Τα χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου τα «καταπίνει» για πλάκα, με τους επιβάτες να κατεβαίνουν ατσαλάκωτοι, ενώ υπό πίεση στίβει με σιγουριά.

Στο δρόμο: Πας «αέρα» παντού

82.382 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2015

Γενικότερα το Nissan Qashqai παρά τον όγκο που διαθέτει ως SUV είναι ένα ευκολοδήγητο μοντέλο που σε πάει παντού με άνεση. Στην περίπτωση με τον νέο κινητήρα, ισχύουν ακριβώς τα ίδια, με την ειδοποιό διαφορά ότι κάνεις τις μετακινήσεις σου ελαφρώς πιο γρήγορα.
Οι 163 ίπποι του κινητήρα «ταξιδεύουν» την βελόνα του ταχυμέτρου σε 3ψηφια (και απαγορευτικά) νούμερα πολύ γρήγορα μεν, αλλά τρομερά ραφιναρισμένα δε. Κι αυτό γιατί η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, ενώ ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες το Qashqai είναι τρομερά άνετο και σου εμπνέει ασφάλεια με την στιβαρότητα που διαθέτει.
Τα χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου τα «καταπίνει» για πλάκα, με τους επιβάτες να κατεβαίνουν ατσαλάκωτοι όσο μακριά κι αν είναι ο προορισμός, μιας και η ανάρτηση απορροφά καλά τις ανωμαλίες, όπου σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση και τα άνετα καθίσματα ταξιδεύεις ξεκούραστα.
Κινούμενο σε πιο γρήγορους ρυθμούς και σε στριφτερή διαδρομή, το Qashqai αποκαλύπτει το δυναμικό του χαρακτήρα, με σίγουρο πάτημα, υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και απολύτως ομαλές αντιδράσεις, ακόμη και στις πλέον οριακές συνθήκες. Το πλαίσιο δείχνει εδώ τα προτερήματά του, με αποτέλεσμα το Qashqai να στρίβει και να φρενάρει όχι σαν ένα Crossover με 180 χλστ. απόσταση από το έδαφος, αλλά σαν ένα γρήγορο χάτσμπακ. Το μόνο που τελικά δεν αφήνει όλο το σύνολο ώστε να χαρακτηριστεί «σπορ», είναι η αίσθηση του τιμονιού, το οποίο θα το θέλαμε ελαφρώς πιο άμεσο και πληροφοριακό. Τα φρένα όμως, ικανοποιούν πλήρως τόσο με την αίσθηση, όσο και με την αποτελεσματικότητά τους, μιας και για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζονται 36,2 μέτρα. 

 
  • ΤΡΟΛΑΡΑΣ VW

    Θέλουμε συγκριτικό με το τιγκουάν,για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει μπροστά στον ηγέτη της κατηγορίας το Qashai,έτσι για τους τύπους,και χωρίς παρωπίδες από μέρους σας,και υποστηρίξεις.

      20
  • Χρήστος

    Με 22.700 ευρω εκπτωση και αποσυρση,160 ιππους,σπορτιφ οδικη συμπεριφορα για το σασι του,brand name που τηρει ΚΑΙ υποσχεται τα τελευταια 10 χρονια......ΔΕΝ εχει αντιπαλο,σε ΚΑΝΕΝΑΝ μα ΚΑΝΕΝΑ τομεα........

      12
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ Qashqai 1.6L - ΒΕΝΖΙΝΗ vs DIESEL: *1.6_DIG-T: 1] Καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση από στάση, τελική). Η υπεροχή του γίνεται πιο εμφανής όσο η στροφές του κινητήρα και οι ρυθμοί κίνησης αυξάνονται. Ενδεικτικά, πιάνει από 0 τα 100-140-180km/h, 1.1”, 3.5” και 5.5” νωρίτερα. 2] Πιο ραφιναρισμένη (κραδασμοί-θόρυβος) και ζωηρότερη λειτουργία στις μεσαίες-υψηλές στροφές (3000-5000). 3] Πιο σύγχρονη, αξιόπιστη κατασκευή (μειωμένες εσωτερικές τριβές, μικρότερη ευαισθησία στα κρύα ξεκινήματα, σε χαμηλής ποιότητας καύσιμο), «ευκολότερο» after-market tuning μέχρι 200ΗΡ, χαμηλότερες εκπομπές ΝΟx και αιθάλης. O DIGΤ σχεδιάστηκε εξ’αρχης με προδιαγραφές Euro6, ενώ ο DCI είναι πιο παλιός (φοριόταν και στο προηγούμενο QQ) και μετατράπηκε σε ΕU6 το 2015. Δρομολογείται η αντικατάστασή από νέο 1.6L διπλό τουρμπo-ντιζελ (160hp/380Nm)– βλ. νέο RenaultTalisman)_ *1.6_DCI: 1] Ροπή 320Νm (αντί 240) διαθέσιμη από χαμηλά (1700-1800rpm), που επιτρέπει στο QQ να «τραβά» σταθερά και με λιγότερο lag τόσο σε ανηφορικές διαδρομές με χαμηλή ταχύτητα, όσο και κατά τη ρυμούλκηση φορτίου. 2] Η ελαστικότητα αυτή συνεπάγεται αραιότερα «κατεβάσματα» ταχυτήτων. Στο «στάνταρ» ρεπρίζ 80-110km/h με 4η (5.3”) είναι 1” ταχύτερος του DIGT. Πάντως κατεβάζοντας 1 -μπορεί και 2- ταχύτητες ώστε να μείνουν οι στροφές ψηλά (με τις όποιες επιπτώσεις στην κατανάλωση), τότε o DIGT γίνεται απόλυτα πιο γρήγορος (80-110km/h με 3η σε 4.2¨, έναντι 5.2”). 3] Η κατανάλωση (μικτή) είναι ≈1.3L χαμηλότερη που σημαίνει ότι τα +400Ε της τιμής του DCI αποσβένονται σε <2 έτη,

      4
  • Μίρωνας

    καταρχας το αυτοκινητο δεν ειναι γιαπωνεζικο, μονο το σημα ειναι , ολα τα αλλα ειναι ρενο. Οσο για τα υλικα κατασκευης του ειναι απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα .

      3
  • kostasV

    Καλό, χρυσό αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα στην κατηγορία του!

      3