Το SEAT Leon χάρη και στην εξαιρετική πλατφόρμα MQB δείχνει να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο.

Το Nissan Pulsar χρησιμοποιεί τη μικρή πλατφόρμα του ομίλου Renault-Nissan και από τα πρώτα χλμ. δείχνει ότι δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων.

Με την προσφερόμενη άνεση σε υψηλά επίπεδα, το, όχι και τόσο συμμετοχικό, Opel Astra στρίβει ουδέτερα και με προβλέψιμες αντιδράσεις.

Οδική συμπεριφορά: Το SEAT Leon ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού

84.301 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2015

Το Nissan Pulsar χρησιμοποιεί τη μικρή πλατφόρμα του ομίλου Renault-Nissan και από τα πρώτα χλμ. δείχνει ότι δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων. Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης διαχειρίζονται εξαιρετικά το μεγαλύτερο ποσοστό των κακοτεχνιών, τη στιγμή που η πολύ καλή ηχομόνωση κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο από τον κινητήρα και το δρόμο. 

Αν πιεστεί το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο και προοδευτικό στις αντιδράσεις του εκμεταλλευόμενο στοιχεία, όπως το μακρύ μεταξόνιο και το στάνταρ ESP. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, αλλά η απουσία οδηγικού χαρακτήρα είναι εμφανής. Την αίσθηση αυτή ενισχύει και το τιμόνι, που δεν προβληματίζει, αλλά δεν είναι τόσο γρήγορο και «κοφτερό» για να κάνει τη διαφορά. Από την άλλη τα φρένα δεν προβληματίζουν.

Βασισμένο πάνω σε ένα νέο πάτωμα, την πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, το SEAT Leon ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους του και τη βελτιωμένη ακαμψία (σε σχέση με το παλιό μοντέλο), αλλά και τη σωστά ρυθμισμένη του ανάρτηση, για να ισορροπεί μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, το SEAT χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και συνεπικουρούμενο από τα κορυφαία φρένα και το καλό τιμόνι προσφέρει την πιο «σπορτίφ» αίσθηση. Χάρη στο SEAT Driver Profile ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρόπο λειτουργίας για το τιμόνι και την απόκριση του.

Ασφαλής και προβλέψιμη είναι η συμπεριφορά του Opel Astra, που όμως δεν είναι τόσο συμμετοχικό, με το τιμόνι να παρέχει μια κάπως τεχνητή αίσθηση. Στρίβει με περιορισμένες κλίσεις αν και η ανάρτηση (εδώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει και σύνδεσμο WATT) είναι ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση απορροφώντας τις ανωμαλίες ικανοποιητικά. Το Opel Αstra διατίθεται και με το σύστημα Flexride, που εκτός από το τιμόνι και το γκάζι ρυθμίζει σε 3 στάδια και την απόσβεση των αμορτισέρ.

 
  • Νεοέλληνας

    Nissan με κλειστά τα μάτια. Το έχω οδηγήσει όπως και το Seat .Ναι, το Seat έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά το ιαπωνικό υπερέχει σε άλλους τομεις, σε αξιοπιστία και στο κοστος συντήρησης.Το τρίτο της παρέας, -ως κάτοχος δυο Opel στο παρελθόν -απλά το απορρίπτω χωρίς καν να μπω στον κόπο ούτε να το δω.Όταν η Opel καταφέρει κάποια στιγμη να κατασκευάσει αξιόπιστα αυτοκίνητα, το ξανασυζητάμε!

      3
  • teo

    ιαπωνα δαγκωτο για να χω το κεφαλι μου ησυχο. Τα αλλα δυο ειναι για να κονομανε οι ηλεκτρολογοι, ειδικα το seat

      3
  • harry

    σχετικα με την απαντηση σας για το 308 λυπαμαι αλλα δεν ικανοποιει το κοινο περι δικαιου αισθημα. Εκτός του μεμονομένου test το οποιο κάνατε στις συγκριτικες δοκιμές δεν το εχετε καθολου. Το καθολου εχει τεραστια διαφορα από την απαντηση που δινετε. Αν με απατά η μνημη μου και εχετε εστω και ενα συγκριτικο με συμμετοχη του 308 ΙΙ παρακαλω υποδειξτε το σε μενα για να μην σας αδικω.

      3
  • HARRY

    γιατί από όλες τις παρόμοιες συγκρίσεις εδώ και πολύ καιρό απουσιάζει το peugoeot 308ii?

      3
    • autotriti

      Απάντηση: καθε σύγκριση εχει 2 ή 3 μοντέλα, με παρόμοια χαρακτηριστικά Δεν μπορει να τα εχει και τα 25 κάθε κατηγορίας

       
  • elmariachi

    Το Nissan Pulsar είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που δείχνει την νέα φιλοσοφία της Nissan στην κατηγορία, φέρει τον κινητήρα K9K (dCi) Nissan - Renault που ο είναι καλύτερος diesel. Μπορεί να βγάλει από 75hp έως 110hp. Δεν έχουν ακουστή προβλήματα με την αναγέννηση του DPF αλλά ούτε και αύξηση της στάθμης τ λαδιού. Αν μπορούσα θα το χτύπαγα και ας έχει ιμάντα χρονισμού. Επίσης να προσθέσω την λογικό κόστος συντήρησης της Nissan.gr μιας και είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκίνητου της ίδιας μάρκας.

      3
  • Γιάννης

    Ψηφίζω Pulsar. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλο μεταξόνιο και φυσικά υπερέχει σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Το Αstra επίσης κάτι λέει, για Seat ούτε λόγος!

      2
  • nik

    Ως κάτοχος OPEL και αρκούντως ευχαριστημένος από την αξιοπιστία τους ψηφίζω ASTRA. Το συζητάω και τον Ιάπωνα καθώς εγνωσμένης αξίας. SEAT ούτε λόγος!!!!

      2
  • Nikos

    Κάτοχος leasing opel Astra να επισημάνω ως ποιοτικό χαρακτηριστικό: εσωτερικά τριγμοί σε ταμπλό και πόρτα. Το trip computer κλέβει για πλάκα 1λ\100χλμ Πραγματική κατανάλωση στο 6-6.3 με συντηρητική οδήγηση μικτής διαδρομής.

      1
  • cool

    Τα βενζινοκίνητα δεν πωλούνται πλέον ;Ξέρετε υπάρχουν και αγοραστές που δεν είναι ταξιτζήδες. Η αξιόπιστη HONDA & DAIHATSU γιατί προχωρούν σε ανάκληση <<προϊόντων>>; καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα

      1