Ποιοτικό στην κατασκευή και μοντέρνο στη σχεδίαση είναι το εσωτερικό του ιαπωνικού crossover.

Εσωτερικό - Χώροι: Στιβαρό και άνετο

82.395 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2015

Η καμπίνα του Nissan Qashqai με τον νέο κινητήρα 1,6 DIG-T δεν έχει καμία διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Έτσι το εσωτερικό εμφανίζεται καλοσχεδιασμένο, στιβαρό, (όπου έχει γίνει χρήση υλικών καλής ποιότητας) ενώ είναι και αρκετά μοντέρνο σχεδιαστικά καθώς και πολύ πρακτικό από πλευράς εργονομίας, μιας και τα χειριστήρια βρίσκονται στη σωστή θέση τοποθετημένα. Επιπλέον υπάρχουν αρκετές θέσεις για να αποθηκεύσεις τα μικροαντικείμενα της καθημερινότητας.
Στη συνέχεια, από πλευράς χώρων, με άνεση θα καθίσουν πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 430 λίτρων είναι επαρκέστατος για τις ανάγκες μιας οικογένειας. Μάλιστα, διαθέτει διπλό πάτο, το κάλυμμα του οποίου σπάει σε δύο μέρη και διευκολύνει όταν έχει λίγα πράγματα τα φορτώσεις.

 
  • ΤΡΟΛΑΡΑΣ VW

    Θέλουμε συγκριτικό με το τιγκουάν,για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει μπροστά στον ηγέτη της κατηγορίας το Qashai,έτσι για τους τύπους,και χωρίς παρωπίδες από μέρους σας,και υποστηρίξεις.

      20
  • Χρήστος

    Με 22.700 ευρω εκπτωση και αποσυρση,160 ιππους,σπορτιφ οδικη συμπεριφορα για το σασι του,brand name που τηρει ΚΑΙ υποσχεται τα τελευταια 10 χρονια......ΔΕΝ εχει αντιπαλο,σε ΚΑΝΕΝΑΝ μα ΚΑΝΕΝΑ τομεα........

      12
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ Qashqai 1.6L - ΒΕΝΖΙΝΗ vs DIESEL: *1.6_DIG-T: 1] Καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση από στάση, τελική). Η υπεροχή του γίνεται πιο εμφανής όσο η στροφές του κινητήρα και οι ρυθμοί κίνησης αυξάνονται. Ενδεικτικά, πιάνει από 0 τα 100-140-180km/h, 1.1”, 3.5” και 5.5” νωρίτερα. 2] Πιο ραφιναρισμένη (κραδασμοί-θόρυβος) και ζωηρότερη λειτουργία στις μεσαίες-υψηλές στροφές (3000-5000). 3] Πιο σύγχρονη, αξιόπιστη κατασκευή (μειωμένες εσωτερικές τριβές, μικρότερη ευαισθησία στα κρύα ξεκινήματα, σε χαμηλής ποιότητας καύσιμο), «ευκολότερο» after-market tuning μέχρι 200ΗΡ, χαμηλότερες εκπομπές ΝΟx και αιθάλης. O DIGΤ σχεδιάστηκε εξ’αρχης με προδιαγραφές Euro6, ενώ ο DCI είναι πιο παλιός (φοριόταν και στο προηγούμενο QQ) και μετατράπηκε σε ΕU6 το 2015. Δρομολογείται η αντικατάστασή από νέο 1.6L διπλό τουρμπo-ντιζελ (160hp/380Nm)– βλ. νέο RenaultTalisman)_ *1.6_DCI: 1] Ροπή 320Νm (αντί 240) διαθέσιμη από χαμηλά (1700-1800rpm), που επιτρέπει στο QQ να «τραβά» σταθερά και με λιγότερο lag τόσο σε ανηφορικές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα, όσο και κατά τη ρυμούλκηση φορτίου. 2] Η ελαστικότητα αυτή συνεπάγεται αραιότερα «κατεβάσματα» ταχυτήτων. Στο «στάνταρ» ρεπρίζ 80-110km/h με 4η (5.3”) είναι 1” ταχύτερος του DIGT. Πάντως κατεβάζοντας 1 -μπορεί και 2- ταχύτητες ώστε να μείνουν οι στροφές ψηλά (με τις όποιες επιπτώσεις στην κατανάλωση), τότε o DIGT γίνεται απόλυτα πιο γρήγορος (80-110km/h με 3η σε 4.2¨, έναντι 5.2”). 3] Η κατανάλωση (μικτή) είναι ≈1.3L χαμηλότερη που σημαίνει ότι τα +400Ε της τιμής του DCI αποσβένονται σε <2 έτη,

      4
  • Μίρωνας

    καταρχας το αυτοκινητο δεν ειναι γιαπωνεζικο, μονο το σημα ειναι , ολα τα αλλα ειναι ρενο. Οσο για τα υλικα κατασκευης του ειναι απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα .

      3
  • kostasV

    Καλό, χρυσό αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα στην κατηγορία του!

      3