Ο 1,6 DIG-T προσφέρει δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδει 163 ίππους και 240 Nm ροπής ενώ εμφανίζεται και λογικός στην απαίτηση καυσίμου.

Καλή κλιμάκωση διαθέτει το 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων του Qashqai. Σε αίσθηση και κούμπωμα δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα Qashqai της γκάμας.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Aφθονη δύναμη

82.394 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2015

Ο νέος βενζινοκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του Qashqai, ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του ιαπωνικού SUV και αποτελεί την ιδανική πρόταση σε εκείνο το αγοραστικό κοινό που δεν επιθυμεί να αποκτήσει έναν diesel κινητήρα. Ο 1,6 DIG-T έχει ακριβή κυβισμό 1.618 κ.εκ. κι αποδίδει 163 άλογα στις 5.600 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 240 Nm, διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Νούμερα που κινούν ταχύτατα το αμάξωμα των 1.365 κιλών κι ως εκ τούτου τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ/ώρα. Εξίσου καλές όμως είναι και οι ρεπρίζ του, μιας και για τα 60-100 με 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο, το Nissan Qashqai χρειάζεται 7,6 και 10,8 δλ. αντίστοιχα. Το ίδιο σβέλτο είναι και στη διαδικασία 80-120 χλμ/ώρα με 5η και 6η αντίστοιχα, όπου απαιτούνται 11,3 και 14,1 δλ.
Πέρα από τα απόλυτα νούμερα, ο 1,6 DIG-T κινητήρας αποδεικνύεται πολύ καλός και στην πράξη, μιας και εμφανίζεται ελαστικός, τραβώντας καλά από το σχετικά χαμηλό φάσμα στροφών (ειδικά μετά τις 2.500 σ.α.λ. ζωντανεύει αρκετά), κάτι στο οποίο βοηθάει κι η καλή κλιμάκωση του 6ταχυτου κιβωτίου που αναδεικνύει τις αρετές του κινητήρα.
Παρά την υπερτροφοδοτούμενη υπόστασή του και την αυξημένη ισχύ, ο 1,6 DIG-T δεν εμφανίζεται τρομερά λαίμαργος σε καύσιμο. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει μια μέση κατανάλωση της τάξεως των 5,8 λτ./100 χλμ, αλλά στην πράξη βέβαια αυτό το νούμερο είναι ελαφρώς αυξημένο μιας και η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας έφτασε τα 8,3 λτ./100 χλμ., νούμερο που μπορεί να πάει ελαφρώς παραπάνω αν είστε συνεχώς με το γκάζι στο πάτωμα.

 
  • ΤΡΟΛΑΡΑΣ VW

    Θέλουμε συγκριτικό με το τιγκουάν,για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει μπροστά στον ηγέτη της κατηγορίας το Qashai,έτσι για τους τύπους,και χωρίς παρωπίδες από μέρους σας,και υποστηρίξεις.

      20
  • Χρήστος

    Με 22.700 ευρω εκπτωση και αποσυρση,160 ιππους,σπορτιφ οδικη συμπεριφορα για το σασι του,brand name που τηρει ΚΑΙ υποσχεται τα τελευταια 10 χρονια......ΔΕΝ εχει αντιπαλο,σε ΚΑΝΕΝΑΝ μα ΚΑΝΕΝΑ τομεα........

      12
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ Qashqai 1.6L - ΒΕΝΖΙΝΗ vs DIESEL: *1.6_DIG-T: 1] Καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση από στάση, τελική). Η υπεροχή του γίνεται πιο εμφανής όσο η στροφές του κινητήρα και οι ρυθμοί κίνησης αυξάνονται. Ενδεικτικά, πιάνει από 0 τα 100-140-180km/h, 1.1”, 3.5” και 5.5” νωρίτερα. 2] Πιο ραφιναρισμένη (κραδασμοί-θόρυβος) και ζωηρότερη λειτουργία στις μεσαίες-υψηλές στροφές (3000-5000). 3] Πιο σύγχρονη, αξιόπιστη κατασκευή (μειωμένες εσωτερικές τριβές, μικρότερη ευαισθησία στα κρύα ξεκινήματα, σε χαμηλής ποιότητας καύσιμο), «ευκολότερο» after-market tuning μέχρι 200ΗΡ, χαμηλότερες εκπομπές ΝΟx και αιθάλης. O DIGΤ σχεδιάστηκε εξ’αρχης με προδιαγραφές Euro6, ενώ ο DCI είναι πιο παλιός (φοριόταν και στο προηγούμενο QQ) και μετατράπηκε σε ΕU6 το 2015. Δρομολογείται η αντικατάστασή από νέο 1.6L διπλό τουρμπo-ντιζελ (160hp/380Nm)– βλ. νέο RenaultTalisman)_ *1.6_DCI: 1] Ροπή 320Νm (αντί 240) διαθέσιμη από χαμηλά (1700-1800rpm), που επιτρέπει στο QQ να «τραβά» σταθερά και με λιγότερο lag τόσο σε ανηφορικές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα, όσο και κατά τη ρυμούλκηση φορτίου. 2] Η ελαστικότητα αυτή συνεπάγεται αραιότερα «κατεβάσματα» ταχυτήτων. Στο «στάνταρ» ρεπρίζ 80-110km/h με 4η (5.3”) είναι 1” ταχύτερος του DIGT. Πάντως κατεβάζοντας 1 -μπορεί και 2- ταχύτητες ώστε να μείνουν οι στροφές ψηλά (με τις όποιες επιπτώσεις στην κατανάλωση), τότε o DIGT γίνεται απόλυτα πιο γρήγορος (80-110km/h με 3η σε 4.2¨, έναντι 5.2”). 3] Η κατανάλωση (μικτή) είναι ≈1.3L χαμηλότερη που σημαίνει ότι τα +400Ε της τιμής του DCI αποσβένονται σε <2 έτη,

      4
  • Μίρωνας

    καταρχας το αυτοκινητο δεν ειναι γιαπωνεζικο, μονο το σημα ειναι , ολα τα αλλα ειναι ρενο. Οσο για τα υλικα κατασκευης του ειναι απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα .

      3
  • kostasV

    Καλό, χρυσό αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα στην κατηγορία του!

      3