To ανανεωμένο Toyota Yaris 1,33 διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο Multidrive-S, που είναι τεχνολογίας CVT.

Mε αυτόματα που λύνουν τα χέρια

131.683 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2015

Και τα 3 μοντέλα της δοκιμής εκτός από τα χειροκίνητα κιβώτια είναι διαθέσιμα και με αυτόματα. Το Yaris επιμένει στη λύση του CVT με το κιβώτιο Multidrive-S (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης) με 7 σχέσεις και paddles στο τιμόνι. Κοστίζει 1.285  ευρώ. Έχει αρκετά ομαλή λειτουργία, αλλά δεν είναι απαλλαγμένο από το χαρακτηριστικό θόρυβο των CVT. Το Fiesta και το Polo προσφέτουν εξελιγμένα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (PowerShift το Fiesta και DSG το Polo). Σαφώς πιο γρήγορα στις αλλαγές σχέσεων και χωρίς κενό στην παροχή ισχύος. Υπολογίστε 2.055 ευρώ για το PowerShift και 1.560 ευρώ για το DSG.

 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    απο το ωραιο συγκριτικο,με διαφορα θα προτιμησω το fiesta k εξηγω το γιατι. συνολικα ειναι το ποιο ολοκληρωμενο.εχει πλουσια γκαμα κινητηρων με πολλες εκδοσεις!αξιζει τα λεφτα του,εχει 7γενιες στη πλατη του,ειναι best seller στην ευρωπη,απευθυνεται σε νεανικο κοινο,ειναι πιο παιχνιδιαρικο απο τα τρια,εχει σπορ καταβολες,δεν εχει ακριβο σερβις κ ανταλλακτικα!!ειναι ΤΙΜΙΟ!!το yaris για μενα αφου δεν εξοπλιζεται με turbo κινητηρα τιθεται αυτοματα εκτος!!ειναι φουλ συντηρητικο,αδυναμες ρεπριζ,σχεδιαση αδιαφορη μη υπαρξη σπορ εκδοσης,πουλαει μονο με το ονομα στην χωρα μας τουλαχιστον ( κατι σαν γκολφ δηλ ).μονο η πρωτη του γενια ηταν καταπληκτικη,μετα κατρακυλησε με φουλ ανακλησεις σε φρενα,αεροσακους,πενταλ φρενου κλπ.δεν ειχε τη αναλογη συνεχεια!!τωρα το πολο μονο και μονο που εινα wv μιλαει απο μονο του, πως για ενα χρονο εισαι οκ κ μετα γινεσαι κολλητος με το συνεργειο κ τα ακριβα του σερβις κ τα γνωστα του προβληματα!!

      5
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    αγαπητη toyota, ποτε θα εξοπλισεις το yaris με turbo μοτερακι μπας και μπορεσουμε να κανουμε σωστα τη συγκριση με τον ανταγωνισμο ?? μαλλον κοιμασαι ακομη κ πολυ βαρια μαλιστα !! μετα μην αναρρωτιεσαι γιατι ΔΕΝ μπορεις να πιασεις τον ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ ΤΗΝ WV στο θεμα πωλησεων που τοσο πολυ σε ενδιαφερει δηλ να ακους α εχουμε πουλησει το αμαξια σε ολο το κοσμο οποτε κατι σημαινει για σενα αυτο !! που ειναι η ουσια οεο? μηπως ροχαλιζει χρονια τωρα??απο τα ποιο φτωχα κ σπαρτιατικα αμαξια ever !!!

      4
  • blackadder

    Αν ρίξετε μια ματιά στις πωλήσεις θα δείτε ότι στα μικρά πρώτο είναι το yaris δεύτερο το corsa και τρίτο το polo. Τώρα την φτήνια και την πλαστικούρα του fiesta δεν μπορώ να την συγκρίνω ούτε με ένα Κορεάτικο. Όση διαφήμιση και να του κάνετε όσο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και να έχει θα είναι πάντα ένα μέτριο αυτοκίνητο.

      2
  • Yaris 1.0

    η καλυτερη επιλογη. Γιατι να παρεις το fiesta και να μη παρεις το B MAX να εχεις αερα για το κεφαλι σου;τα ιδια λεφτα εχουν.Την ιδια πατατα ειχαν κανει οι κοστολογοι(?) της ford greece οταν το 2007 πουλαγαν στα ιδια λεφτα το fiesta με το fusion και φυσικα ολοι αγοραζαν fusion. Tο πολο ειναι πριμιουμ και εγω λαικος οποτε ουδεν σχολιο.

      1