Ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας, τα τεχνολογικά συστήματα, η 6ετής εγγύηση και ο 1.000άρης turbo κινητήρας, είναι τα στοιχεία που καθιστούν το νέο Corsa επένδυση.

Το εσωτερικό του Opel Corsa είναι μοντέρνο και ποιοτικό. Η οθόνη αφής δίνει ένα τεχνολογικό plus.

Opel Corsa: Με turbo 1.000άρη και προηγμένες τεχνολογίες

71.402 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/3/2015

Το Opel Corsa είναι ένα από τα παραδοσιακά best sellers στην ελληνική αγορά, κάτι που οφείλεται στην πλούσια γκάμα των κινητήριων συνόλων του, στην ασφαλή οδική του συμπεριφορά, αλλά και γενικότερα στην καλή σχέση τιμής-συνόλου που διαθέτει. 

Πρόσφατα μάλιστα, ήρθε η νέα του γενιά, από την οποία ξεχωρίζουμε τον νέο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα του, την φρέσκια σχεδίαση, αλλά και τις πλούσιες τεχνολογίες ασφάλειας που διαθέτει και οι οποίες ανεβάζουν το τεχνολογικό του προφίλ. Μεταξύ αυτών συναντούμε τη δεύτερη γενιά του Συστήματος Opel Eye, μιας κάμερας που διαβάζει συνεχώς το δρόμο και προβάλει στο οπτικό πεδίο του οδηγού τις πινακίδες σήμανσης, ενώ αποτελεί και το «μάτι» για επιπλέον συστήματα ασφαλείας όπως την Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Οχήματος, την Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος και το Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης.

Το «ζουμί» όμως, αυτό που μπορεί να χαρακτηρισθεί ως επένδυση με την ισχύ και οικονομία του είναι ο νέος 1.000άρης κινητήρας. Αυτός διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, 90 και 115 ίππων, με τη μέγιστη ροπή να φθάνει τα 170 Nm διαθέσιμα από τις 1.800 σ.α.λ. Και οι δύο επιλογές χαρακτηρίζονται από την πολύ καλή τους απόκριση, προσφέρουν σβέλτες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. για το 115 PS), ενώ συνδυάζονται με ένα εξαιρετικό σε αίσθηση 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. 

Στο πεδίο της οικονομίας, το νέο Corsa 1,0 turbo 90 PS έχει μέση κατανάλωση μόλις 4,3 λτ./100 χλμ., σημειώνοντας μια κορυφαία επίδοση για την κατηγορία, ενώ οι εκπομπές ρύπων του ξεκινούν ανάλογα με την έκδοση, από τα 100 γρ./χλμ. και δεν ξεπερνούν τα 106.

 
  • yannis

    Επένδυση όπως λέει και η λέξη επ-ένδυση είναι μια δραστηριότητα επιπλέον προσθήκης μια ποσότητας (χρηματος,χρόνου κλπ.) σε μια ήδη υφισταμενη. Άρα οποιοδήποτε αμάξι ΔΕΝ είναι επένδυση, αφού έχει μόνο απώλεια κεφαλαίου και επιπλέον έξοδα συντήρησης (μικρά ή μεγάλα). Οπότε σας ενημερώνω ότι όποιος θέλει να κάνει μια ασφαλή "επένδυση" να πάει να αγοράσει κανένα ακίνητο και όχι αυτοκίνητο. Ένας πιο εύστοχος τίτλος του άρθρου θα μπορούσε να είναι "τα αμάξια με πολυ χαμηλό κόστος συντήρησης"

      50
  • elmariachi

    1. Από πότε η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι επένδυση τη στιγμή που ή μειώνεις τις αποταμιεύσεις σου ή φεσώνεσαι σε τράπεζα; 2. Η συντήρηση του είναι επένδυση; 3. Η ασφάλιση του είναι επένδυση; 4. Αργότερα το ΚΤΕΟ είναι επένδυση; 5. Στου κρεμασμένου το σπίτι μη μιλάτε για σχοινί.

      44
  • paschalis

    Θα συμφωνησω και εγω οτι ο τιτλος ειναι αστοχος.Αλλα ακομη και να ειχατε σαν σκοπο να παρουσιασετε αυτοκινητα με χαμηλο κοστος συντηρησης-μετακινησης οι επιλογες σας παλι ειναι λανθασμενες.Υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες πολυ πιο οικονομικες επιλογες.....

      20
  • Stelios

    Αλλάξτε τίτλο. Επένδυση σίγουρα δεν είναι το αυτοκίνητο (εκτός εαν είναι συλλεκτικό supercar ή κάποιο άλλο κλασσικό), και σίγουρα όχι τα συγκεκριμένα της επιλογής σας και με τα κριτήρια αυτά. Σωστό αυτό που λέτε περι χαμηλού κόστους χρήσης και συντήρησης, μεταπωλητική αξία κλπ αλλα δεν είναι όλα θέμα [μόνο] κόστους. Σημαντικό είναι για παράδειγμα ενα αυτοκίνητο να σε συγκινεί και με την εμφάνισή του όπως επίσης και με την γενική αίσθηση του εσωτερικού του.

      14
  • panagos

    Επένδυση θα έκανε κάποιος που το 1990 αγόραζε ενα trabant η ενα simson και τα διατηρούσε σε άριστη κατάσταση.Τωρα να δείτε πόσο κάνουν έξω.

      1