Toyota Yaris 5d 1,33 + Ποιότητα κατασκευής, Ποιότητα κύλισης, Χώροι-Πρακτικότητα, Σύστημα infotainment - Ρεπρίζ, Θέση οδήγησης

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS + Κινητήρας – επιδόσεις , Οδική συμπεριφορά, Τεχνολογίες, Χώρος αποσκευών - Χώροι στο πίσω κάθισμα, Εργονομία (σύστημα infotainment)

VW Polo 1,2 TSI 90 PS + Κινητήρας-Επιδόσεις, Ποιότητα κατασκευής, Ηχομόνωση, Τεχνολογίες - Τιμή, Συγκρατημένη σχεδίαση

Συμπέρασμα

131.675 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2015

Ο λόγος που τα τρία μοντέλα του συγκριτικού έχουν αναδειχτεί σε best sellers της ελληνικής αγοράς, μόνο τυχαίος δεν είναι. Από εκεί και πέρα, το καθένα διακρίνεται στον τομέα του. Το ανανεωμένο Toyota Yaris είναι εύχρηστο, ευρύχωρο, ποιοτικό, άνετο και με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Είναι και το μόνο με 6ετή εγγύηση. Ως το μόνο ατμοσφαιρικό της δοκιμής υστερεί κάπως στις ρεπρίζ, αλλά ακόμα και έτσι δεν χάνει τον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα. Από την άλλη το Fiesta έχει πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και διαθέτει έναν θαυματουργό κινητήρα, που του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση με μηδενικά τέλη. Όπως και το Polo διαθέτει τεχνολογία, που ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας. Το Polo είναι άνετο στο δρόμο και ποιοτικό στην κατασκευή του, ενώ και εδώ ο turbo κινητήρας έχει δυνατό τράβημα. Ωστόσο, οι μέτριοι χώρο και η «τσιμπημένη» κατανάλωση υπό πίεση λόγω turbo, όπως και στο Fiesta, αλλά και η ελαφρώς ακριβότερη τιμή του στερούν πόντους.

 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    απο το ωραιο συγκριτικο,με διαφορα θα προτιμησω το fiesta k εξηγω το γιατι. συνολικα ειναι το ποιο ολοκληρωμενο.εχει πλουσια γκαμα κινητηρων με πολλες εκδοσεις!αξιζει τα λεφτα του,εχει 7γενιες στη πλατη του,ειναι best seller στην ευρωπη,απευθυνεται σε νεανικο κοινο,ειναι πιο παιχνιδιαρικο απο τα τρια,εχει σπορ καταβολες,δεν εχει ακριβο σερβις κ ανταλλακτικα!!ειναι ΤΙΜΙΟ!!το yaris για μενα αφου δεν εξοπλιζεται με turbo κινητηρα τιθεται αυτοματα εκτος!!ειναι φουλ συντηρητικο,αδυναμες ρεπριζ,σχεδιαση αδιαφορη μη υπαρξη σπορ εκδοσης,πουλαει μονο με το ονομα στην χωρα μας τουλαχιστον ( κατι σαν γκολφ δηλ ).μονο η πρωτη του γενια ηταν καταπληκτικη,μετα κατρακυλησε με φουλ ανακλησεις σε φρενα,αεροσακους,πενταλ φρενου κλπ.δεν ειχε τη αναλογη συνεχεια!!τωρα το πολο μονο και μονο που εινα wv μιλαει απο μονο του, πως για ενα χρονο εισαι οκ κ μετα γινεσαι κολλητος με το συνεργειο κ τα ακριβα του σερβις κ τα γνωστα του προβληματα!!

      5
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    αγαπητη toyota, ποτε θα εξοπλισεις το yaris με turbo μοτερακι μπας και μπορεσουμε να κανουμε σωστα τη συγκριση με τον ανταγωνισμο ?? μαλλον κοιμασαι ακομη κ πολυ βαρια μαλιστα !! μετα μην αναρρωτιεσαι γιατι ΔΕΝ μπορεις να πιασεις τον ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ ΤΗΝ WV στο θεμα πωλησεων που τοσο πολυ σε ενδιαφερει δηλ να ακους α εχουμε πουλησει το αμαξια σε ολο το κοσμο οποτε κατι σημαινει για σενα αυτο !! που ειναι η ουσια οεο? μηπως ροχαλιζει χρονια τωρα??απο τα ποιο φτωχα κ σπαρτιατικα αμαξια ever !!!

      4
  • blackadder

    Αν ρίξετε μια ματιά στις πωλήσεις θα δείτε ότι στα μικρά πρώτο είναι το yaris δεύτερο το corsa και τρίτο το polo. Τώρα την φτήνια και την πλαστικούρα του fiesta δεν μπορώ να την συγκρίνω ούτε με ένα Κορεάτικο. Όση διαφήμιση και να του κάνετε όσο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και να έχει θα είναι πάντα ένα μέτριο αυτοκίνητο.

      2
  • Yaris 1.0

    η καλυτερη επιλογη. Γιατι να παρεις το fiesta και να μη παρεις το B MAX να εχεις αερα για το κεφαλι σου;τα ιδια λεφτα εχουν.Την ιδια πατατα ειχαν κανει οι κοστολογοι(?) της ford greece οταν το 2007 πουλαγαν στα ιδια λεφτα το fiesta με το fusion και φυσικα ολοι αγοραζαν fusion. Tο πολο ειναι πριμιουμ και εγω λαικος οποτε ουδεν σχολιο.

      1