Το Audi Q3 παραμένει σταθερό και προβλέψιμο στην αντιδράσεις του, παρέχοντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης και καλή άνεση.

Η Mercedes GLA διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή άνεση που προσφέρει, ενώ έχει αποτελεσματικά φρένα και γρήγορο τιμόνι.

Στο δρόμο: Με υψηλή ποιότητα κύλισης και άνεση

71.510 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/1/2016

Και τα δύο μοντέλα κερδίζουν αμέσως τον οδηγό τους με τον τρόπο που πατάνε στο δρόμο εμφανίζοντας premium χαρακτηριστικά.
Το Audi Q3 1,4 TFSI αρχικά, έρχεται να προσφέρει ασφάλεια ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, με την σχετικά σφιχτά ρυθμισμένη του ανάρτηση να μην κουράζει τους πίσω επιβάτες κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. Δεν έχει πρόβλημα να σταθεί με σιγουριά στον ανοιχτό δρόμο και τις στροφές, όπου δεν γέρνει και δεν πλέει άσκοπα. Όπως και στην GLA η ηχομόνωση είναι υποδειγματική, η ποιότητα κύλισης δε θυμίζει crossover, ούσα κορυφαία, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά. Θα θέλαμε λίγο καλύτερη ακρίβεια και πληροφόρηση από το τιμόνι.
Στην περίπτωση της Mercedes GLA 200 από την άλλη, η γερμανική εταιρεία βασίζει το μικρότερό της crossover πάνω στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα της A-Class, δίνοντας έμφαση στην παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και υψηλής ποιότητας κύλισης. Η ανάρτηση παρά την μεγαλύτερη διαδρομή της, έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση, ώστε να ωφελήσει τη σταθερότητα στην ευθεία και τις στροφές. Εκεί, η Mercedes GLA 200 θα στρίψει γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ δεν θα φοβηθεί να διώξει το πίσω μέρος της με απότομο άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, δίνοντας έτσι και μια σπορτίφ νότα στην οδική της υπόσταση. Πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού σε αυτή την περίπτωση είναι και το γρήγορο τιμόνι (μόλις 2,4 στροφές) με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και την καλή αίσθηση, ενώ αντίστοιχα τα φρένα επεμβαίνουν γρήγορα και αποφασιστικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37,9 μ.).
Ποιο από τα δύο, τώρα, μοντέλα τα καταφέρνει καλύτερα στην άσφαλτο; Μάλλον θα σας απογοητεύσουμε, αφού και το ένα και το άλλο έχει τη δική του χάρη...

Μακριά από την άσφαλτο
Και τα δύο μοντέλα είναι προσθιοκίνητα και 4x2 χωρίς κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για κίνηση στο χώμα, ενώ και τα δύο μπορούν να σταθούν με αξιώσεις όταν πατήσουν χώμα. Έτσι, η Mercedes GLA 200 εκμεταλλεύεται τη διαδρομή της ανάρτησης και τους κοντούς προβόλους της για να κινηθεί με σχετική άνεση στο χωματόδρομο, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες της, ενώ το Q3 από την πλευρά του, με προσεκτική οδήγηση και επιλογή της διαδρομής θα κινηθεί επίσης εκτός δρόμου χωρίς ενοχλητικά «κοπανήματα». Με λίγα λόγια, χωρίς δηλαδή να το δείχνουν, είναι σε θέση να περάσουν άνετα από σημεία που θα έλεγες ότι θα δυσκολευτούν.

 
  • TASOS KARAGKOUNHS

    Πρόσφατα έκανα test drive και τα δύο.Αν και αρχικά (πριν τα tetst) ήμουνα υπέρ της GLA τελικά άλλαξα απόψη και μου άρεσε πιο πολύ το Q3 συνολικά. Πιο άνετο και πιο ποιοτικό στο δρόμο και σίγουρα με πιο άνετους χώρους.Πραγματικά είναι πολύ καλό αμάξι που αξίζει να δει κάποιος.

      4
  • anti-vw

    Το ακούσαμε και αυτό από εσάς,με περισσότερο αφρώδες πλαστικό είναι πιο ποιοτικό,κοινώς αυτό που σας έκραζα τόσο καιρό για τα ταμπλό της vw και παρεξηγιόσαστε,άρα αν στο lada βάλουμε φούλ αφρώδες πλαστικό χτυπάει στην ποιότητα την mercedes,τέλος πάντως στα ίδια λεφτά αν κάποιος τα διαθέτει το 95% θα αγοράσει την Mercedes,απλά πράματα.

      4
  • κυριακος

    460 ειναι μαζι με τον χωρο της ρεζερβας...αυτο που βλεπουμε πρεπει ναναι γυρω στα 260...διορθωστε με αν κανω λαθος...τοκανα τεστ ντραιβ την παρασκευη..

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Η τιμή του πορτμπαγκάζ είναι η επίσημη, η οποία ανακοινώνεται από την Audi για τη συγκεκριμένη έκδοση και δεν περιλαμβάνεται σε αυτή ο χώρος της ρεζέρβας.

        2
  • ΜΠΟΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΝΙΚΟ οχι ,ο 1.6Τ βενζινης(156 ΗΡ) ειναι ΜΕRC,οι DIESEL 1,5 και 1.6 ειναι RENAULT

      3
  • ΝΙΚΟΣ

    Ο κινητήρας της mercedes δεν είναι από τη Renault? 31.500€ για Renault?...

      3