Ψάξτε λεπτομερώς το site και βρείτε σε ποιους θα απευθυνθείτε αν τυχόν υπάρξει πρόβλημα με την αγορά σας.

Εγγύηση των προϊόντων

20.278 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/3/2016

Η εγγύηση είναι αυτή που αναφέρει ο κατασκευαστής του προϊόντος, ωστόσο σε περίπτωση που κατά την παραλαβή υπάρχει κάποιο πρόβλημα (σπασμένο, δεν λειτουργεί, λάθος παραγγελίας κ.λπ.) το επιστρέφετε –ταχυδρομικώς- στο ηλεκτρονικό κατάστημα σε μικρό χρονικό περιθώριο ημερών και η αντικατάσταση γίνεται εντελώς δωρεάν. Επίσης υπάρχει και γενική νομοθεσία που αφορά στις αγορές μέσω διαδικτύου και περιλαμβάνει και τον κλάδο του ανταλλακτικού.


Tips για τις on line αγορές
Πριν προχωρήσετε σε μια οn line αγορά θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας και τους κινδύνους που υπάρχουν. Καταρχάς, θα πρέπει να είστε σίγουροι για το site από το οποίο θα κάνετε την αγορά σας. Αν είναι «άγνωστο», κακοσχεδιασμένο, με παλιό εμπόρευμα, ή αν δεν διαθέτει φωτογραφίες από το εμπόρευμα, χωρίς τηλέφωνο επικοινωνίας, κ.λπ., καλό θα ήταν να το αποφύγετε. Ψάξτε λεπτομερώς το site, πριν προχωρήσετε σε αγορές και βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία θα πρέπει να αναγράφουν αναλυτικά πού και σε ποιους θα απευθυνθείτε αν τυχόν υπάρξει πρόβλημα με την αγορά σας.   Επιπλέον, όσο πιο «γνωστό» είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο πιο ασφαλής θα είναι και η αγορά σας. Σημαντικό είναι, επίσης, να ελέγξετε την ασφάλεια συναλλαγών που διαθέτει κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. 
 Τέλος, προσοχή απαιτείται στην επιλογή του σωστού νούμερου για κάποιο αξεσουάρ οδηγού, καθώς κάποια e-shop δεν κάνουν επιστροφές σε λάθος νούμερα. Αυτό ίσως περιπλέξει τα πράγματα, αφού θα χρειαστεί να επισκεφτείτε το κατάστημα, για να προβάρετε τα συγκεκριμένα προϊόντα.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σε όλες τις περιπτώσεις, πριν πατήσετε το κουμπί «αγορά», μπείτε στον κόπο να κάνετε ένα τηλέφωνο στο μαγαζί, για να διευκρινίσετε τη διαθεσιμότητα, τους χρόνους παράδοσης και για να λύσετε οποιαδήποτε άλλη απορία έχετε, για να μην βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων.