Η υψηλή ποιότητα κατασκευής και η ιαπωνική καταγωγή του είναι δύο παράγοντες που αυξάνουν την μεταπωλητική αξία του Nissan Qashqai.

Μοντέρνο και ποιοτικό είναι το εσωτερικό του Nissan Qashqai.

Ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας του Nissan Qashqai έχει κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 μικρότερες των 100 γρ./χλμ. που σημαίνει πως δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Nissan Qashqai: Και χωρίς τέλη και με 1.200 κυβικά

71.405 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/3/2015

Tο Nissan Qashqai έχει καταφέρει να βρίσκεται πρώτο στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού και είναι ένα μοντέλο που μπορεί να θεωρηθεί ως επένδυση. Οι λόγοι, βέβαια, που το έχει καταφέρει αυτό είναι πολλοί. Πρώτα από όλα διατίθεται σε πολλές επιλογές, 2κίνητο ή 4κίνητο, βενζινοκίνητο ή diesel. Έπειτα διαθέτει προηγμένα τεχνολογικά συστήματα στον εξοπλισμό του όντας στο πνεύμα της σύγχρονης εποχής. Στη συνέχεια, η ιαπωνική καταγωγή του σε συνδυασμό με το ότι είναι το πιο αγαπητό σε πωλήσεις crossover της ελληνικής αγοράς αυξάνει την μεταπωλητική του αξία και άρα το κέρδος με την πώλησή του ως μεταχειρισμένο είναι μεγαλύτερο. 

Ωστόσο, φαρέτρα στο οπλοστάσιό του είναι δεν είναι τα παραπάνω, αλλά οι κινητήρες του. Για να γίνουμε πιο αναλυτικοί, το ιαπωνικό crossover είναι το μόνο στην κατηγορία του που διατίθεται με 1.200άρη κινητήρα κάτι που σημαίνει χαμηλά τεκμήρια στην εφορία, πολύ μικρότερα ασφάλιστρα από ένα 2λιτρο SUV και φυσικά περιορισμένα έξοδα χρήσης, αφού η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 5,6 λτ./100 χλμ. Και όλα τα παραπάνω, βέβαια, χωρίς να χάνεις κάτι, αφού ο 1,2 DiGT αποδίδει 115 ίππους και κινεί με άνεση το αμάξωμα στην πόλη και άκρως ικανοποιητικά στην εθνική.

Από την άλλη, το Nissan Qashqai διατίθεται και με δύο πετρελαιοκινητήρες, τον 1,5 dCi των 110 ίππων και τον 1,6 dCi των 130 ίππων. Ο πρώτος του χαρίζει το πλεονέκτημα του να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ενώ ο δεύτερος με 130 PS και 320 Nm ροπής υπόσχεται εξαιρετικά σβέλτες επιδόσεις, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να συνδυαστεί και με 4κίνηση για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.  

 
  • yannis

    Επένδυση όπως λέει και η λέξη επ-ένδυση είναι μια δραστηριότητα επιπλέον προσθήκης μια ποσότητας (χρηματος,χρόνου κλπ.) σε μια ήδη υφισταμενη. Άρα οποιοδήποτε αμάξι ΔΕΝ είναι επένδυση, αφού έχει μόνο απώλεια κεφαλαίου και επιπλέον έξοδα συντήρησης (μικρά ή μεγάλα). Οπότε σας ενημερώνω ότι όποιος θέλει να κάνει μια ασφαλή "επένδυση" να πάει να αγοράσει κανένα ακίνητο και όχι αυτοκίνητο. Ένας πιο εύστοχος τίτλος του άρθρου θα μπορούσε να είναι "τα αμάξια με πολυ χαμηλό κόστος συντήρησης"

      50
  • elmariachi

    1. Από πότε η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι επένδυση τη στιγμή που ή μειώνεις τις αποταμιεύσεις σου ή φεσώνεσαι σε τράπεζα; 2. Η συντήρηση του είναι επένδυση; 3. Η ασφάλιση του είναι επένδυση; 4. Αργότερα το ΚΤΕΟ είναι επένδυση; 5. Στου κρεμασμένου το σπίτι μη μιλάτε για σχοινί.

      44
  • paschalis

    Θα συμφωνησω και εγω οτι ο τιτλος ειναι αστοχος.Αλλα ακομη και να ειχατε σαν σκοπο να παρουσιασετε αυτοκινητα με χαμηλο κοστος συντηρησης-μετακινησης οι επιλογες σας παλι ειναι λανθασμενες.Υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες πολυ πιο οικονομικες επιλογες.....

      20
  • Stelios

    Αλλάξτε τίτλο. Επένδυση σίγουρα δεν είναι το αυτοκίνητο (εκτός εαν είναι συλλεκτικό supercar ή κάποιο άλλο κλασσικό), και σίγουρα όχι τα συγκεκριμένα της επιλογής σας και με τα κριτήρια αυτά. Σωστό αυτό που λέτε περι χαμηλού κόστους χρήσης και συντήρησης, μεταπωλητική αξία κλπ αλλα δεν είναι όλα θέμα [μόνο] κόστους. Σημαντικό είναι για παράδειγμα ενα αυτοκίνητο να σε συγκινεί και με την εμφάνισή του όπως επίσης και με την γενική αίσθηση του εσωτερικού του.

      14
  • panagos

    Επένδυση θα έκανε κάποιος που το 1990 αγόραζε ενα trabant η ενα simson και τα διατηρούσε σε άριστη κατάσταση.Τωρα να δείτε πόσο κάνουν έξω.

      1