Γρήγορο στις αλλαγές είναι το αυτόματο S tronic του Audi Q3.

Το Audi Q3 έχει μικρότερο σε κυβισμό κινητήρα, όμως με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Οι επιδόσεις των δύο μοντέλων βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους.

Εξίσου γρήγορο στις αλλαγές είναι το αυτόματο κιβώτιο της GLA 200.

Χωρίς σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων, όμως με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και μικρότερη κατανάλωση ο 1,6 λτ. κινητήρας της GLA 200. Σημείο αναφοράς το πόσο χαμηλά βγάζει τη μέγιστη ροπή (1.250 σ.α.λ.).

Κινητήρες: Μικροί turbo με μεγάλες δυνατότητες

71.498 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/1/2016

Τα κινητήρια σύνολα των μοντέλων του συγκριτικού ακολουθούν πιστά τη σύγχρονη τάση του downsizing και με τη βοήθεια του turbo καταφέρνουν να συνδυάσουν με επιτυχία την οικονομία κίνησης, με την πολύ καλή απόδοση. Από τη μια, λοιπόν έχουμε τον 1,6 turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό της Mercedes GLA 200, ο οποίος αποδίδει τα περισσότερα «άλογα» (156 PS) και από την άλλη τον 1,4 TFSI με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων που αποδίδει 150 άλογα και αντίστοιχη μέγιστη ροπή (250 Nm), η οποία όμως έρχεται λίγο ψηλότερα σε σχέση με την GLA, (στις 1.500 έναντι 1.250 σ.α.λ.) Αναφορικά με το κιβώτιό τους, και τα δύο μοντέλα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο, το μεν Q3 με το διπλού συμπλέκτη S tronic, η δε GLA με το 7G-DCT (διπλού συμπλέκτη επίσης). Αμφότερα είναι πολύ γρήγορα στις αλλαγές των σχέσεων και συμβάλλουν ώστε να κρατούν χαμηλά την κατανάλωση.
Περνώντας στον τομέα των επιδόσεων, οι διαφορές μεταξύ των δύο crossover είναι μικρές και περιορίζονται στα κλάσματα του δευτερολέπτου. Για παράδειγμα το Audi Q3 κερδίζει στο 0-100 και στο 80-120 χλμ./ώρα, η GLA 200 στο 60-100 χλμ./ώρα. Νικητής είναι δύσκολο να πούμε πως είναι ο ένας ή ο άλλος. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι και με τα δύο θα κινηθείς με άνεση μέσα στην πόλη και θα προσπεράσεις γρήγορα στο επαρχιακό δίκτυο.
Τέλος, στο κομμάτι κατανάλωση, σύμφωνα με τα νούμερα των δύο κατασκευαστών, η GLA 200 είναι πιο οικονομική (5,5 λτ./100 χλμ.), αντίθετα με τα 5,9 λτ./100 χλμ. του Audi Q3, ωστόσο και τα δύο αυτά νούμερα έχουν απόκλιση από την πραγματικότητα μιας και υπό κανονικές συνθήκες και στα δύο μοντέλα το trip computer έδειξε περίπου στα 8,5 λτ./100 χλμ.

 
  • TASOS KARAGKOUNHS

    Πρόσφατα έκανα test drive και τα δύο.Αν και αρχικά (πριν τα tetst) ήμουνα υπέρ της GLA τελικά άλλαξα απόψη και μου άρεσε πιο πολύ το Q3 συνολικά. Πιο άνετο και πιο ποιοτικό στο δρόμο και σίγουρα με πιο άνετους χώρους.Πραγματικά είναι πολύ καλό αμάξι που αξίζει να δει κάποιος.

      4
  • anti-vw

    Το ακούσαμε και αυτό από εσάς,με περισσότερο αφρώδες πλαστικό είναι πιο ποιοτικό,κοινώς αυτό που σας έκραζα τόσο καιρό για τα ταμπλό της vw και παρεξηγιόσαστε,άρα αν στο lada βάλουμε φούλ αφρώδες πλαστικό χτυπάει στην ποιότητα την mercedes,τέλος πάντως στα ίδια λεφτά αν κάποιος τα διαθέτει το 95% θα αγοράσει την Mercedes,απλά πράματα.

      4
  • κυριακος

    460 ειναι μαζι με τον χωρο της ρεζερβας...αυτο που βλεπουμε πρεπει ναναι γυρω στα 260...διορθωστε με αν κανω λαθος...τοκανα τεστ ντραιβ την παρασκευη..

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Η τιμή του πορτμπαγκάζ είναι η επίσημη, η οποία ανακοινώνεται από την Audi για τη συγκεκριμένη έκδοση και δεν περιλαμβάνεται σε αυτή ο χώρος της ρεζέρβας.

        2
  • ΜΠΟΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΝΙΚΟ οχι ,ο 1.6Τ βενζινης(156 ΗΡ) ειναι ΜΕRC,οι DIESEL 1,5 και 1.6 ειναι RENAULT

      3
  • ΝΙΚΟΣ

    Ο κινητήρας της mercedes δεν είναι από τη Renault? 31.500€ για Renault?...

      3