Το 6αρι μηχανικό κιβώτιο διαθέτει μακριές διαδρομές, ενώ θα το θέλαμε κι ελαφρώς πιο μαλακό στο κούμπωμα του.

Δυνατός, ελαστικός και αρκετά οικονομικός στην απαίτηση καυσίμου αποδεικνύεται το 1.600αρι μηχανικό σύνολο που κινεί το C4.

Κινητήρας-Κιβώτιο: 115 άλογα με πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση

60.371 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2015

Το ντίζελ 1.600άρι μηχανικό σύνολο ισχύος 115 ίππων αφήνει καλές εντυπώσεις με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και την απουσία του χαρακτηριστικού «κροταλίσματος» και κραδασμών, με αποτέλεσμα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου να μην γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για πετρελαιοκινητήρας. Η ελαστικότητα του κινητήρα είναι πολύ καλή, με ροπή των 270 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται από το 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (θα το θέλαμε με λίγο καλύτερη αίσθηση), το οποίο έχει μακριά κλιμάκωση, ωστόσο ο κινητήρας τραβάει καλά ακόμα και από το χαμηλό φάσμα στροφών. Έτσι η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 3,8 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των 100 γρ./χλμ απαλλάσσουν τον οδηγό από τα τέλη κυκλοφορίας. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 10,4 δλ, με την τελική ταχύτητα να σταματάει στα 190 χλμ/ώρα. 

 
  • Demetrios

    Αν δεν πέσει η τιμή στα επίπεδο του προ facelift μοντέλου, δύσκολα να πιάσει τα νούμερα πωλήσεων που θα ήθελε ο εισαγωγέας. Ο ανταγωνισμός "ξύπνησε" και ήδη κινείται σε παρόμοια επίπεδα τιμής/εξοπλισμού. Πραγματικά κορυφαίο όμως το μοτέρ της PSA !!

      3
  • kosnear

    Έχω το προfacelift μοντέλο εδώ και 3 χρόνια. Έχω κάνει 77000χλμ και το αυτοκίνητο είναι πραγματικά άψογο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

      1