H 116D, με τη βοήθεια του πακέτου Efficient Dynamics, καθίσταται το πιο οικονομικό μοντέλο στη γκάμα της BMW.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H 116D, με τη βοήθεια του πακέτου Efficient Dynamics, καθίσταται το πιο οικονομικό μοντέλο στη γκάμα της BMW.

BMW 116d

37.483 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2012)

Η έκδοση εφοδιάζεται με το νέο turbo diesel κινητήρα 1,6 λίτρου, Twin Power Turbo, με κοινή γραμμή τροφοδοσίας άμεσου καυσίμου (common rail) και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Η απόδοση του 4κύλινδρου συνόλου φτάνει τους 116 ίππους και τα 260 Nm ροπής. Ωστόσο, δεν είναι τόσο η απόδοση που εντυπωσιάζει, όσο η πολιτισμένη λειτουργία και, κυρίως, η χαμηλή κατανάλωση. Με 3,8 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση και μόλις 99 γρ/χλμ. εκπομπές ρύπων CO2, αποτελεί την πιο οικονομική BMW. Αυτό επιτυγχάνεται στην έκδοση Efficient Dynamics που είναι πακτωμένη με τεχνολογίες εξοικονόμησης. Μεταξύ αυτών ανήκουν το Start&Stop (που δεν είναι άψογο), η ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα, η αυτόματη γρίλια αέρα μπροστά, που κλείνει για καλύτερη αεροδυναμική, τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και κυρίως το ECO PRO mode στο Driving Experience Control. Εκεί μπορεί να ρυθμιστούν παράμετροι (π.χ. απενεργοποίηση του κλιματισμού) για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το πακέτο Efficient Dynamics αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό, αλλά και χρηστικό, με τις δυνατότητες παραμετροποίησης που διαθέτει.

Τόσο ως 3θυρη, όσο και ως «Efficiently Dynamic» και αυτή η έκδοση του άσου της BMW αποτελεί ίσως το πιο οδηγοκεντρικό παράδειγμα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Είναι το μοναδικό μικρομεσαίο με την κίνηση πίσω, έχει άψογο τιμόνι, αρκετά βαρύ και πολύ ακριβές και διαθέτει κορυφαίο. Το ESP (DSC) είναι από τα τελευταία που δε φοβούνται να απενεργοποιηθούν πλήρως, ενώ, όταν γίνει αυτό το ηλεκτρονικό μπλοκέ (ADB – Sport) ενεργοποιείται αυτόματα. Ακόμα και χωρίς αυτή την προϋπόθεση, ενεργοποιώντας το Sport στο Driving Experience Control, τα πάντα γίνονται πιο σφιχτά και πιο άμεσα. Η μόνη ένστασή μας είναι η λειτουργία του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου που υποβαθμίζει την οδηγική εμπειρία, πόσω μάλλον όταν υπάρχει το εξαιρετικό 8τάχυτο αυτόματο.

Με εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, αναμένουμε και τη νέα αρχική έκδοση diesel, της Σειράς 1. Η 114d, εφοδιάζεται με ένα νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 λίτρων με την τεχνολογία BMW TwinPower Turbo Technology. Με το σύστημα χρονισμού των βαλβίδων, τον άμεσο ψεκασμό και την τεχνολογία common rail, το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, αποδίδει 95 ίππους και 235Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.500 έως τις 2.750 σ.αλ. Η επιτάχυνση από στάση, στα 100 χλμ/ώρα, έρχεται σε 12,2 δευτερόλεπτα, ενώ με τις εφαρμογές της τεχνολογίας Efficient Dynamic, η κατανάλωση κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (από 4,1 λτ./100χλμ) και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 109-112 γρ/χλμ.

Τιμή για την 116d 3d: 22.004 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του οφέλους απόσυρσης


Η πίσω κίνηση παραμένει πλεονέκτημα όταν την χειρίζεσαι μέσα από ένα στιβαρό πλαίσιο, ψαγμένη ανάρτηση και κορυφαίο τιμόνι και φρένα.

Η πίσω κίνηση παραμένει πλεονέκτημα όταν την χειρίζεσαι μέσα από ένα στιβαρό πλαίσιο, ψαγμένη ανάρτηση και κορυφαίο τιμόνι και φρένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER