.jpg)
Nέοι κανονισμοί
33.931 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2014)
- Κινητήρες: Οι κινητήρες είναι πλέον τούρμπο 1,6 λτ, V6 με μέγιστο όριο τις 15.000 σ.α.λ., ελάχιστο βάρος 155 κιλά και εσωτερική μίζα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μια ομάδα για κάθε μονοθέσιο μειώνεται στα 100 κιλά από τα 160 κιλά.
- Κιβώτιο ταχυτήτων: Τα κιβώτια ταχυτήτων θα έχουν 8 και όχι 7 σχέσεις.
Οι ομάδες θα κληθούν να επιλέξουν από την έναρξη της σεζόν μόνο μία κλιμάκωση και θα μπορούν να την αλλάξουν μόνο
μία φορά κατά τη διάρκεια της σεζόν.
- Συστήματα Ανάκτησης Ενέργειας (ERS): Η ισχύς του συστήματος θα διπλασιαστεί στα 120 KW, δηλαδή 160,9 ίππους και ο οδηγός θα μπορεί να την χρησιμοποιεί για 33 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, από τα 6 δευτερόλεπτα που είναι σήμερα.
Από τη στιγμή που το μονοθέσιο θα μπαίνει στα pit, θα λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας, καθώς ο κανονικός κινητήρας θα σβήνει αυτόματα.
- Εμπρός πτέρυγες και εξάτμιση: Το πλάτος της εμπρός πτέρυγας θα μειωθεί κατά 150 χλστ. Στο πίσω μέρος, η εξάτμιση με τους δύο σωλήνες εξαγωγής θα γίνει μια ενιαία εξάτμιση, η οποία πρέπει να είναι υπό γωνία προς τα πάνω για να μειωθεί το αεροδυναμικό πλεονέκτημα που μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση των καυσαερίων.
- Βάρος μονοθέσιου: Το ελάχιστο βάρος του μονοθέσιου δε θα πρέπει να είναι κάτω από 660 κιλά, από τα 640 που είναι σήμερα.
- Απονομή διπλών βαθμών στον τελευταίο αγώνα: Οι βαθμοί που θα απονέμονται σε πιλότους και κατασκευαστές στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς θα διπλασιάζονται.
- Όριο δαπανών: Από την 1η Ιανουαρίου του 2015 θα ισχύσει το όριο δαπανών ανά έτος για κάθε ομάδα. Τις επόμενες ημέρες θα δημιουργηθεί μια ειδική ομάδα εργασίας που θα απαρτίζεται από μέλη της FIA, τον κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων και τις ομάδες, η οποία θα ετοιμάσει τους κανονισμούς μέχρι τα τέλη Ιουνίου του 2014.
- Μόνιμοι αριθμοί στους οδηγούς: Από φέτος οι πιλότοι θα επιλέγουν τους αγωνιστικούς τους αριθμούς που θα έχουν σε όλη τη διάρκεια της θητείας τους στη Formula 1. Οι οδηγοί έχουν επιλέξει έναν αριθμό από το 2 έως και το 99. Το No 1 θα χρησιμοποιείται μόνο από τον εκάστοτε Πρωταθλητή.