H MiTo QV φέρει το θρυλικό διακριτικό με το τετράφυλλο τριφύλλι.

O τούρμπο 1,4 Multiair της MiTo QV αποδίδει 170 άλογα με τις βαλβίδες εισαγωγής του να κινούνται ηλεκτρομαγνητικά.

Διακριτικά δυναμικό είναι το Fiesta ST, που ξεχωρίζει από μακριά.

Ο τούρμπο 1,6 EcoBoost του Ford Fiesta ST έχει 182 άλογα και διαθέτει άμεσο ψεκασμό καυσίμου.

Με τη δύναμη του turbo

39.415 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/11/2015

Η ψυχή των μοντέλων είναι κάτω από τα καπό. Κοινός τόπος για τα δύο μοντέλα αποτελεί η παρουσία τούρμπο, 4κύλινδρου, 16V κινητήρα! Από εκεί και πέρα τα πράγματα διαφέρουν. Και εξηγούμαστε. Κάτω από το καπό της MiTo QV βρίσκουμε το 1,4 MultiAir turbo μοτέρ με 170 άλογα και 230 Nm ροπής, (250 Nm στο Dynamic mode του στάνταρ συστήματος παραμετροποίησης βασικών λειτουργειών D.N.A). Nα θυμίσουμε πως εδώ δεν υπάρχει εκκεντροφόρος εισαγωγής και πως οι σχετικές βαλβίδες κινούνται με ηλεκτρομαγνητικό τρόπο!
Στην ανανεωμένη εκδοχή της MiTo QV o κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με 6άρι TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (πριν υπήρχε χειροκίνητο έξι σχέσεων). Έτσι η MiTo QV κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 219 χλμ./ώρα. Οι ρεπρίζ χάρη στο kickdown είναι δυναμικές και έτσι τα 60-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,6 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. Στην πράξη, τα 5,4 λίτρα κατανάλωσης βρίσκονται μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, καθώς τα νούμερα που είδαμε ξεπερνούσαν σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και τα 9,3 λτ./100 χλμ. Σε ακραίους ρυθμούς, όπως αυτούς της δοκιμής, η κατανάλωση ξεπέρασε τα 12,5 λτ./100 χλμ.

Πιο δυνατό το Fiesta ST
Το Fiesta ST χρησιμοποιεί την ισχυρότερη έκδοση του 1,6 EcoBoost βενζινοκινητήρα με άμεσο ψεκασμό, που γνωρίζουμε από μεγαλύτερα μοντέλα της Ford. Αποδίδει 182 ίππους στις 5.700 στροφές και 240 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Με τη βοήθεια του overboost πάντως η ιπποδύναμη ανεβαίνει κοντά στα 200 άλογα, σύμφωνα με την Ford, αλλά και την αίσθησή σας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, που το Fiesta ST, όντας και ελαφρύτερο, χρειάζεται 7,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Αυτό το Fiesta ST είναι το γρηγορότερο Fiesta παραγωγής στην ιστορία.
Στην πράξη, ο κινητήρας έχει σπορ χροιά ήχου, εμφανίζεται ιδιαίτερα πρόθυμος στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, έχει ελάχιστη υστέρηση απόκρισης (lag) χαμηλά και απλώνει όλη του την ισχύ μετά το μέσο φάσμα των στροφών του. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο από την πλευρά του, έχει σφιχτή κλιμάκωση και πολύ καλό κούμπωμα κατά την αλλαγή των σχέσεων συμβάλλοντας στις γρήγορες επιταχύνσεις (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 5,2/7,3 και 7,0/9,5 δλ. αντίστοιχα).
Η Ford υπόσχεται μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη και εδώ να περιμένετε τουλάχιστον 8,5-9,0 λτ./100 χλμ. Στην οδήγηση, που αρμόζει στο χαρακτήρα του Fiesta ST η κατανάλωση ξεπερνά τα 13,2 λτ./100 χλμ.  

 
  • ARISTIDES

    Παιδια το ζητουμενο , ειναι το οτι και τα δυο ειχαν 1,3G με το Αlfa να διαχειριζεται επιπλεων 100 κιλα , που σημαινει οτι ειναι λιγο ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΗΜΕΝΗ . Οσο για τους χρονους , ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ το να χασει η Alfa , διοτι και πιο αδυναμη ειναι και περισσοτερα κιλα εχει ΚΑΙ το Σασμαν δεν την βοηθησε .

      3
  • Νίκος

    @aristides μπορεί απλώς να έχει φαρδύτερο λάστιχο η mito με αποτέλεσμα να διαχειρίζεται εξίσου καλά με το fiesta τα +100κιλά της ;)

     
  • ηρεμα και κουλαριστα

    σε δρομους με διασταυρωσεις και 50χλμ οριο.Το προ-προηγουμενο ΣΚ τρεις ανθρωποι σκοτωθηκαν μονο στην Ηλιουπολη.

     
  • giorgos alfa75 america

    Mε βαση τον επισημο τιμοκαταλογο της ΑUTOONE η τιμη της Mi.To είναι 19940 http://www.autoone.gr/καινούργια-αυτοκίνητα/

     
    • autotriti

      Απάντηση: Σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που μας αποστέλλει η Alfa Romeo η τιμή είναι αυτή που αναγράφεται στο άρθρο μας. Σας ευχαριστούμε.