Το Fiesta είναι το πιο σπορτίφ και άνετο στις αντιδράσεις του, αλλά δεν προσφέρει την ποιότητα κύλισης και την άνεση των άλλων δύο.

Οδηγώντας το Yaris ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε μικρό αυτοκίνητο.

Το Polo έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης και είναι εξαιρετικά άνετο.

Οδική συμπεριφορά: Yaris και Polo εστιάζουν στην άνεση, Fiesta στην οδήγηση

131.679 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2015

Με επεμβάσεις στην ακαμψία του πλαισίου, την προσθήκη πιο σκληρού πίσω ημιάκαμπτου άξονα με μαλακότερα ελατήρια και νέα αμορτισέρ και με αναβάθμιση της ηχομόνωσης, το ανανεωμένο Yaris θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο, κυρίως, από τον τρόπο που κυλάει και καταπίνει με ευκολία όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η θέση οδήγησης παραμένει κάπως ψηλή, αλλά αυτό που μετράει είναι το υψηλό επίπεδο άνεσης που απολαμβάνει ο οδηγός και οι επιβάτες. Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και σίγουρο, χωρίς ευπάθειες στους πλευρικούς ανέμους και με αισθητά μειωμένα επίπεδα θορύβων. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι αισθητές, αλλά δε δείχνουν να «βασανίζουν» την πρόσφυση, ειδικά με τη βοήθεια του στάνταρ ESP και των αποτελεσματικών φρένων. Το ηλεκτρικό τιμόνι αναπρογραμματίστηκε αποκτώντας βελτιωμένη αίσθηση, αλλά παραμένει κάπως ελαφρύ. Η ευελιξία και η ευκολία οδήγησης του Yaris ξεχωρίζουν.


Το Fiesta είναι πιο οδηγοκεντρικό, στοιχείο που τονίζεται από το πλουσιότερο σε πληροφόρηση και πιο κοφτερό τιμόνι. Τα όρια της πρόσφυσης είναι υψηλά, αλλά το Fiesta ξεχωρίζει και για τη ρυθμίσιμη συμπεριφορά του με το φρένο ή το γκάζι, ενώ το ESP διαθέτει 3 στάδια λειτουργίας. Είναι ελάχιστα πιο θορυβώδες στις μεσαίες στροφές και η ανάρτηση είναι ελαφρώς πιο σφιχτή με αποτέλεσμα στο πίσω μέρος οι επιβάτες θα νιώσουν πιο έντονα τις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου. Τα φρένα του είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του σε αποτελεσματικότητα.

Το Polo έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης και είναι πιο άνετο. Η αίσθηση ασφάλειας που αποπνέει στο δρόμο είναι από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό. Ουδέτερο και με προβλέψιμες αντιδράσεις εμφανίζεται και σε διαδρομές με στροφές, όπου οι τροχοί παρουσιάζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές. Επιπλέον, το στάνταρ ESP επεμβαίνει γρήγορα και όχι ιδιαίτερα απότομα, όποτε διαγνωσθεί τάση αποσταθεροποίησης και τα φρένα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Τέλος, το τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση και αμεσότητα.

 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    απο το ωραιο συγκριτικο,με διαφορα θα προτιμησω το fiesta k εξηγω το γιατι. συνολικα ειναι το ποιο ολοκληρωμενο.εχει πλουσια γκαμα κινητηρων με πολλες εκδοσεις!αξιζει τα λεφτα του,εχει 7γενιες στη πλατη του,ειναι best seller στην ευρωπη,απευθυνεται σε νεανικο κοινο,ειναι πιο παιχνιδιαρικο απο τα τρια,εχει σπορ καταβολες,δεν εχει ακριβο σερβις κ ανταλλακτικα!!ειναι ΤΙΜΙΟ!!το yaris για μενα αφου δεν εξοπλιζεται με turbo κινητηρα τιθεται αυτοματα εκτος!!ειναι φουλ συντηρητικο,αδυναμες ρεπριζ,σχεδιαση αδιαφορη μη υπαρξη σπορ εκδοσης,πουλαει μονο με το ονομα στην χωρα μας τουλαχιστον ( κατι σαν γκολφ δηλ ).μονο η πρωτη του γενια ηταν καταπληκτικη,μετα κατρακυλησε με φουλ ανακλησεις σε φρενα,αεροσακους,πενταλ φρενου κλπ.δεν ειχε τη αναλογη συνεχεια!!τωρα το πολο μονο και μονο που εινα wv μιλαει απο μονο του, πως για ενα χρονο εισαι οκ κ μετα γινεσαι κολλητος με το συνεργειο κ τα ακριβα του σερβις κ τα γνωστα του προβληματα!!

      5
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    αγαπητη toyota, ποτε θα εξοπλισεις το yaris με turbo μοτερακι μπας και μπορεσουμε να κανουμε σωστα τη συγκριση με τον ανταγωνισμο ?? μαλλον κοιμασαι ακομη κ πολυ βαρια μαλιστα !! μετα μην αναρρωτιεσαι γιατι ΔΕΝ μπορεις να πιασεις τον ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ ΤΗΝ WV στο θεμα πωλησεων που τοσο πολυ σε ενδιαφερει δηλ να ακους α εχουμε πουλησει το αμαξια σε ολο το κοσμο οποτε κατι σημαινει για σενα αυτο !! που ειναι η ουσια οεο? μηπως ροχαλιζει χρονια τωρα??απο τα ποιο φτωχα κ σπαρτιατικα αμαξια ever !!!

      4
  • blackadder

    Αν ρίξετε μια ματιά στις πωλήσεις θα δείτε ότι στα μικρά πρώτο είναι το yaris δεύτερο το corsa και τρίτο το polo. Τώρα την φτήνια και την πλαστικούρα του fiesta δεν μπορώ να την συγκρίνω ούτε με ένα Κορεάτικο. Όση διαφήμιση και να του κάνετε όσο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και να έχει θα είναι πάντα ένα μέτριο αυτοκίνητο.

      2
  • Yaris 1.0

    η καλυτερη επιλογη. Γιατι να παρεις το fiesta και να μη παρεις το B MAX να εχεις αερα για το κεφαλι σου;τα ιδια λεφτα εχουν.Την ιδια πατατα ειχαν κανει οι κοστολογοι(?) της ford greece οταν το 2007 πουλαγαν στα ιδια λεφτα το fiesta με το fusion και φυσικα ολοι αγοραζαν fusion. Tο πολο ειναι πριμιουμ και εγω λαικος οποτε ουδεν σχολιο.

      1