Value for money: Φθηνότερο το Leon και με 2 χρόνια δωρεάν service
84.295 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2015
Με 16.528 ευρώ (με απόσυρση και προσφορά), το SEAT Leon είναι το πιο οικονομικό μοντέλο ανάμεσα στα μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής προσφέροντας ένα ικανοποιητικό πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Η βασική εγγύηση των μηχανικών μερών είναι για 2 χρόνια. Το πρόγραμμα SEAT Plus προσφέρει αυτόν τον καιρό 2 χρόνια δωρεάν service και δωρεάν απόσυρση για όλους. To Nissan Pulsar στη βασική του έκδοση έχει το πιο πλήρες πακέτο, αλλά προσφέρεται και στην τιμή των 17.290 ευρώ. Η εγγύηση για τα μηχανικά του μέρη είναι 3 χρόνια. To Opel Astra 1,6 CDTI με τους 110 ίππους προσφέρεται με 17.100 ευρώ και μάλιστα με 4 αερόσακους. Αρκετά πιο συμφέρουσα είναι η έκδοση Dream, που κοστίζει μόλις 700 ευρώ επιπλέον και είναι σαφώς πιο πλήρης σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Nissan με κλειστά τα μάτια. Το έχω οδηγήσει όπως και το Seat .Ναι, το Seat έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά το ιαπωνικό υπερέχει σε άλλους τομεις, σε αξιοπιστία και στο κοστος συντήρησης.Το τρίτο της παρέας, -ως κάτοχος δυο Opel στο παρελθόν -απλά το απορρίπτω χωρίς καν να μπω στον κόπο ούτε να το δω.Όταν η Opel καταφέρει κάποια στιγμη να κατασκευάσει αξιόπιστα αυτοκίνητα, το ξανασυζητάμε!
σχετικα με την απαντηση σας για το 308 λυπαμαι αλλα δεν ικανοποιει το κοινο περι δικαιου αισθημα. Εκτός του μεμονομένου test το οποιο κάνατε στις συγκριτικες δοκιμές δεν το εχετε καθολου. Το καθολου εχει τεραστια διαφορα από την απαντηση που δινετε. Αν με απατά η μνημη μου και εχετε εστω και ενα συγκριτικο με συμμετοχη του 308 ΙΙ παρακαλω υποδειξτε το σε μενα για να μην σας αδικω.
Το Nissan Pulsar είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που δείχνει την νέα φιλοσοφία της Nissan στην κατηγορία, φέρει τον κινητήρα K9K (dCi) Nissan - Renault που ο είναι καλύτερος diesel. Μπορεί να βγάλει από 75hp έως 110hp. Δεν έχουν ακουστή προβλήματα με την αναγέννηση του DPF αλλά ούτε και αύξηση της στάθμης τ λαδιού. Αν μπορούσα θα το χτύπαγα και ας έχει ιμάντα χρονισμού. Επίσης να προσθέσω την λογικό κόστος συντήρησης της Nissan.gr μιας και είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκίνητου της ίδιας μάρκας.
Ψηφίζω Pulsar. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλο μεταξόνιο και φυσικά υπερέχει σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Το Αstra επίσης κάτι λέει, για Seat ούτε λόγος!
Ως κάτοχος OPEL και αρκούντως ευχαριστημένος από την αξιοπιστία τους ψηφίζω ASTRA. Το συζητάω και τον Ιάπωνα καθώς εγνωσμένης αξίας. SEAT ούτε λόγος!!!!
Κάτοχος leasing opel Astra να επισημάνω ως ποιοτικό χαρακτηριστικό:
εσωτερικά τριγμοί σε ταμπλό και πόρτα.
Το trip computer κλέβει για πλάκα 1λ\100χλμ
Πραγματική κατανάλωση στο 6-6.3 με συντηρητική οδήγηση μικτής διαδρομής.
Τα βενζινοκίνητα δεν πωλούνται πλέον ;Ξέρετε υπάρχουν και αγοραστές που δεν είναι ταξιτζήδες. Η αξιόπιστη HONDA & DAIHATSU γιατί προχωρούν σε ανάκληση <<προϊόντων>>;
καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα
Nissan με κλειστά τα μάτια. Το έχω οδηγήσει όπως και το Seat .Ναι, το Seat έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά το ιαπωνικό υπερέχει σε άλλους τομεις, σε αξιοπιστία και στο κοστος συντήρησης.Το τρίτο της παρέας, -ως κάτοχος δυο Opel στο παρελθόν -απλά το απορρίπτω χωρίς καν να μπω στον κόπο ούτε να το δω.Όταν η Opel καταφέρει κάποια στιγμη να κατασκευάσει αξιόπιστα αυτοκίνητα, το ξανασυζητάμε!
ιαπωνα δαγκωτο για να χω το κεφαλι μου ησυχο. Τα αλλα δυο ειναι για να κονομανε οι ηλεκτρολογοι, ειδικα το seat
σχετικα με την απαντηση σας για το 308 λυπαμαι αλλα δεν ικανοποιει το κοινο περι δικαιου αισθημα. Εκτός του μεμονομένου test το οποιο κάνατε στις συγκριτικες δοκιμές δεν το εχετε καθολου. Το καθολου εχει τεραστια διαφορα από την απαντηση που δινετε. Αν με απατά η μνημη μου και εχετε εστω και ενα συγκριτικο με συμμετοχη του 308 ΙΙ παρακαλω υποδειξτε το σε μενα για να μην σας αδικω.
γιατί από όλες τις παρόμοιες συγκρίσεις εδώ και πολύ καιρό απουσιάζει το peugoeot 308ii?
Απάντηση: καθε σύγκριση εχει 2 ή 3 μοντέλα, με παρόμοια χαρακτηριστικά Δεν μπορει να τα εχει και τα 25 κάθε κατηγορίας
Το Nissan Pulsar είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο που δείχνει την νέα φιλοσοφία της Nissan στην κατηγορία, φέρει τον κινητήρα K9K (dCi) Nissan - Renault που ο είναι καλύτερος diesel. Μπορεί να βγάλει από 75hp έως 110hp. Δεν έχουν ακουστή προβλήματα με την αναγέννηση του DPF αλλά ούτε και αύξηση της στάθμης τ λαδιού. Αν μπορούσα θα το χτύπαγα και ας έχει ιμάντα χρονισμού. Επίσης να προσθέσω την λογικό κόστος συντήρησης της Nissan.gr μιας και είμαι και εγώ κάτοχος αυτοκίνητου της ίδιας μάρκας.
Ψηφίζω Pulsar. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, μεγάλο μεταξόνιο και φυσικά υπερέχει σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης. Το Αstra επίσης κάτι λέει, για Seat ούτε λόγος!
Ως κάτοχος OPEL και αρκούντως ευχαριστημένος από την αξιοπιστία τους ψηφίζω ASTRA. Το συζητάω και τον Ιάπωνα καθώς εγνωσμένης αξίας. SEAT ούτε λόγος!!!!
Κάτοχος leasing opel Astra να επισημάνω ως ποιοτικό χαρακτηριστικό: εσωτερικά τριγμοί σε ταμπλό και πόρτα. Το trip computer κλέβει για πλάκα 1λ\100χλμ Πραγματική κατανάλωση στο 6-6.3 με συντηρητική οδήγηση μικτής διαδρομής.
Τα βενζινοκίνητα δεν πωλούνται πλέον ;Ξέρετε υπάρχουν και αγοραστές που δεν είναι ταξιτζήδες. Η αξιόπιστη HONDA & DAIHATSU γιατί προχωρούν σε ανάκληση <<προϊόντων>>; καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα