Μόνο τα εντελώς απαραίτητα στον ταμπλό του παλιού 500, που είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος. Το τριάκτινο τιμόνι της Momo είναι μια έξτρα προσθήκη.

Τα ηλεκτρονικά έχουν διεισδύσει στον πίνακα οργάνων του νέου 500, με την οθόνη 7 ιντσών να παρέχει πλήρη πληροφόρηση, έναντι του εντελώς σπαρτιάτικου πίνακα του παλιού.

Το εσωτερικό του νεότερου Fiat 500 κλέβει τις εντυπώσεις με τη σχεδίασή του, τους χρωματισμούς του, αλλά και μετά την ανανέωση, τις high-tech οθόνες του.

Τα ηλεκτρονικά έχουν διεισδύσει στον πίνακα οργάνων του νέου 500, με την οθόνη 7 ιντσών να παρέχει πλήρη πληροφόρηση, έναντι του εντελώς σπαρτιάτικου πίνακα του παλιού.

Εσωτερικό: Απλότητα VS πληρότητα

60.851 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/12/2015

Βλέποντας κανείς τα εσωτερικά των δύο Fiat 500, δεν μπορεί παρά να… σκάσει ένα μεγάλο χαμόγελο: Από τη μια, έχουμε το λιτό, σπαρτιάτικο και με τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία εσωτερικό του παλιού Fiat 500, ενώ από την άλλη συναντούμε το πλήρως εκμοντερνισμένο εσωτερικό του σύγχρονου 500. Αναζητώντας και κάποιες ομοιότητες, δεν μπορούμε να μην σταθούμε στους πίνακες οργάνων, με οβάλ σχεδίαση και στα δύο μοντέλα, αλλά με… διαφορά μεγέθους, υπέρ πάντα του καινούργιου 500. Φυσικά, οι ενδείξεις των δύο πινάκων αποκαλύπτουν και τις πολλές δεκαετίες που χωρίζουν τα δύο αυτοκίνητα, αφού αυτός του παλιού 500 περιλαμβάνει μόνο το ταχύμετρο (με μεγάλους αριθμούς), τον 5ψήφιο με ένδειξη και για τα μέτρα χιλιομετρητή, αλλά και 4 λαμπάκια για τα φώτα, το ρεύμα, τη βενζίνη και το λάδι. Από την άλλη πλευρά, ο πίνακας οργάνων του νέου 500 περιλαμβάνει πλήθος ενδείξεων, από το στροφόμετρο, το ταχύμετρο, τους δείκτες θερμοκρασίας και βενζίνης, μέχρι τη μεγάλη έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων και πληροφοριών. Μην ψάχνετε επίσης για όρους όπως «κεντρική κονσόλα», «εξαερισμός» ή «ηλεκτρικές ευκολίες» στο εσωτερικό του παλιού 500, αφού αυτά φυσικά και απουσιάζουν, από την άλλη όμως υπάρχει διαθέσιμο τασάκι στο κέντρο του ταμπλό ή δερμάτινο σαλόνι σε μπεζ χρωματισμό. 

Tags: FIAT, FIAT 500