To Opel Astra 1,6 CDTi έχει με διαφορά την καλύτερη ροπή με 300 Νm στις 2.000 σ.α.λ.

Κινητήρες: Οικονομία, αλλά και καλές επιδόσεις

84.302 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2015

Το μοτέρ του Nissan Pulsar είναι ένα από τα πιο αξιόλογα compact, turbodiesel, σύνολα της αγοράς. Ο λόγος για το 8βάλβιδο σύνολο των 1.461 κ.εκ. της Renault- Nissan, που αποδίδει 110 ίππους και κυρίως 260 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας, που συνοδεύεται από 6τάχυτο κιβώτιο με σχετικά μακριά κλιμάκωση και καλό σε αίσθηση επιλογέα, είναι ιδιαίτερα «ζωντανός» με μεστό τράβηγμα από χαμηλά και γραμμική απόδοση. Η λειτουργία του είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη και οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας. Βασικό πλεονέκτημα είναι και η χαμηλή κατανάλωση τόσο στη θεωρία (3,6 λτ./100 χλμ.), όσο και στην πράξη (5,0 λτ./100 χλμ.) Με στάνταρ σύστημα Start/Stop το Nissan Pulsar έχει και χαμηλές εκπομπές CO2 (94 γρ./χλμ.) και δεν πληρώνει τέλη. 


Στα 1,6 λτ. είναι οι κινητήρες των Leon και Αstra. Ο νέος 1,6 CDTI του Οpel Astra αποδίδει 110 ίππους (υπάρχει και έκδοση 136 ίππων), αλλά ξεχωρίζει για την κορυφαία (ανάμεσα στα υπόλοιπα) ροπή των 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη δείχνει κάπως ράθυμος στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις η βελόνα του στροφόμετρου πλησιάσει τις 2.000 σ.α.λ. το τράβηγμα είναι έντονο. Χάρη και στην έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα οι ρεπρίζ είναι τονισμένες. Το βαρύ αμάξωμα δεν ευνοεί το 0-100. Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας είναι ήσυχος, αλλά κάποιοι κραδασμοί γίνονται αισθητοί σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Αν δεν πιεστεί παραμένει αρκετά οικονομικός. 

Ο κινητήρας του SEAT Leon αποδίδει 105 ίππους και είναι ο μόνος που συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Και εδώ, παρά τη μέτρια απόδοση, οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Η ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα είναι λίγο πιο τραχιά συγκριτικά, ενώ ο οδηγός αναγκάζεται να ταξιδεύει με υψηλότερες στροφές ένεκα του κιβωτίου. Τα 5,2 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης, όμως, είναι μια τιμή που στην πράξη τα καθιστά ουσιαστικά οικονομικό.

 
  • Νεοέλληνας

    Nissan με κλειστά τα μάτια. Το έχω οδηγήσει όπως και το Seat .Ναι, το Seat έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά το ιαπωνικό υπερέχει σε άλλους τομεις, σε αξιοπιστία και στο κοστος συντήρησης.Το τρίτο της παρέας, -ως κάτοχος δυο Opel στο παρελθόν -απλά το απορρίπτω χωρίς καν να μπω στον κόπο ούτε να το δω.Όταν η Opel καταφέρει κάποια στιγμη να κατασκευάσει αξιόπιστα αυτοκίνητα, το ξανασυζητάμε!

      3
  • teo

    ιαπωνα δαγκωτο για να χω το κεφαλι μου ησυχο. Τα αλλα δυο ειναι για να κονομανε οι ηλεκτρολογοι, ειδικα το seat

      3
  • harry

    σχετικα με την απαντηση σας για το 308 λυπαμαι αλλα δεν ικανοποιει το κοινο περι δικαιου αισθημα. Εκτός του μεμονομένου test το οποιο κάνατε στις συγκριτικες δοκιμές δεν το εχετε καθολου. Το καθολου εχει τεραστια διαφορα από την απαντηση που δινετε. Αν με απατά η μνημη μου και εχετε εστω και ενα συγκριτικο με συμμετοχη του 308 ΙΙ παρακαλω υποδειξτε το σε μενα για να μην σας αδικω.

      3
  • HARRY

    γιατί από όλες τις παρόμοιες συγκρίσεις εδώ και πολύ καιρό απουσιάζει το peugoeot 308ii?

      3
    • autotriti

      Απάντηση: καθε σύγκριση εχει 2 ή 3 μοντέλα, με παρόμοια χαρακτηριστικά Δεν μπορει να τα εχει και τα 25 κάθε κατηγορίας

       
  • elmariachi

    Το Nissan Pulsar είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που δείχνει την νέα φιλοσοφία της Nissan στην κατηγορία, φέρει τον κινητήρα K9K (dCi) Nissan - Renault που ο είναι καλύτερος diesel. Μπορεί να βγάλει από 75hp έως 110hp. Δεν έχουν ακουστή προβλήματα με την αναγέννηση του DPF αλλά ούτε και αύξηση της στάθμης τ λαδιού. Αν μπορούσα θα το χτύπαγα και ας έχει ιμάντα χρονισμού. Επίσης να προσθέσω την λογικό κόστος συντήρησης της Nissan.gr μιας και είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκίνητου της ίδιας μάρκας.

      3
  • Γιάννης

    Ψηφίζω Pulsar. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλο μεταξόνιο και φυσικά υπερέχει σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Το Αstra επίσης κάτι λέει, για Seat ούτε λόγος!

      2
  • nik

    Ως κάτοχος OPEL και αρκούντως ευχαριστημένος από την αξιοπιστία τους ψηφίζω ASTRA. Το συζητάω και τον Ιάπωνα καθώς εγνωσμένης αξίας. SEAT ούτε λόγος!!!!

      2
  • Nikos

    Κάτοχος leasing opel Astra να επισημάνω ως ποιοτικό χαρακτηριστικό: εσωτερικά τριγμοί σε ταμπλό και πόρτα. Το trip computer κλέβει για πλάκα 1λ\100χλμ Πραγματική κατανάλωση στο 6-6.3 με συντηρητική οδήγηση μικτής διαδρομής.

      1
  • cool

    Τα βενζινοκίνητα δεν πωλούνται πλέον ;Ξέρετε υπάρχουν και αγοραστές που δεν είναι ταξιτζήδες. Η αξιόπιστη HONDA & DAIHATSU γιατί προχωρούν σε ανάκληση <<προϊόντων>>; καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα

      1