστικά. Μαζί και με την πολύ καλή αξιοπιστία και το χαμηλό κόστος συντήρησης, διαμορφώνουν μια ιδανική -από οικονομικής άποψης- εικόνα.
Top 3 τομείς των 3 best sellers

i10
1. Συχνότητα επισκευών: 90,4%
2. Μέγεθος χώρου αποσκευών: 88,7%
3. Βασικός εξοπλισμός: 87,5%

i20
1. Κόστος συντήρησης: 
97,5%
2. Εργονομία: 
90,1%
3. Κινητήρας - επιδόσεις: 
88,4%

i30
1. Συνολική εντύπωση ποιότητας:
 92,1%
2. Συχνότητα επισκευών: 
90,2%
3. Κόστος συντήρησης: 
90,0%


 
 Ικανοποίηση κατόχων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σε ποιους τομείς ικανοποίησε περισσότερο η κάθε εταιρεία
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chevrolet
Citroen
Daihatsu
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Kia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Seat
Skoda
smart
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo