Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2010
Παρουσίαση
Με τα «μάτια» των αγοραστών
Toyota
Διαβάστηκε από 66333 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/11/2010
Φιλικότητα και σιγουριά
Η Toyota είναι ιδιαίτερα δημοφιλής εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα, με μοντέλα όπως τα Yaris, RAV4, Auris και Avensis να "φιγουράρουν" στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Η εν λόγω ιαπωνική φίρμα έχει δημιουργήσει πολύ ισχυρό όνομα στην αξιοπιστία αλλά και στην παροχή υπηρεσιών μετά την αγορά, χαρακτηριστικά που έχουν συμβάλλει σημαντικά στην εμπορική πορεία της, αφού οι πελάτες της νιώθουν σιγουριά για τα προϊόντα της. Επιπλέον, παραδοσιακά χαρακτηρίζεται για την ποιότητα των αυτοκινήτων της, την ευκολία στους χειρισμούς και στην οδήγηση και τους δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες της. Σε αυτά, προστίθεται στα νεότερα μοντέλα και η πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση εξωτερικά και στο εσωτερικό, έναντι της πιο συντηρητικής αισθητικής των παλαιότερων Toyota.
Top 5 τομείς
1.Εργονομία 92,4%
2.Συχνότητα επισκευών 91,2%
3.Ευρυχωρία εσωτερικού 89,0%
4.Σχεδίαση εσωτερικού 88,8%
5.Συνολική εντύπωση ποιότητας 88,0%
1. Εργονομία: 92,4%
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Auto Τρίτη, ο τομέας της εργονομίας των επιμέρους χειριστηρίων συγκεντρώνει το υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης των κατόχων Toyota. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε, ότι η ιαπωνική φίρμα διακρίνεται σε αυτή την κατηγορία ανελλιπώς τα τελευταία 5 χρόνια.
2. Συχνότητα επισκευών: 91,2%
Η αξιοπιστία των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών χαρακτήριζε ανέκαθεν τα αυτοκίνητα της Toyota. Φυσική συνέπεια, λοιπόν, του εν λόγω γεγονότος είναι η χαμηλή συχνότητα βλαβών, γεγονός το οποίο εκτιμούν δεόντως οι περισσότεροι κάτοχοι που επιλέγουν ένα από τα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας.
3. Ευρυχωρία εσωτερικού: 89,0%
Σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα της Toyota, όπως στο μικρό αλλά πολύ πρακτικό Yaris, στα άνετα Auris και Corolla, στο μεσαίο οικογενειακό Avensis και στο RAV4 με τα πολυχρηστικά χαρακτηριστικά, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετούς χώρους για να μετακινηθούν, δίχως να νιώθουν στριμωγμένοι.
4. Σχεδίαση εσωτερικού: 88,8%
Η σχεδίαση του εσωτερικού των πιο πολλών αυτοκινήτων της Toyota παρουσιάζει ενδιαφέροντα και ξεχωριστά αισθητικά γνωρίσματα, όπως είναι για παράδειγμα η "αιωρούμενη" κεντρική κονσόλα στο Auris, το πιο "φουτουριστικό" ταμπλό του Yaris και το μοντέρνο με σπορτίφ στοιχεία εσωτερικό του RAV4.
5. Συνολική εντύπωση ποιότητας: 88,0% 
Κάθε χρονιά ο τομέας της συνολικής εντύπωσης ποιότητας "φιγουράριζε" μεταξύ των top 5 θέσεων της κατάταξης στην ικανοποίηση κατόχων Toyota, πράγμα που δείχνει ότι η ιαπωνική φίρμα έδινε ανέκαθεν ιδιαίτερη βαρύτητα στην ποιότητα των αυτοκινήτων της τόσο στην κατασκευή του εσωτερικού, όσο και του αμαξώματος.
Top 3 τομείς των 3 best sellers (το Aygo είναι το 3ο best seller, αλλά δεν περιλαμβάνεται γιατί είχε χαμηλότερο ποσοστό συμμετοχής)

Yaris
1. Γόητρο κατασκευαστή: 
94,7%

2. Εργονομία: 
94,6%

3. Συχνότητα επισκευών: 
94,4%

Auris
1. Ευρυχωρία εσωτερικού: 
93,7%

2. Σχεδίαση εσωτερικού:
  87,5%
3. Εργονομία:
87,3%

Avensis
1. Μέγεθος χώρου αποσκευών: 
99,1%

2. Ευρυχωρία εσωτερικού: 
91,7%

3. Συνολική εντύπωση ποιότητας: 
90,9%


 
 Ικανοποίηση κατόχων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σε ποιους τομείς ικανοποίησε περισσότερο η κάθε εταιρεία
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chevrolet
Citroen
Daihatsu
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Kia
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Seat
Skoda
smart
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo