Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2010
Παρουσίαση
Με τα «μάτια» των αγοραστών
Kia
Διαβάστηκε από 66333 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/11/2010
Αξιόπιστα και οικονομικά
Η Kia είναι μία από τις ραγδαία αναπτυσσόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες και η μόνη που προσφέρει σε όλα τα μοντέλα της 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης στα μηχανικά μέρη, γεγονός που δείχνει την προσοχή που δίνεται στην εξέλιξη και κατασκευή των αυτοκινήτων. Αυτό με τη σειρά του αποδεικνύεται και από τη σχετική έρευνα του Auto Τρίτη, αφού το 90,3% των κατόχων Kia δηλώνει ικανοποιημένο στο βαρυσήμαντο τομέα της συχνότητας επισκευών. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης στο βασικό εξοπλισμό και στο κόστος συντήρησης, γίνεται κατανοητό, ότι στο value for money η Kia αριστεύει. Επιπλέον, ανεβασμένα ποσοστά υπάρχουν στην οδική συμπεριφορά και στα φρένα, που αποτελούσαν μέχρι πρότινος προνόμια των ευρωπαϊκών μοντέλων.
Top 5 τομείς
1.Βασικός εξοπλισμός 94,7%
2.Συχνότητα επισκευών 90,3%
3.Κόστος συντήρησης 90,1%
4.Κράτημα 89,5%
5.Φρένα 88,9%
1. Βασικός εξοπλισμός: 94,7%
 Στα νεότερα μοντέλα της Kia, όπως είναι το Venga και το Soul, o εξοπλισμός που περιλαμβάνουν από τη βασική έκδοση είναι πλήρης (ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. ευκολίες, a/c, ράδιο CD κ.ά.), ενώ και το best seller Cee´d είναι αρκετά καλά εξοπλισμένο και διατηρεί χαμηλά την τιμή του, ακόμα και στις πλουσιότερες εκδόσεις του.
2. Συχνότητα επισκευών: 90,3%
Η αξιοπιστία των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών αποτελεί για ακόμα μία χρονιά σημείο αναφοράς των περισσοτέρων μοντέλων της Kia στην έρευνα ικανοποίησης κατόχων του Auto Τρίτη. Το εν λόγω γεγονός επιδρά θετικά όχι μόνο στη μείωση του κόστους χρήσης, αλλά και στη συνολικά σημαντικά αναβαθμισμένη εικόνα της Kia.
3. Κόστος συντήρησης: 90,1%
Οι τομείς της συχνότητας επισκευών με το κόστος συντήρησης συνδέονται στενά μεταξύ τους, αφού μπορούν να διαμορφώσουν ανάλογα την ετήσια επιβάρυνση στον κάτοχο του αυτοκινήτου. Στα Kia οι βλάβες είνια σπάνιες, αφού τα ποσοστά ικανοποίησης σε αμφοτέρους τους τομείς είναι υψηλά.
4. Κράτημα: 89,5%
Η οδική συμπεριφορά είναι ένας από τους τομείς όπου τα ευρωπαϊκά κατά βάση αυτοκίνητα σημειώνουν αυξημένα ποσοστά ικανοποίησης. Ωστόσο οι κάτοχοι των μοντέλων της Kia δηλώνουν σε πολύ μεγάλο ποσοστό ικανοποιημένοι, κάτι που δείχνει την προσοχή που δείχνει η εν λόγω φίρμα και σε αυτό τον απαιτητικό τομέα.
5. Φρένα: 88,9%
Μαζί με το "κράτημα" στο δρόμο, υψηλή ικανοποίηση καταγράφτηκε στη σχετική έρευνα του Auto Τρίτη και στον τομέα των φρένων, τα οποία ενισχύουν με τη σειρά τους τα παρεχόμενα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Επιπρόσθετα, αυξημένο θετικό ποσοστό (84,2%) σημειώθηκε και στον κινητήρα - επιδόσεις.
Top 3 τομείς των 3 best sellers (το Venga είναι το 3ο best seller, αλλά δεν περιλαμβάνεται γιατί είναι νέο μοντέλο)

Ceed
1. Συχνότητα επισκευών: 
91,2%

2. Κόστος συντήρησης: 
90,5%

3. Ευρυχωρία εσωτερικού: 
88,9%

Picanto
1. Συχνότητα επισκευών: 
92,1%

2. Κόστος συντήρησης: 
90,9%

3. Κατανάλωση: 
87,6%

Sportage
1. Εξωτερική μορφή και στιλ: 
97,4%

2. Συχνότητα επισκευών: 
93,2%

3. Κόστος συντήρησης:
88,7%


 
 Ικανοποίηση κατόχων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σε ποιους τομείς ικανοποίησε περισσότερο η κάθε εταιρεία
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chevrolet
Citroen
Daihatsu
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Kia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Seat
Skoda
smart
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo