Στο παλιό 500 η λίστα το εξοπλισμού ήταν ουσιαστικά κενή. Το ραδιόφωνο π.χ. έμπαινε έξτρα. Στο νέο από την άλλη, η οθόνη αφής είναι στάνταρ.

Στο παλιό 500 η λίστα το εξοπλισμού ήταν ουσιαστικά κενή. Το ραδιόφωνο π.χ. έμπαινε έξτρα. Στο νέο από την άλλη, η οθόνη αφής είναι στάνταρ.

Value for money: Στο ρυθμό της οικονομίας

60.850 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/12/2015

Με τιμή λανσαρίσματος στις 465.000 λιρέτες Ιταλίας, το Fiat 500 ήταν ένα από τα φθηνότερα αυτοκίνητα της εποχής, σε μια εποχή που τα αυτοκίνητα δεν ήταν γενικά φθηνά (π.χ. ένας μέσος Ιταλός εργάτης ήθελε 10 μισθούς για να αποκτήσει ένα 500). Όσο για τον εξοπλισμό του, τα πρώτα μοντέλα 500 πρακτικά δεν είχαν τίποτε (μόνο ανοιγόμενη οροφή για λόγους βάρους και... εξοικονόμησης του ακριβού τότε μετάλλου), μέχρι να έρθει η έκδοση «L» (Lusso) το 1968, που προσέφερε δερμάτινο σαλόνι, μεγάλο πίνακα οργάνων με δείκτη βενζίνης, τασάκι, θήκες στις πόρτες και ανακλινόμενη πλάτη καθισμάτων. Στην έκδοση «R» του μοντέλου της φωτογράφησης, επανήλθε ο παλιός και πιο «σπαρτιάτικος» πίνακας οργάνων, διατηρήθηκε όμως το τασάκι, οι θήκες στις πόρτες και η ανάκληση των καθισμάτων. Το 500 της νέας εποχής από την άλλη, ουδέποτε στερήθηκε εξοπλισμού και πάντα είχε όλα τα κομφόρ, ενώ μετά την πρόσφατη ανανέωσή του, απέκτησε και την απαραίτητη πλέον high-tech οθόνη αφής για το εξελιγμένο σύστημα infotainment. Τιμολογιακά βέβαια, με κόστος 15.200 ευρώ στις έκδοση της παρουσίασης, το 500 δεν είναι πλέον το φθηνότερο Fiat και ούτε μπορεί να χαρακτηριστεί «φθηνό».

Tags: FIAT, FIAT 500