Για όσους θέλουν να κινούνται οικονομικά μέσα στην πόλη, το υβριδικό Yaris είναι εκεί που πρέπει να επενδύσουν, αφού η αστική κατανάλωση είναι μόλις 3,1 λτ./100 χλμ., δηλαδή μικρότερη και από την μεικτή!

Ο 1,4 D-4D πετρελαιοκινητήρας του Yaris εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, την ώρα που είναι οικονομικός σε κατανάλωση. Με το σύστημα Start&Stop απαλλάσσεται και από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας.

Ποιοτικό είναι το εσωτερικό του ιαπωνικού μικρού. Το σύστημα πολυμέσων (με κάμερα οπισθοπορείας) δίνει μια high tech νότα που μετρά στην μεταπωλητική του πορεία.

Toyota Yaris: Επένδυση βλέποντας το μέλλον

71.407 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/3/2015

Στη σημερινή εποχή όπου οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί έχουν συμπιεστεί αρκετά και γενικά υπάρχει μία αβεβαιότητα, αυτό που αναζητούν όλοι είναι η σιγουριά του να ξέρουν τι έχουν να πληρώσουν και ότι δεν θα τους βρουν έκτακτα έξοδα ως κεραμίδα στο κεφάλι. Το Toyota Yaris, λοιπόν, αποτελεί μία τέτοια περίπτωση που υπόσχεται ασφάλεια και σιγουριά, αφού έρχεται με 6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση η οποία μπορεί να επεκταθεί στα 8 με το πρόγραμμα Great8 και άρα ο ιδιοκτήτης του μπορεί να ξέρει τι ακριβώς έχει να πληρώσει για τη συντήρησή του σε βάθος χρόνου. 

Από την άλλη, η μεγάλη αυτή εργοστασιακή εγγύηση σε συνδυασμό με την εμπορικότητα του μοντέλου (best seller στην ελληνική αγορά για δεύτερη συνεχή χρονιά) και τη φήμη της ιαπωνικής αξιοπιστίας με την οποία συνοδεύεται αυξάνουν την μεταπωλητική του αξία και άρα θα έχετε μεγαλύτερο κέρδος όταν θα προβείτε στην αντικατάστασή του.
Τα παραπάνω βέβαια, αφορούν τους επενδυτές που θέλουν να βλέπουν μακριά, μιας και οφέλη από την επένδυση στο Yaris υπάρχουν και βραχυπρόθεσμα. 

Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Yaris HSD μπορείς να έχεις εξαιρετική οικονομία καυσίμου, ειδικά μάλιστα αν κινείσαι μέσα στην πόλη. Ενώ, δηλαδή, σε άλλα μοντέλα η αστική κατανάλωση είναι μεγαλύτερη της μέσης και της υπεραστικής, στην περίπτωση του υβριδικού Yaris, μπορείς να κινηθείς ακόμα και με μηδενική κατανάλωση, δηλαδή με μπαταρίες (3,1 λτ./100 χλμ. είναι ο επίσημος αστικός κύκλος). 

Από την άλλη, αν κινείστε λιγότερο στο κέντρο, τότε υπάρχει πάντα και η επιλογή ενός diesel κινητήρα o οποίος κερδίζει τον οδηγό του τόσο με την οικονομία του, όσο και την σπιρτάδα του. Μπορεί δηλαδή ο 1,4 D-4D να αποδίδει 90 ίππους, έχει όμως 205 Nm ροπής διαθέσιμα από χαμηλά και ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με σφιχτή κλιμάκωση με αποτέλεσμα να μπορείς να κινηθείς αρκετά σβέλτα. Επιπλέον, ο κινητήρας αυτός μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα Start&Stop και σε αυτή την περίπτωση οι εκπομπές CO2 είναι μικρότερες των 100 γρ./χλμ. και άρα απαλλάσσεται από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας.

 
  • yannis

    Επένδυση όπως λέει και η λέξη επ-ένδυση είναι μια δραστηριότητα επιπλέον προσθήκης μια ποσότητας (χρηματος,χρόνου κλπ.) σε μια ήδη υφισταμενη. Άρα οποιοδήποτε αμάξι ΔΕΝ είναι επένδυση, αφού έχει μόνο απώλεια κεφαλαίου και επιπλέον έξοδα συντήρησης (μικρά ή μεγάλα). Οπότε σας ενημερώνω ότι όποιος θέλει να κάνει μια ασφαλή "επένδυση" να πάει να αγοράσει κανένα ακίνητο και όχι αυτοκίνητο. Ένας πιο εύστοχος τίτλος του άρθρου θα μπορούσε να είναι "τα αμάξια με πολυ χαμηλό κόστος συντήρησης"

      50
  • elmariachi

    1. Από πότε η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι επένδυση τη στιγμή που ή μειώνεις τις αποταμιεύσεις σου ή φεσώνεσαι σε τράπεζα; 2. Η συντήρηση του είναι επένδυση; 3. Η ασφάλιση του είναι επένδυση; 4. Αργότερα το ΚΤΕΟ είναι επένδυση; 5. Στου κρεμασμένου το σπίτι μη μιλάτε για σχοινί.

      44
  • paschalis

    Θα συμφωνησω και εγω οτι ο τιτλος ειναι αστοχος.Αλλα ακομη και να ειχατε σαν σκοπο να παρουσιασετε αυτοκινητα με χαμηλο κοστος συντηρησης-μετακινησης οι επιλογες σας παλι ειναι λανθασμενες.Υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες πολυ πιο οικονομικες επιλογες.....

      20
  • Stelios

    Αλλάξτε τίτλο. Επένδυση σίγουρα δεν είναι το αυτοκίνητο (εκτός εαν είναι συλλεκτικό supercar ή κάποιο άλλο κλασσικό), και σίγουρα όχι τα συγκεκριμένα της επιλογής σας και με τα κριτήρια αυτά. Σωστό αυτό που λέτε περι χαμηλού κόστους χρήσης και συντήρησης, μεταπωλητική αξία κλπ αλλα δεν είναι όλα θέμα [μόνο] κόστους. Σημαντικό είναι για παράδειγμα ενα αυτοκίνητο να σε συγκινεί και με την εμφάνισή του όπως επίσης και με την γενική αίσθηση του εσωτερικού του.

      14
  • panagos

    Επένδυση θα έκανε κάποιος που το 1990 αγόραζε ενα trabant η ενα simson και τα διατηρούσε σε άριστη κατάσταση.Τωρα να δείτε πόσο κάνουν έξω.

      1