Εύρωστος σε όλη την κλίμακα των στροφών και πολιτισμένος είναι ο «κατοστάρης» 3κύλινδρος EcoBoost του Ford Fiesta, που είναι ο πιο οικονομικός των τριών. Επίσης είναι ο μόνο που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Κινητήρες: O EcoBoost υπερέχει σε επιδόσεις & κατανάλωση

131.682 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2015

Το Ford Fiesta εξοπλίζεται με τον 1.000άρη turbo κινητήρα, που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 100 ίππους, έχει μέση κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ. Το μοτέρ αυτό χαρίζει στο Fiesta τις καλύτερες επιδόσεις συγκριτικού, αλλά και μηδενικά τέλη. Ιδιαίτερα πολιτισμένη είναι η λειτουργία με εμφατικό τράβηγμα από χαμηλά και χωρίς κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη αρχιτεκτονική. Το μοτέρ 1,2 TSI του Polo είναι από τα πρώτα που χρησιμοποίησαν το turbo και τον άμεσο ψεκασμό στα λίγα κυβικά, για να εξοπλίσουν αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας.
Επί του προκειμένου, το μοτέρ αυτό αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Στην πράξη είναι ιδιαίτερα γραμμικό και πολιτισμένο, ενώ η ροπή εξασφαλίζει ανάλογο με του Fiesta δυναμικό «τράβηγμα». Το μόνο ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι αυτό του Yaris με 1,33 λτ και 99 ίππους, που απέκτησε καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση, μειωμένη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Το μοτέρ λειτουργεί πολιτισμένα, ακόμα και ψηλά, όπου όμως δε σε προδιαθέτει να το «δουλέψεις» η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου. Σχετικά με τα άλλα δύο, έχει εφάμιλλο 0-100, αλλά υποδεέστερες ρεπρίζ.

 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    απο το ωραιο συγκριτικο,με διαφορα θα προτιμησω το fiesta k εξηγω το γιατι. συνολικα ειναι το ποιο ολοκληρωμενο.εχει πλουσια γκαμα κινητηρων με πολλες εκδοσεις!αξιζει τα λεφτα του,εχει 7γενιες στη πλατη του,ειναι best seller στην ευρωπη,απευθυνεται σε νεανικο κοινο,ειναι πιο παιχνιδιαρικο απο τα τρια,εχει σπορ καταβολες,δεν εχει ακριβο σερβις κ ανταλλακτικα!!ειναι ΤΙΜΙΟ!!το yaris για μενα αφου δεν εξοπλιζεται με turbo κινητηρα τιθεται αυτοματα εκτος!!ειναι φουλ συντηρητικο,αδυναμες ρεπριζ,σχεδιαση αδιαφορη μη υπαρξη σπορ εκδοσης,πουλαει μονο με το ονομα στην χωρα μας τουλαχιστον ( κατι σαν γκολφ δηλ ).μονο η πρωτη του γενια ηταν καταπληκτικη,μετα κατρακυλησε με φουλ ανακλησεις σε φρενα,αεροσακους,πενταλ φρενου κλπ.δεν ειχε τη αναλογη συνεχεια!!τωρα το πολο μονο και μονο που εινα wv μιλαει απο μονο του, πως για ενα χρονο εισαι οκ κ μετα γινεσαι κολλητος με το συνεργειο κ τα ακριβα του σερβις κ τα γνωστα του προβληματα!!

      5
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    αγαπητη toyota, ποτε θα εξοπλισεις το yaris με turbo μοτερακι μπας και μπορεσουμε να κανουμε σωστα τη συγκριση με τον ανταγωνισμο ?? μαλλον κοιμασαι ακομη κ πολυ βαρια μαλιστα !! μετα μην αναρρωτιεσαι γιατι ΔΕΝ μπορεις να πιασεις τον ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ ΤΗΝ WV στο θεμα πωλησεων που τοσο πολυ σε ενδιαφερει δηλ να ακους α εχουμε πουλησει το αμαξια σε ολο το κοσμο οποτε κατι σημαινει για σενα αυτο !! που ειναι η ουσια οεο? μηπως ροχαλιζει χρονια τωρα??απο τα ποιο φτωχα κ σπαρτιατικα αμαξια ever !!!

      4
  • blackadder

    Αν ρίξετε μια ματιά στις πωλήσεις θα δείτε ότι στα μικρά πρώτο είναι το yaris δεύτερο το corsa και τρίτο το polo. Τώρα την φτήνια και την πλαστικούρα του fiesta δεν μπορώ να την συγκρίνω ούτε με ένα Κορεάτικο. Όση διαφήμιση και να του κάνετε όσο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και να έχει θα είναι πάντα ένα μέτριο αυτοκίνητο.

      2
  • Yaris 1.0

    η καλυτερη επιλογη. Γιατι να παρεις το fiesta και να μη παρεις το B MAX να εχεις αερα για το κεφαλι σου;τα ιδια λεφτα εχουν.Την ιδια πατατα ειχαν κανει οι κοστολογοι(?) της ford greece οταν το 2007 πουλαγαν στα ιδια λεφτα το fiesta με το fusion και φυσικα ολοι αγοραζαν fusion. Tο πολο ειναι πριμιουμ και εγω λαικος οποτε ουδεν σχολιο.

      1