Θα έχουν ετικέτες από το 2012-Με δείκτες για κατανάλωση, πρόσφυση και θόρυβο
Διαβάστηκε από 91875 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/1/2012
Όπως και στις ηλεκτρικές συσκευές όπου καταγράφεται η ενεργειακή κλάση, έτσι και στα ελαστικά, από το Νοέμβριο του 2012 θα υπάρχουν κατηγορίες, που θα τα κατατάσσουν ανάλογα με την αντίσταση κύλισής τους, το δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο οδόστρωμα και το θόρυβο (σε ντεσιμπέλ) που παράγουν. Όλα τα στοιχεία αυτά θα αναγράφονται στο προφίλ του ελαστικού. Η απόφαση πάρθηκε από την Επιτροπή Βιομηχανίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που δέχτηκε να προχωρήσει σχετική Οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Έτσι, πιο αναλυτικά, τα ελαστικά θα κατατάσσονται από την ανώτερη «πράσινη Α κατηγορία» μέχρι και την κατώτερη «κόκκινη G κατηγορία». Από το 2012, οι προμηθευτές ελαστικών για επιβατικά αυτοκίνητα θα πρέπει να παρέχουν τις εν λόγω πληροφορίες προς τους καταναλωτές σε κάθε διαφημιστικό υλικό που διανέμουν, καθώς και στο διαδίκτυο. Θα εξαιρούνται μόνο τα αναγομωμένα ελαστικά, τα επαγγελματικά εκτός δρόμου και τα ελαστικά αγώνων. Επιπλέον, θα πρέπει να αναγράφεται, σύμφωνα με απόφαση των ευρωβουλευτών, το πού βρίσκονταν πριν την αγορά τους. Τέλος, θα υπάρχει και ειδική ένδειξη για το ύψος θορύβου που παράγουν κατά την κύλισή τους. Τα «αθόρυβα» ελαστικά, τα οποία θα παράγουν θόρυβο χαμηλότερο από 68 ντεσιμπέλ, θα επισημαίνονται από ένα μαύρο και δύο λευκά «κύματα» δίπλα από κάθε ένδειξη, ενώ όσο αυξάνεται ο θόρυβος, τα «κύματα» θα έχουν μαύρο χρώμα και θα πληθαίνουν.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Πως να «διαβάσετε» το ελαστικό
» Run Flat: Ελαστικά που δε σκάνε
» «Πράσινα» ελαστικά: Για χαμηλότερη κατανάλωση
» Πως αξιοποιούνται τα χρησιμοποιημένα ελαστικά
» Θα έχουν ετικέτες από το 2012-Με δείκτες για κατανάλωση, πρόσφυση και θόρυβο
» Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται ασφαλής επισκευή ελαστικού
» Χρήσιμη συμβουλή: Προσοχή στο παρκάρισμα
» 10 tips για τη σωστή λειτουργία των ελαστικών:
» ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
» Εμπορίες ελαστικών σε όλη την Ελλάδα
» Χρήσιμα Τηλέφωνα: Διανυκτερεύοντα Βουλκανιζατέρ
» FAQ
» Street prices: βρηκαμε διαφορεs στιs τιμεs
»Σχολιάστε την είδηση
Giorgos (2/1/2019, 14:57) Δεν μας εξηγεί το άρθρο αν μπορεί να κινηθεί το όχημα και με τα τέσσερα , δύο, τρία λάστιχαα σκασμενα.
  1

Tags: ΑΦΙΕΡΩΜΑ

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tech: Το πρώτο τιμόνι χωρίς κολόνα είναι made by Toyota

Run-flat ελαστικά: Τι είναι και πώς δουλεύουν;

Μικρό ή μικρομεσαίο SUV; 11 value for money μοντέλα στα 25-30.000 ευρώ

Νέο CUPRA Tavascan: Τα 5 ατού του πρώτου ηλεκτρικού SUV της CUPRA

Πόσο καλό είναι το Toyota bZ4X εκτός δρόμου

Προετοιμασία αυτοκινήτου & οδηγού πριν και από το Πασχαλινό ταξίδι

Mercedes A-Class: Κορυφαία τεχνολογία & αισθητική, σε πιο προσιτή τιμή

Η 100άρα βενζίνη αυξάνει τη δύναμη στο μοτέρ! Ισχύει;

Πώς να γλιτώσω λεφτά από το leasing; 4 χρήσιμες συμβουλές

Ford Mondeo: Το αντι-Sierra που ήταν πραγματικός «αστακός» σε ασφάλεια