Η εποχή της νοσταλγίας. Χωρίς υποβοήθηση στο τιμόνι, αλλά με βάρος λίγο πιο πάνω από το μισό τόνο, το παλαιό 500 γοητεύει με τον δικό του, ανάλαφρο τρόπο στο δρόμο.

Ευχαριστούμε το Οινοποιείο Οινότρια Γη, Κώστα Λαζαρίδη, για την παραχώρηση των χώρων του για τη φωτογράφηση. Το κτήμα βρίσκεται στο 2ο χλμ. Καπανδριτίου-Καλάμου και στο internet μπορείτε να το βρείτε στο www.domaine-lazaridi.gr

Στο δρόμο: Διαφορετικοί κόσμοι

60.848 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/12/2015

Στην πόλη, το παλιό Fiat 500 παρά το χωρίς υποβοήθηση τιμόνι, παραδίδει μαθήματα ευελιξίας, αφού χωρά παντού, χώνεται δίχως πρόβλημα ακόμη και στο πιο μικρό δρομάκι, ενώ λόγω διαστάσεων, οι ελιγμοί γίνονται εύκολα και γρήγορα. Η ανάρτηση δουλεύει καλά και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, δεν κουράζει τους επιβάτες κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στην εθνική από την άλλη, το 500 παρότι δείχνει έξω από τα νερά του, διατηρεί τη σταθερότητά του και είναι σε θέση να ταξιδέψει σε ταχύτητες κοντά στην τελική του χωρίς γενικά προβλήματα. Στο νέο 500 από την άλλη, τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Το αυτοκίνητο εμπνέει περισσότερη ασφάλεια, είναι ευέλικτο και αρκετά πιο ευκολοδήγητο (λόγω και της υποβοήθησης του τιμονιού), ενώ παράλληλα, είναι σε θέση να κάνει πιο εύκολα ταξίδια στην εθνική. Φυσικά, στοιχεία όπως το ESP, οι 7 αερόσακοι και τα πιο εμφατικά φρένα, έρχονται για να μεγιστοποιήσουν περαιτέρω την ασφάλεια που αισθάνονται οι επιβάτες του. Συνολικά, η διαφορά στο δρόμο μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι τεράστια, με το μεν παλαιό Fiat 500 να σε οδηγεί σε άλλους, πιο νοσταλγικούς δρόμους αλλά να θέτει περιορισμούς κίνησης, ενώ το δε νέο 500αράκι να είναι ένα γνήσιο αυτοκίνητο της νεότερης εποχής, με περισσότερη ασφάλεια, άνεση και καθημερινή ευκολία.

Tags: FIAT, FIAT 500